Pjesme od Olsen za download:

Evo za download:
Singing_aja_jippie

download ajajupie.com

Singing Cuppycake:
download cuppycake.com

Brother for sale
Is a real nice place
But we think that it's a crime
That we should have an older brother
Who picks on us all the time
So, next time he's sleeping in his room
We're goin' to sneak in and tie him
Then we'll talk him out into the street
And see if someone will buy him

Chorus:
Brother for sale
Only fifty cents
Brother for sale
He's not a big expense
You can hug him
You can bug him
You could buy or rent
Brother for sale,
Only fifty cents

Hey, would anybody like to buy
A slightly used big brother?
Even if you have one now
Trade him for another

He will help you with the chores
And he's fairly clean
The only problem is, sometimes
He can be so mean!

Chorus
Brother for sale
Twenty Five Cents...etc

If mom knew we were selling him
We would really get it
Buy him now, don't pay 'til June
On approved credit
Buy him now, and we'll tell you
What we will do, mister
We'll even throw into the deal
Our little baby sister

Chorus:
Brother for sale
Only ten cents...etc

He will always pick you up
When you take a fall
And he's good at showing you
How to catch a ball
He always tells these funny jokes
And does this crazy dance
Hey, wait!
He sounds like a pretty nice guy...
Let's give him one more chance

Our brother's not for sale
Not for any price
Our brother's not for sale
We guess he will suffice
We like to hug him
We like to bug him
He's really rather nice
Our brother's not for sale
Not for any price

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

  lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Lipanj 2008 (1)
Siječanj 2008 (10)
Studeni 2007 (1)
Lipanj 2007 (27)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Dizz by : ...Seke...


Komentarići da/ne

Opis bloga

blog o mary-kate and ashley olsen- naj blizankama na svijetu....uživajte....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

INFO O BLIZANKAMA OLSEN:

ROĐENE:13.6.1986., u Sherman Oaksu,
Kalifornija,SAD
OBITELJ:tata David,mama Jarnie,
brat Trent(22) i sestra Elizabeth(17)

ASHLEY
Visina: 160 cm
Boja kose: svijetlo plava
Boja očiju: zelena
Hobi: ples
Omiljena serija: „Prijatelji“
Omiljena knjiga: Knjiga o džungli
Omiljeni sport: nogomet, Tae-boo
Najviše se boji: pauka

MARY-KATE
Visina: 157 cm
Boja kose: tamno plava
Boja očiju: zelena
Hobi: jahanje
Omiljena serija: „ Prijatelji“
Omiljena knjiga: „Oliver Twist“
Omiljeni sport: nogomet
Najviše se boji: pauka

Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Popular Olsen Twins.hr
Olsentwins animacije.hr
Olsen dizajnovi za blog.hr
Olsen dizajnovi 2.hr
marykateandashley.com


Tražilica na blogu:






zasticeno by Copyright!!!
HTML tutori


četvrtak, 28.06.2007.

MARY-KATE OLSEN

NJEN OMILJENI….

….dan u sedmici
Opisacu vam kako izgleda jedna savrsena subota! Volim dugo da spavam, po mogucnosti da odem na jogu i da provedem vrijeme sa drugaricama na plazi.

…modni detalj
Volim SVE modne detalje – satove, upadljivo prstenje, dugacke narukvice i ogrlice – obozavam sve to!

…stil
Opisala bih svoj dnevni stil oblacenja kao klasicni rok sik. Volim da nosim uske crne farmerke sa majicama. Kada idem na premijaru ili kad izlazim sa drugaricama preorjentisem se na glamur – tada nosim haljine, cipele na visoke stikle i malo crvenog karmina.

…moto
Uzivaj u zivotu!!!

…frizura
Isprobala sam sve moguce boje. Sada me zanima kako bi mi stajala kratka kosa sa sasvim stanjenim siskama.

…stvarcica u torbi
Nikada ne izlazim iz kuce bez pasosa, sjaja za usne i mobilnog telefona.

A STA SADA RADI???

UPRAVO
U prvoj polovini godine u bioskopima ce biti prikazan moj prvi individualni filmski projekat – mala uloga u filmu “Factory girl” Uzbudjena sam jer moja glumacka karijera ide uzlaznom putanjom.

U BUDUCNOSTI
Preuredicemo sajt tako da fanovima sirom svijeta omogucimo kupovinu odjevnih predmeta iz nase modne linije – naime do sada su to mogli da cine samo obozavaoci iz Amerike. Napokon ce svi koji to zele moci da kupuju sportsku odjecu, modne detalje, obucu…………

STA JE NAUCILA O ZIVOTU???
Nikada ne odustaj!!!!

ASHLEY O MARY-KATE
Ash prica o svojoj dvije minute mladjoj seki!
STA TI SE NAJVISE DOPADA U VEZI SA TVOJOM SESTROM?
ASHLEY - Ona je najiskrenija osoba koju poznajem.

DA I ONA POSJEDUJE NEKE KVALITETE KOJE BI I TI ZELJELA?
ASHLEY – Divim se Mary-Kate zato sto uvijek kaze ono sto misli. Ja vise volim da zadrzim svoje misljenje za sebe.

KOJA RIJEC JE NAJBOLJE OPISUJE?
ASHLEY – Spontanost!

KAZI NAM KOJA JE NJENA NAJSMJESNIJA NAVIKA?
ASHLEY – Sve sto radi moja sestra je smijesno!

NJENA NAJVECA STRAST JE…?
ASHLEY – Umjetnost!

A STA JE NAJLJEPSE STO JE UCINILA ZA TEBE?
ASHLEY – Voli me, bez obzira na sve!

STA NAJVISE VOLI DA RADI?
ASHLEY – Da spava do kasno.

KOJE JE NAJLJEPSE VASE DRUZENJE KOJE PAMTIS?
ASHLEY – Za nju me vezu najljepse uspomene.



BLIC INTERVJU SA OLSEN TWINS

BRAVO: Naculi smo da je u planu realizacija novog TV projekta. Hocete li nam otkriti o cemu se radi?
MARY-KATE: U pitanju je TV sou o zdravoj ishrani i zdravom zivotu uopste. Kao sto znate, pakao kroz koji sam prosla 2004. bio mi je odlicna lekcija. Zato ja sa svojim iskustvom mogu da pomognem mladim djevojkama da razviju zdrav odnos prema hrani i vjezbanju.
ASHLEY: Mnogi se trude da taj projekat unaprijed osude na propast, jer Boze moj, nas dvije smo kao premrsave, nismo zdrave i losi smo uzori djevojkama, ali to su samo budalastine i ljudska zloba.

BRAVO: Kad smo kod traceva i zlobnih ljudi, mnogi su se nasladjivali tvojom nesrecom kada te je Stavros Niarchos ostavio zbog Paris Hilton, a ni to dvoje golupcica nisu se ustezali da te pljuju i vrijedjaju po stampi.
MARY-KATE: To vise govori o njima dvoma nego o meni. U ljudskoj prirodi stoji potreba za ogovaranjem, a ta odlika se obicno pripisuje primitivnim “oblicima”, ili, da ublazim izraz – prostoj gomili. Iako sam zbog posla okruzena takvim ljudima, ne znaci da sam i ja dio te gomile. Ja sam iznad svega toga. Cesto me takve pateticke situacije podsjete na srednjoskolski period kada te ogovaraju na sva usta smo zato sto si popularan.
ASHLEY: Nas dvije nismo u tom tripu. Ne tracarimo, ali, priznajem, volimo da cujemo neki dobar trac…(smijeh)

BRAVO: Kako volite da se zabavljate u slobodno vrijeme?
ASHLEY: Ja obozavam jogu. Uzivam u vjezbanju. A inace volim da kuliram sa drustvom, izlazim..
MARY-KATE: Iskrena da budem kad god imamo slobodnog vremena najvise nam prija da budemo u porodicnom okruzenju…



<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.