16.06.2006., petak

kako bi neno reko-game over

evo...napokon gotova škola...fakat je brzo prošla ova godina...ko da je jučer bilo kad smo sjedili na gagarincu uz cugu i kladili se ko će zbarit nove cave i kad je zvonko došo sa šiljom koji se predstavio: "ja sam šiljo"....e da...to su još bila vremena....a onda,drugi dan u školu,i eto...više nije bilo cava,i može se slobodno reć da je nestankom tih cava počela propast naše ekipe....doro,nije bitno,sad su tu druga vremena,drugi ljudi,drugi krugovi...i opet je sve jebeno,samo sam ja malo pametniji ovaj put! danas je takva jebena večer..nije mi se dalo do akvarijusa,a onda sam išo samo bacit smeće i skužio kak je vani jebeno vrijeme...evo,sad čilam na balkonu sa laptopom u ruci,ispred mene se pruža pogled na cijeli grad,a u glavi se vrte filmovi od cijele godine,i fakat mi još nije jasno da je gotovo...možda će ovo ljeto bit dosta drukčije i možda će mi fakat jako brzo proć...jer eto,napokon se rješim škole,a onda sam eto...prisiljen već u ponedjeljak krenut sa poslom...šta je,je..pare su dobre i dobro dođu,al neeeeeda mi se u kurac...ima još par dana do toga,tako da se u međuvremenu mislim još sutra napit ko guzica u kebu i onda još neki olfo kino u nedjelju...mah,uglavnom,idu dani,ovo ljeto je jebeno,onak...najviše bi htio onak nać neko jebeno mjesto,ubost cugu i onak predvečer cugat...zapravo počet u predvečer i cijelu noć tako...ako je neko za taj plan,nek se samo javi ;)
- 23:02 - ::KOMENTARI:: (9) - ::PRINT:: - #

< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

OL' SKUL

Bog i Batina za Sve Stranice:
Bog i Batina

forumi i hip hop sajtovi:
hh4eva.com
tu sam velika njuška :P
crorap.com
tu sam malo manja njuška :P
hip-hopbase
tu sam još manja njuška :P
hhunity.org
tu nisam njuška :P
hip-hop.hr
tu nisam niko,al ipak je kul stranica

sranje:
Last.Fm

ekipa:
Adee Zvijezda :P
Lix Legenda
Danfa CAR
Mala Cura...
Frendica :P
SATAN
ženski bmw kru
tota i veki
sticky fingaz
sleepy legenda