veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

idi pa vidi, sta cu ja sad bezveze ode pisat???!??!

Linkovi

nesto o meni....

ZOVEM SE: Marija
PREZIVAM: zna ko treba znat
DATUM ROĐENJA: 10.11.1992
MJESTO: Metković!!!!!!!!!!!!!!(metropola,hehe)
RAZRED: 8.D( budale da nemogu bit veće)
IMAM: majku i ćaću( fala Bogu), dva brata, i sestru( blago meni)

VOLIM: Ukrajinucerekcerekcerekkiss
skolu( ma mos mislit kolko je volim)
I'M 4( i sve moje legende: marte,ines, mariju)
Svoj 8.d
nastavnicu iz *biologije*
HAJDUK!!!!!!!!!!!!!!!hrvatska
krasti sestri stvari( to mi je nesto najdraze)
Invaziju( serija)

NE VOLIM: tokio apartman pedere
fiziku,matematiku...
....
.....

SLUŠAM: sestru??????( wauuuu sto je slusam!!)
fergie( ***KRALJICA***)
rihanna
pussycat dolls
black eyed peas
beyonce
us5
neke domaće....


25.02.2007., nedjelja

EVO I MENE......

e ovako, ja sam vec imala blog ali nije uspio ali mislim da nece ni ovaj al' nema veze... pa moze se pokusat!!!

ovm prilikom( PRVOM!!!!) pozdravljam frendice marte, ines, mariju, anu.... i naaaravnooo nas cijeli
I'M4... a moze i pozz nasem ludom razredu 8.d....
eto za sada nemam nista vise zanimljivo za pisat pa se vidimo...

see ya....