Fan Club Oliver Dragojević

Bez tebe - Oliver Dragojević - Blog.hr

petak, 26.11.2004.

Bez tebe

Evo, samo da se kratko javim i kažem vam da idem u vojsku sutra tj. danas za picajzle. ;o) Javljat ću se vikendima koliko ću biti u mogućnosti. Do onda uživajte doma, na poslu, u školi, vrtiću !?!?! , faksu.... Volite svoje cure/dečke, nemojte se svađat s njima, slušajte Olivera, pjevajte, spavajte do podne, perite redovito zube, očistite si miša da vam ne trza, pišite blog, sanjajte, budite sretni, smijte se, nemojte bit ljubomorni, poklonite neku sitnicu osobi koju volite, održavajte tjelesnu i psihičku formu, nedajte se iživcirat, učite na greškama, opraštajte i vjerujte u Boga!
P.S. Pjesma (a i slika) je samo za Željku! ozVT


Bez tebe

Bio sam korak od dna
a ti si ruku pružila
bio sam na kiši sam
ti vrata si otvorila
bila si nekako sva
za mene nestvarna
bila si žena što zna
da ljubav da

Bez tebe nestaće sunca
druge ću prositi za malo ljubavi
bez tebe jedina moja
za kog ću živjeti, za koga umrjeti

Bilo je noći bez sna
a ti bi me uspavala
moj svaki znala si grjeh
al' opet bi me ljubila
bio sam ponekad grub
ti sve bi praštala
bila si žena što zna
da osjeća




- 02:29 - Trag u beskraju (3) - Print - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje.

Komentari On/Off
< studeni, 2004 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

O Oliveru:
-Rođen 7.12.1947. godine u Veloj Luci (otok Korčula)
-Prvi estradni nastup imao je 1961. s pjesmicom Baloni
-Prvu nagradu osvojio 1974 sa pjesmom Ča će mi Copacabana
-Nakon pobjede uspostavlja suradnju sa nažalost pokojnim Zdenkom Runjićem što je bio početak višegodišnje plodonosne suradnje najnakladnijeg i nagradama najobdarenijeg autorsko izvođačkog dvojca
-Osvojio je Porina sa skladbom Cesarica
-Do danas je snimio veliki broj pjesama i albuma i mislim da se svi nadamo da ovaj zadnji album ''Vridilo je'' ipak neće biti zadnji.


Trenutno se na blogu nalazi
posjetitelj/a

Kontakt: Oliver