srpanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Prosinac 2008 (1)
Rujan 2008 (1)
Kolovoz 2008 (2)
Srpanj 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

***Slikice***

Counter
Counter
koliko vas je bilo od 26.07.08

who's online

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Linkovi

olsen1306
curice
olsen1986
xxsistersxx
mary-kate&ashley-cool twins
slatke blizanke olsen
**Olsen sisters**
olsenclub
tina
olsendizzz

nedjelja, 20.07.2008.

NOWI POST !

Ej ljudi ! napokon u mene novi post hvala vam na komentarima i što ste sudjelovali u nagradnoj igri na kraju ovog posta objavit ću pobjednike nagradne igre! E sa me slušajte! Mnogima sam komentirala u komentarima da je osvojio te i te nagrade i da je na mjestu...itd.i svima sam rekla da naruči barnere i animacije na drugom blogu coolanimacijeibarneri.blog.hr pa još neman baš puno naruđba pokušavam na internetu naći dosta slika lijepih iz filma new york minute našla sam neke pa ne odgovaraju drugim veličanama pa za poludit! Nemojte se ljutit oni koji su naručili animacije iz filma new york minute jer stvarno mučim se napravit a onda druge slike nisu prikladne za tu veličinu! E sad ovako molim vas da ne naručavate slike iz new york minute jer ih je stvarno teško naći! Molim vas naručujte na bilo koje druge filmove jer ona koja je osvojila 1,mjesto naručila mi je davno animaciju a ja svaki dan se mučim napravit je pa mi ne uspjeva sorry zna ta osoba da govorin za nju još jednaput sorry ali nemoj se ljutit još malo pa će biti gotova! Molim vas da se potrudite ispod ovog posta malo više komentirat i više nego u donjim postovima ! još jednom hvala svima na komentare (šta bi ja bez vas) e sad dobitnici nagradne igre su:

1.mjesto osvojila je:olsen1986
2.mjesto osvojila je:****Seke Olsen****
3. .mjesto osvojila je:curice 4. .mjesto osvojila je:malla pjewačica4ever
5. .mjesto osvojila je:mary-kate&ashley -cool twins
6. .mjesto osvojile su:5902olsens
7. .mjesto osvojila je:marija and olsens

evo to bi bilo to pozz do sljedečeg posta! molim vas da ispod ovog posta budem imala barem 200/300 komentara molim vas!

još nešto! SVE KOMENTARE VRAČAM !






| Komentari (231) | Printaj | ### |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.