olivera

12.09.2006., utorak

NEKE SE POBEDE DOBIJAJU NA JURIŠ


prije dva dana zazvonio je mobitel
kada sam ugledala tvoje ime na displeju već sam znala da ću pobijeći
iako je u onome što sam rekla bilo pola istine onaj drugi dio laži smislila sam
samo zato jer se bojim
ti si zazvučao tužno dok si govorio da je u redu i neka se javim
meni treba vrijeme da isplaniram i razmotrim sve moguće razvoje situacije
svaku novu osobu koja mi se pokuša približiti odbijem već nekako
i sama sebi sam smiješna i prozirna dok izmišljam uvijek nove razloge i izgovore
kojima se ograđujem od svijeta koji ne poznajem
u biti jedino od svijeta koji mi se želi izravno približiti
meni kao osobi
na kraju znam da nisu sve pobjede samo za mene čuvane
a da nisu svi neuspjesi izgubljene bitke
sutra ću ja biti ime na tvom displeju
nemam što izgubiti ionako je previše tužnih ljudi
na tvom licu želim osmijeh pa i ako ne bude išlo
barem se neću pitati što bi bilo da je bilo..




- 07:15 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< rujan, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Linkovi

volem...