olivera

24.01.2006., utorak



... samo vrijeme. Priznajem da me plaši, odbacuje me na dvije suprotne obale ovisno o vjetru koji me nosi. Plašim se prolaznosti i svih izgubljenih bitaka, odživljenih dana kojih se po ničemu više ne sjećam, dana bez pečata...plašim se veličine ispred sebe i neizvjesnosti u koju je obučen svaki dan budućnosti..




- 23:08 - Komentari (12) - Isprintaj - #

15.01.2006., nedjelja


Nitko mi nikada nije govorio tako lijepo kao ti.
Nitko me nije podsjećao da misli na mene uvijek ili gotovo
uvijek kada je mislio na mene.
Rano ujutro...noću..u podne..svakodnevno.
Žao mi je što sam svaki put kada bih vidjela tvoje ime
na ekranu svog telefona pomislila kako bi bilo lijepo da je to nečije drugo ime.
Neko ime koje recimo počinje sa k..ili sa d...ili..ma nije to bitno.
Tvoje su poruke lijepe i iskrene, kao i ti. Znam da će mi jednom
kada prestaneš biti opčinjen samnom, užasno nedostajati. A prestati ćeš.
Voljela bih da mi je lako zavoljeti.
Ja nisam od tih. Zbog tebe bih to jako voljela. Sigurna sam da bih bila sretna.
Neke se stvari krivo poslože. Ti voliš mene ali ja tebe ne volim.
Ja vjerujem da volim njega ali on svoje dane živi sa njom.
Možda je voli a možda nije siguran. Kao što ni ja nisam sigurna.
Meni je teško zavoljeti. Bili su ljudi kao što si ti..oni koji su mi se pokušali približiti,
znala sam da bih sa njima mogla biti dobro. Ali nikada si nisam dopustila.
Prošle su šanse pored mene i prošle su..kao onda kada nisam bila sigurna
hoću li uspijeti uskočiti u vlak. Zamišljeni vlak koji je već krenuo....
Ako se ikada vrati neće to biti onaj isti.
Naravno, nikada neću sa sigurnošću znati jeli to bio onaj pravi..jedini.
A tvoje ću poruke čuvati, još neko vrijeme. Onda ćeš me početi zaboravljati,
zavoljećeš neku kristinu, jasminku, milenu...možda ćeš mi javiti
i onda ću ja biti sretna, zaista. Ali neću ti se javljati i neću pisati.
Tko zna, možda ću još uvijek biti sama sa nekim strancem pored sebe.
A ako te prepoznam ikada, na nekom mjestu na kojem nismo ugovorili sastanak,
prići ću ti, sasvim sigurno hoću.









- 00:59 - Komentari (8) - Isprintaj - #

08.01.2006., nedjelja

imaginacija

Postoji nešto čudno u tome kako na osnovu nekih činjenica ljudi zamišljaju.
Slika je stvorena u mojoj glavi. Ne želim to. Znam da ona ne odgovara stvarnosti niti tvojem licu.
Izdržaću još dan..dva..tjedan..a onda ću prekinuti sve.
Jednom, kada zaista istina bude ispred mene, odlučiću dali postoji budućnost.





- 02:49 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< siječanj, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Linkovi

volem...