Fotkam, kuham, putujem https://blog.dnevnik.hr/okusi-tastes

petak, 04.04.2008.

Ekskluziva - bebice u ZOO vrtu !

Vidjeli smo ga ! Nije spavao !
Vidjeli smo Fu Longa, Sretnog Zmaja. Malog panda bebu. Uzano je sladak. Presladak. Stvarno kao igracka.

Image Hosted by ImageShack.us


Vidjeli smo i bebu zirafu. I polarne medvjedice blizance.

"ku ku, i ja sam tu"

Image Hosted by ImageShack.us



"Bio je to uspjesan dan, osim sto je vrijeme bilo takvo da gore nije moglo biti. Kisa, vjetar, uzasna hladnoca. Fuj.

Image Hosted by ImageShack.us


Fu Long panda medo je mala senzacija od svojeg neocekivanog rodjenja proslog kolovoza. Kad se rode, pande teze oko 100 grama. Vrlo cudno za zivotinju koja kasnije dosegne tezinu odraslog muskarca - od 80-90 kilograma. Fu Long je senzacija jer je zacet prirodnim putem u ZOO vrtu u Schönbrunnu. Senzacija je i zato sto je posljednji u Europi rodjeni panda, rodjen-okocen u Madridskom ZOO-u daleke 1982. godine. Ali to je bila umjetna oplodnja.

Brat-sestra blizanac Fu Longa je rodjen mrtav. S oko 80 grama nije imao puno sanse za prezivljavanje.

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



Ako zelite vidjeti Fu Longa morate stajati u redu kao da cekate za rock-koncert neke zvijezde.

tu smo imali srece:
Image Hosted by ImageShack.us


Tu je i osiguranje u zutim jaknama "Event security" i ekrani kojima pratite sto se u paviljonu dogadja dok cekate da puste vasu grupu u paviljon.


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Broj posjetitelja se tocno prebrojava, pusta na nekoliko minuta unutra, upozorava da budu tihi jer pande ne vole buku i vjerojatno je da ce se sakriti.

Image Hosted by ImageShack.us



Upozorava se i da je slikanje s blicom zabranjeno. Ako vam je bilo prekratko, smijete napraviti krug oko paviljona i panda-sumice i ponovno stati u red. Sto mi obicno po zavrsetku i pred izlazak iz ZOO-a napravimo. I jedan savjet: najbolje je ici oko podneva jer mali tada klopa i vrlo je aktivan. Oko 15 h se sprema na spavanje.

ovo je tata, jos uvijek odvojen od mame i malog. ceka klopu

lipo mi je, lipo mi je....na suncu hranu cekat...

Image Hosted by ImageShack.us


docekao:
Image Hosted by ImageShack.us


A ovo su slatkici mali medvjedici. Blizanci polarnog mede.

Image Hosted by ImageShack.us


"mene svrbe ledja"

Image Hosted by ImageShack.us


juhuuuuu, mi smo braca vesela...samo bi se igrala....tralalala



"ja se bojim stepenica"



osiguranje kod medvjedica polarnih:

Image Hosted by ImageShack.us



gepardi uz staklo, skrivaju se od kise: "kaj buljis mala, pojedem te za dorucak. samo da nema stakla...."

Image Hosted by ImageShack.us



mala zirafa

Image Hosted by ImageShack.us



svakog dana u pol 4 se hrane tuljani. to je pravi show i uzivancija za klince. postoji voditelj koji prica zanimljive detalje o ovim zivotinjama a hranitelj baca ribu tako da tuljani skacu na sve strane za njom i prskaju po gledateljima koji su preblizu. to je naravno uvijek prepuno smijeha ! posebno kad skace najveci i najtezi muzjak.

show tuljana



daj tu ribu, veci sam od tebe

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us




kad se razidju gledatelji slijedi trening za odrzavanje "tjelesne spremnosti tuljana". hraniteljica trci simo tamo s jednog kraja bazena na drugi i hrani ih. svi tuljani slijede, plivaju ko ludi i skacu van. danas je hrpa klinaca isto trcala simo tamo prateci cijeli "trening"

tko ce prvi:

Image Hosted by ImageShack.us


"sto to mirisi od susjeda ???" (mislili smo da ce jadna medvjedica pasti preko ograde)
Image Hosted by ImageShack.us


"koja nepravda !!! Njima hrpa ribe a meni mrkva. Kaj si oni misle, da sam ja jela mrkvu na sjevernom polu ???"





bijeli paun

Image Hosted by ImageShack.us


plavi paun

Image Hosted by ImageShack.us


04.04.2008. u 12:18 • 20 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>



Komentari da/ne?

Loading

citam

ovo je samo moj mali podsjetnik na blogove koje posjecujem, to ne znaci da su mi tu svi favoriti. nemarno osvjezujem ovu listu i svako malo shvatim da na njoj nema nekim meni dragih blogera kojima ne propustam niti jedan post. neka mi oproste na kaoticnosti, nije namjerno. ali sigurna sam da znaju koliko ih volim pratiti i da se nece uvrijediti:

sjor profesur
brod u boci legendarni
marchelina
kritika pragmaticnog uma
kengur
xiola
tyche
cranberry
champs
bugenvilija
suzette
JJA
macka u martama
MiniMaxine
seoska idila
Zvrk
brunhilda
Viola
Tea
kamena kucica na skoju
sklodowska
Zona
gustirna
ciovka

njamnjam
marina kuharica za male i velike
trogirski gastronom
enogastromama
cooketa
torte
dalmacija
pijesak u gacama
miris, zlato i zacini
kucanica u japanu
kabulske price

fotke
remek djela bugenvilija: Foto Tvornica Snova
remek djela blue veki

Copyrightom zasticeno.
Nemojte "posudjivati" moje fotografije, tekstove ili price i objavljivati pod svojim imenom. Pitajte i dogovorit cemo se.




od 20.5.2013.