o meni

Ime:Barbara
Razred:5.d
Horoskop:Lav
Treniran:Košarku
Frendice i Frendovi:Antoniasmijeh,Gegyfino,Lauranut,Jopecool,Tadićzujo,Pekypuknucuitd.
Volim:lizefino,prijatelje,ić vanka,muzikupjeva...
Ne volim:školu,pospremat sobu,umišljene,lažljive,dosadne ljude...
To bi bilo to o menimah

ja hehe:

Image Hosted by ImageShack.us


Laura:

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Pepe:

Image Hosted by ImageShack.us


ovo vam je ljudi moj grad Split:
Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Olsenice:

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

Walk of Fame Animated custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more - ImageChef.com

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

< svibanj, 2008  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KoMeNtaRi jEp/NoPe ?

diZaJn By: zRinE

Opis bloga

§w€ & $w@shta

koliko vas je trenutno ovdje:

hit counter


BBubbly
AAppealing
RRadical
BBeautiful
AAmbivalent
RRadiant
AAppealing

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com



Counters
Counters


Linkovi

***Josipa***thumbup
***Olsen Fan***greedy
***Karla***yes
***Lara***smokin
***Antonia***fino
***Princess***belj
***Patricia***

kakav vam je moj blog?
zakon..
super..najbolji!
ludilo..brale!
dobar
tako-tako
moze proci!
katastrofa..ma daj brisi to ili se sramoti
losh
  
pollcode.com free polls



Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us




Školska pjesmarica:

*Ispravljanje jedinice:
Igra bez granica
*Poklonjena dvojka:
Srce nije kamen
*Zaključena petica:
Ti si najbolje
*Dan bez škole:
Čarobno jutro
*Lov na dvojku:
Ne odustajem
*Šalabahter:
Blago onom tko te ima
*Prepisivanje zadaće:
Iz dana u dan
*Ljetni praznici:
Nostalgija
*Odgovoranje pred pločom:
Samo šuti
*Učenje za test:
Tisuću i jedna noć
*Veliki odmor:
To je vrijedilo čekati
*Ispričnica:
Imam sve al tebe ne
*Prolazak na popravnom:
Virujen u te..
*Kraj školske godine:
Miljama daleko..
thumbupthumbupthumbup

Image Hosted by ImageShack.us

ponedjeljak, 05.05.2008.

imam više od sto kommova!!!

yo peoplewave..stvarno ste najboljithumbupthumbupkomentara imam preko 100greedygreedyznači imam 115kommića!juuupi!zubo. Sad sam se upravo vratila sa prirode..tamo smo jedino ja i Antonia bile iz našeg razreda, a svi ostali su pili sedmaši..Tamo smo kopali, grabljali,čistili tarvu, rezali neke grmove..ja od oniha grablja imam same žuljeve po rukama i jedva vam nekako pišemno! ali zato kad dođemo 3puta Budićka(nastavnica iz prirode) nas zapiše i mi lijepo dobijemo petyesyes! Danas nam je tjelesni ja mislim da neću ićnamcor jer svaki put kad dođem tamo ništa ne radimo pa ja nemogu ništa stić ni naučit kako triba..pa evo danas sam odlučila da ne idem..jer svaki put dođem..pa mi ovaj put neće bit ništa ako ne dođem!..a ionako moram naučit tehnički i nacrtat neke neam pojma ni ja kako se zovu a kamoli da ću znat nacrtat, a sad nam je rekla ako to sve ljepo nacrtamo da će nam ta ocjena bit zaključena koju ćemo sad dobit pa moram nacrtat. Za lektiru imamo knjigu STRAH U ULICI LIPA počela sam je nešto malo čituckat i čini mi se da je knjiga dobra..Nekidan sam bila na Marjanu s mojom rodicom Doro al mi se sad neda pisat o tome pa pročitajte na njenom blogu i kommajte joj please!!

Evo malo slika:

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Evo Jope mi je predala štafetu:

[Me]
Koje ti je boje kosa?
Plavo-smeđa
Naj odjevni predmet?
Majica,minica i starke..
Omiljeni sport?
Košarka,odbojka,klizanje...
Zagrljaj ili poljubac?
Oboje...
Čokolada ili vanilija?
Ponekad vanilija a ponekad čokolada ali sad u ovom trenutku vanilia..mljac..
Ljeto ili zima?
Ljeto..
Na što pomisliš kad se probudiš?
Koliko je sati? ..
Javljaš li se na nepoznati broj?
Javim se ali kad neprestano zvoni onda mi dosadi
Najdraža pjesma?
Ima ih na masu..

[Tip dečka]
Boja kose?
Smeđa ili plava...
Boja očiju?
Smeđa ili plava...
Kratka ili duga kosa?
Kratka...
Kakvi dečki kod tebe imaju šanse?
Zabawni,lijepi,pametni,duhoviti..
Kakvi dečki kod tebe nemaju šanse?
Umišljeni, bezobrazni i glupi..
Skejter ili frajer?
svejedno mi je
Cute ili hot?
Cute..
Da li bi radije pametnog ili ružnog ili glupog i lijepog?
Lijepog i pametnog..lol

Ovu štafetu predajem Nini!



Click here for Myspace Layouts



| Aj kOmEnTiRaJ! (83) | pRiNtaJ! | # |

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.