četvrtak, 11.05.2006.

Sprajt i ja

Spravio sam najbolji ljubavni sexy napitak...Ali sve je pošlo po zlu...
Umjestu Cedricu sam ga podmetnuo ni manje ni više nego dražesnom Voldyu...
Trebate ga vidjeti...Baš je dražesan.Bere mi cvijeće po livadicama,ispunjava svaku moju želju,skakuće oko mene ko kakav tinejđer,čak i nosi lepršaviju kežual odjeću u kojoj je baš simpatičan,a i dobro se šlatari...
Odlučio sam biti s njim da bih Cedrica napravio đelus...
On me ignorira,prohodao je sa šlatačem Harryom...Bili smo baj d vej kod madam Pudifut na sprajtu i koka koli,ja sam pijo sprajt jer ga jednostavno obožavamkiss možda čak i više od Cedrica...
Taj veličanstven okus kola mojim žilama...Sprajt i Voldemort tugeder,što može bit bolje od toga???
Ali priznajem da bi čak podnio i koka kolu ali da ima okus sprajta...thumbup


Image Hosted by ImageShack.us

- 19:57 - Komentari (53) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

design by Smuki