Fotkam, kuham, putujem https://blog.dnevnik.hr/okusi-tastes

srijeda, 25.08.2010.

Kuća u jezeru



ovo je jedan obicni puto-tracho-pis s jednog malog izleta. eto slavili moj rockas prije neki dan i otisli na rundu oko jezera. neusiedlersee na njemackom ili fertö (mocvara) na madzarskom. prosli fino (sve je ovo schengen) bivsu granicu, u fertöd-u kupili par turistickih gluposti tipa vjenac paprike i feferona (koji mi sad visi na retrovizoru u autu naughty), kosarica za bebu i zeku od malene i slicno.

nastavili kroz nepregledne vinograde dalje, divili se pogledu na jezero i preko kilometar debeli pojas shasha i konacno dosli na cilj u mjesto Fertörakos. kuća u jezeru iliti Haus im See je eto muzeku pala na pamet kao lokacija rodjendanskog rucka. to drzi obitelj koja je dio kulinarsko-hotelsko-vinske dinastije, a koja je neko vrijeme drzala restorancic i u nasem malom jezerskom seocu a moj sinek s frendovima pomagao u konobarenju i kuhinji dok bi roditelji klopali. on (ne sinek neg taj tip od restorana) je vrhunski kuhar i zet s francuske granice a ona je starija kci. njen tatek je vrhunski kuhar i suvlasnik ovog restorana (a i hotela odnedavno), jednog od najcuvenijih u austriji (taubenkobel, filmic na linku je cisto zgodan) a mama je hrvatica. ne, nisam tamo stalni gost nego je jedan dobar prijatelj njihov rodjak a na njegovom vjencanju (tu sa strane pod mykonos) sam s tom mamom hrvaticom (gradiscanskom) pricala (uh, uz alkoholne pare, sto mi bas i nije obicaj) ne znajuci ni tko je a kamoli sto je. fini normalni ljudi, onak bas obicni. nebi im covjek rekel da su tak velevazni. inace su te obje kceri prave ljepotice, mladja se udala za decka iz vinske dinastije pa su i oni osnovali neki ludi biznis i tak....

uglavnom sam htjela stavit samo slike kuce u jezeru jer je mjesto fantasticno. nevjerojatna lokacija, kuca na kraju mola koji spaja hrpe kuca 'u jezeru'.


jelovnik mi bas i nije bio nesto cak me razocarao jer sam ocekivala nesto drugacije a bila sam jaaaaaaaako gladna (a i jela mi se neka paprena madzarska klopa a ne rostilj njami). vinska je karta zato i prebogata smijeh. ali kuca, lokacija, atmosfera - bas super. a upravo sam na njihovoj FB stranici procitala da su izabrani na listu 101 najboljih svjetskih hotela i to na visoko 50. mjesto.



oni sami preporucaju dolazak s austrijske strane brodom, sto je razumljivo obzirom da su vecina gostiju esterajheri. a mi smo autom vozili kroz cestu punu rupetina punih vode nakon kise koja je tek prestala padati, sparkirali na parkiralistu gdje su djeca cizmicama odmah uskocili (nakon naseg NE) u jednu takvu lokvetinu (i za svaki slucaj u istu tu na povratku u auto a kako bi mi auto bio sto blatniji mad), te hoduckali po molu kojih 500 metara,



divili se ostalim kucama u jezeru koje nisu obojane u morsko plavo-bijelo nego originalne boje tipicnih kuca na jezeru, ukljucujuci i slamnati krov. na nekima pise da pripadaju velikim firmama poput madzarske poste ili secerane a koje su ocito za vrijeme komunizma bile ljetovaliste za funkcijonere. neke se moze unajmiti a jedna je cak bila dio velikog svjetskog hotelskog lanca. kvadratura im je poprilicno velika.





do austrijske granice smo se provezli cestom koja ljeti sluzi uglavnom kao biciklisticka, izasli u mjesto st. margarethen gdje je i veliki obiteljski park u kojem smo bili prosle godine i u koji idemo za koji dan, prosli pokraj bivseg Rimskog kamenoloma u kojem se ljeti odrzavaju koncerti i operne izvedbe te svratili u preslatki gradic rust i uz jezero pojeli nesto sladoledne torte, onak da simbolicki zaokruzimo ovaj rodjendanski izlet. posluzivao nas je madzarski konobar, mlad decko bez prednjih zubiju. sto me cudilo jer su madzarske klinike za protetiku nacickane sa svih strana granice, reklamiraju se svuda i nude zubarske usluge za trecinu cijene od austrijskih. nakon svega smo se ugodno vozikali uz jezero, divili zalasku sunca i prelijepom pogledu na jezero te vratili u nase selo i kucicu u cvijecu. sve u svemu divan izletic jer je meni uvijek bitno da mi rit vidi malo puta pa makar i do susjednog sela ako ga jos ne poznam wink

i za one koji znaju njemacki, jedna prigodna pjesmica





25.08.2010. u 22:42 • 11 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>



Komentari da/ne?

Loading

citam

ovo je samo moj mali podsjetnik na blogove koje posjecujem, to ne znaci da su mi tu svi favoriti. nemarno osvjezujem ovu listu i svako malo shvatim da na njoj nema nekim meni dragih blogera kojima ne propustam niti jedan post. neka mi oproste na kaoticnosti, nije namjerno. ali sigurna sam da znaju koliko ih volim pratiti i da se nece uvrijediti:

sjor profesur
brod u boci legendarni
marchelina
kritika pragmaticnog uma
kengur
xiola
tyche
cranberry
champs
bugenvilija
suzette
JJA
macka u martama
MiniMaxine
seoska idila
Zvrk
brunhilda
Viola
Tea
kamena kucica na skoju
sklodowska
Zona
gustirna
ciovka

njamnjam
marina kuharica za male i velike
trogirski gastronom
enogastromama
cooketa
torte
dalmacija
pijesak u gacama
miris, zlato i zacini
kucanica u japanu
kabulske price

fotke
remek djela bugenvilija: Foto Tvornica Snova
remek djela blue veki

Copyrightom zasticeno.
Nemojte "posudjivati" moje fotografije, tekstove ili price i objavljivati pod svojim imenom. Pitajte i dogovorit cemo se.




od 20.5.2013.