Jedi blog

utorak, 20.06.2006.

I jos jednom knjige:)

Ovaj put predstavljam treci dio Thrawn trilogije koji sam si kupio ali nisam jos poceo citati jer nisam gotov sa drugim dijelom.


The Last Command
Serijal: Thrawn Trilogy III
Vrijeme radnje: 9 g. od "A New Hope"

Timothy Zahn

Republika, u kojoj vlada ratno stanje, tetura pod napadima Velikog Admirala Thrawna koji je, zapovijedajući ostacima Imperijinih vojnih snaga natjerao pobunjenike na uzmicanje upotrebljavajući odvratnu tehnologiju koju je našao u Imperatorovoj tajnoj tvrđavi: klonirane vojnike. Dok se Thrawn priprema na zadnji napad, Solo i Chewbacca se trude napraviti koaliciju krijumčara za očajnički napad na Imperiju, a Leia kontrolira Pobunjenički Savez i rađa Jedi-blizance. Republika, nadjačana Thrawnovim brodovima i klonovima, ima samo jednu nadu - slanje šačice ljudi predvođene Skywalkerom u tabor gdje se nalaze Thrawnovi strojevi za kloniranje. Tamo ga čeka opasnost, jer Dark Jedi C'Baoth, usmjeravajući napad na Pobunjenike, skuplja snagu da bi završio s onim što je već započeo: uništenjem Lukea Skywalkera.

Image Hosted by ImageShack.us

20.06.2006. u 02:23 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.



  lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Blog koji opisuje zivot fana Star Warsa

Linkovi

moscroatia.com
dockingbay101.com

Blogovi mojih frendova

Sven
Ida
Nika

Moje slike

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ja gangsta

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ja cowboy

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ja motorista

Hit Counter
Hit Counter