WECO&CHIRO

30.05.2006., utorak

bakar 2nd state

jebem ti sve klokane na svijetu a naročito u bakru jer poprimaju oblik pingvina.drugim rječima ako ste mislili da ste se danas smrzli u Rijeci, krivo ste mislili jer ako sam do sada imao k...c danas sam definitivno pomislio da imam p...u jer sam se smrznuo ko sandra bullock(valjda se piše tako i to...).
javit ću se kad zatopli i kad mi se odmrznu...p....p...prstaci.
haiku:
sibirska lisica
bakarski gnu
-69,13 *c
chiro neblažević

- 22:43 - Komentari (2) - Isprintaj - #

27.05.2006., subota

Crna Gora ima državu… (zajedno šemopi)

Rano jutro, pola deset Jazz nas zove da idemo nosit parkete, od pol tone jer nema tako jake, a jeftine radne snage na cijelom balkanu.
Mystic je peder. Ups
Od svega izrodila se jedna kava, i chiro korisiti ovu priliku da se javno ispriča wecotu koji je složio najjebeniju pijanku u ovoj eri šta je srao po njemu o preranom odlasku doma. Peace and nemojte visit na prozorima
Zašto Bosna ima piramide, a mi nemamo??? Blago se njima. Oni ih imaju.
Alija Izetbegović je faraon. Jebote imaju ih, STVARNO. mAJKe MI!
Ja(weco) i Nusha smo upoznali frajera(pijanca) koji zna tipa, koji je kod conta pucao tipu u nogu i bio 5(7) godina u zatvoru i on navija za njega. I mi ga podržavamo! KaDD e. novi nered
Mystic ima miša i pikicu. Jebat ćemo ga ako nam se ne ispriča.
Razmišljali smo da malo popravimo dizajn, ali brzo smo odustali, da.
Nećemo ga popravit šta vas boli kurac kad ćemo ga mi nakvarcat.NE
Nusha ima dobre sise,ali bill gates nije iz Daruvara,stvarno.
Ko fol šakil o nil nema veću nogu od mene i tebe??? Ne ti imaš*ha.
Haiku:
Kinez je žut
Irac je bijel
Mystic je peder


Pozdrav Zambija

Image Hosted by ImageShack.us

- 13:09 - Komentari (15) - Isprintaj - #

24.05.2006., srijeda

malo sam vlažan

jebo pas mater svim maturantima na ovom svijetu,(nema veze što ću sljedeće godine"valjda"biti maturant).Prljava smeća...
Zamislite scenarij:7 i 55h,bakar kišovito vrijeme,autobus vlažan,izlazim van, a ono 425 maturanata me hvata za moju novu casual majicu i natjerava na skok u prljavo bakarsko more.
Odupirući se,nisam ništa nisam postigao tako da sam vam ja u 7h i 55min. i 49sek. završio u moru.
Ali naravno svako zlo nosi nešto dobro,pa dobro je da su me pustili doma iz škole,tako da sam doma bio već u 10h.BE WET,AND DIRTY...

CHIRO
Haiku:kiša pada,
čovjek leti,
JEBEM TI MATURANTE

- 14:55 - Komentari (15) - Isprintaj - #

22.05.2006., ponedjeljak

"Idem doma",stara me zove,kasno je,pijan sam,sama je doma pa idem s njom, i takve pizdarije???

Nedjelja 6h a Švico,Šime,Penđo,Damir,i Ja se vračamo doma s najebenije plaže na balkanu.
Znate da smo bili na rođendanu od Wecota,i mogu vam reći da je bilo jebeno dobro,ali isto tako moram odmah popljuvati svu raju koja je otišla doma prije 4h(ujutro).
Na prvom mjestu izdajica je vaš i naš:Weco,peder šugavi! ode doma a njegov rođendan,pa vi morate prokomentirati nešto..smrad jedan
Ne možete ni zamisliti što ste propustili govna jedna usrana,kad ste napustili plažu u 1 ili 2 sata(ujutro).Najedite se borovih grančica,i pijte tonka mljeko,i neka vam se zgade rođendani u šumi.Ali da sad ne serem previše…svi se gonite u juhu od gljiva,mrššš!jarac
Meni je bilo fency i baš sam se okej proveo.
Pohvala švicu koji nas je držao budne cijelo jutro…
A vi koji budete čitali ovaj mader faken blog,a bili ste na rođendanu napišite nešto guzim vas u mraku?
Toljiko od mene,a sad haiku:
Pijem pivu,
Ronim Šljivu,
Gavran

CHIRO,the house of god

- 13:37 - Komentari (13) - Isprintaj - #

20.05.2006., subota

Moja jetrica?#$!"/(Chiro)

Zimbabve…
Poštovane dame,cjenjena gospodo…jebeno je toplo.Pripremam se za večerašnju prodaju mog organa, koji će biti uzrokovan, nasumce,neizabran,sasvim nevin.Moja jetrica. Izrešetana svim mogućim alkoholnim pićima koje će večeras pojaviti na wecotovom rođendanu.
Namjeram preći onu granicu kada više nemožeš piti…baš mi je žao moje jetrice,mogu je staviti u kutiju šibica koliko je velika.
Ali napisat ću ja vama kako je bilo,a vjerovatno i moj mc WECO.
Haiku:
Golub na grani,
Mačka na stablu,
ZAMBIJA


CHIRO?///////////

- 16:24 - Komentari (7) - Isprintaj - #

Zašto je Željka Ogresta popularnija od mene??? =?=weco_<>

Jedan i dvadeset i šest je časova ujutro. Ja i vaš najmiliji spisatelj, poslije mene, vratihmo se iz grada. Pitanje koje me ful muči, a vjerujem da i vas malo kopka je slijedeće: zašto je Željkica popularnija od mene???, molio bih sve kojima je Vlatka Pokos nešto u redu nek mi odgovore na ovo retoričko pitanje! Ali ako je ovo retoričko pitanje, znači da ono nema odgovor. Postoji mogućnost da je ovo pitanje onda iluzija ili simbolizam??? Što je to uopće iluzija, a što simbolizam? Samo da se vratim na staru temu, koja je vidim u vama pobudila interes, ja nigdje nisam spomenuo da cigan mora bit crn. U gradu je bilo perverzija, bilo smo sa ženskama na cugi, ja sam normalno platio jedan dio, u meni je u poslijednje vrijeme sveprisutna tajkunizacija što se manifestiralo na veličinu našeg prehrambenog menija koji svakim danom biva sve manji i manji... Nakon cuge ili tzv. tihog partija sreli smo putem na stanicu, buduću potpredsjednicu SDP-a i ministricu poljoprivrede,gospodičnu Anju koja nas je odvela na Sveto mjesto, "Kod Stabla" gdje je obitavala moja sestrična imenom XY (Ime nije navedeno zato šta u Senju puše umjereno do jak sjeverozapadnjak) i tamo upoznademo djevojku Carolineu(čitaj karolajn s mekim ć) koja se pokazala iznimno zanimljivom i razgovorljivom... Dosta, vidim da vam se živo jebe za to, di smo bili i šta smo radili, ali evo nagradna igra: ako mi netko u komentaru ostavi točnu definiciju simbolizma ili iluzije dobije orginal privjesak na Kapetana Zaspana, majke mi. Ako vi poštovani masturbatori/ce mislite da sam ja u ovom postu skakao s teme na temu onda ste falili zanimanje. Do idučeg pisanja pozdrav od viceprvaka u stajanju na stupu visokom 1m i 20cm, ometano. weco

- 01:25 - Komentari (2) - Isprintaj - #

17.05.2006., srijeda

opet zajedno!!!!!!

Hejla!!!evo i nas napokon zajedno. Pa nismo vam pisali o prošlog ponedjeljka zajedno.
Pušite nam jaja…dosta je bilo o rasizmu, neka svatko ima svoje mišljenje o tome, ali mi ćemo ostati pri svojemu??? Zašto, zato…
Inače VeCHOtu je danas rođendan pa,tako svi koji budete ovo čitali sjetite se kupit mu šatorsko krilo za rođendan, i par knjiga o đungli.
Vidjesmo da ozbiljne teme utječu na vas stoga odlučismo započeti još jednu takvu:?

ALKOHOL I NJEGOVE POSLJEDICE…

Nas dvoje shvatilo je da rijetko kad ne pijemo, tj. ne možemo dočekati vražju(jebenu) subotu da se izvrnemo, iskrivimo, zabetoniramo, satremo, izobličimo od našeg prijatelja alkohola .
Ako neko slučajno ostavi komentar da to nije zdravo i da je štetno za organizam nek se tjera u pičku materinu jer nas ful boli kurac za to, nemamo šta drugo radit nego se fino zalijepimo i baš nam je dobro. Kao što ljudi vole puno jest, tako i mi volimo puno popit alkohola. Ovo je žalosno ali to je bolna istina koju svi moramo prihvatit??? Htjeli to ili ne…???
Dragi cyberfrendovi dali vi možete izdržati mesec dana bez alkohola, našeg najmilijeg stimulansa? Mi ne možemo??? Alkohol je kao voda, a ako je voda život jebote mi slušamo primorski radio. Možda zavrtimo na otvoreni jer su tamo bolje stvari? Voljeli bi napraviti anketu, al je ne znamo napravit, pa vas ovim putem molimo dali vi možete šta mi ne možemo( gore navedeno¨')? Možete li zamisliti izlazak ili cak utakmicu bez kapi alkohola. Pa jebote ne mi ne možemo. Ili možda jedan griz kiwija?ili možda komad sataraša?
ČIROTOVA HAIKU POEZIJA:
Danas je sunce,
Sutra je kiša,
Enti MIŠA.???
WECO koristi ovu priliku da pozdravi sve alkoholicare koji su na liječenju u komuni i fino ih molim da si popiju malo zelene čarobnice, BIT ČE VAM BOLJE. Verujte mi drugovi, pa roČKAš mi je, majke mi, plizz.

Be cool, drink and die!!!
WECO & CHIRO

- 17:10 - Komentari (11) - Isprintaj - #

16.05.2006., utorak

evo i CHIRE

partykisskisspartyDragi moji vidim da ste se svi pomno raspisali o rasističkim temama,unaprijed da se zahvalim mom jako dobrom prijatelju Dundovu na silnim komentarima koje ostavlja na našem blogu te na iskrenim i pametnim izrekama koje je izjavio…
Većina ljudi koja nikad nisu imali sukobe sa romima neće govoriti loše o njim,ali ja slobodno mogu stati u obranu mog prijatelj vecota,te ukratko napisati par stvari…
I sam osobno poznajem»onog»roma o kojem je veco pričao jer je išao samnom u razred.
Baš sam neki dan pričao s njim pa mi se čovjek požalio da radi ispred kuće terasu,znate ono beton,cement,pijesak…Dečko ima dva ili tri brata i nekoliko bratića,a nitko ali baš nitko nije mu pomogao u ta 3-4 dana koliko je tu terasu radio SAM.Što na prvi pogled govori da su romi ljeni,ali to nije istina,iskreno se divim onim roditeljima koji prhranjuju najčešće mnogobrojnu obitelj,što nam s druge strane govori se ljudi stvarno trude prehraniti tu mnogobrojnu familiju.
Poznajem par njih,a to je većina koji su znali,a znaju i danas stati nasred ceste i prvog koga vide pitati a šta drugo nego pare.Pa ako ti se ne ide u školu,a ljen si nemoj brate žicat u pičku materinu Jarac,snađi se brate odi nešto radit bit će ti lakše i tebi i meni, i bit ćeš ponosan na sebe,a mi ćemo te drukčije gledat.Te pare koje zaradiš cjenit češ ih puno,puno,puno više nego kad ih nažicaš.Nitko ne radi razliku između Roma i bijelaca,ali zašto oni ne pozavršavaju škole,ne rade u banci,frizerskom salonu ili u mesnici,nego su većina na placama,štandovima i tim pizdarijama.Toliko od mene i znjte da:
BLACK+WHITE= :)Mogu funkcionirati
peace,love and party

- 22:57 - Komentari (4) - Isprintaj - #

ne rasizmu??? *WECO*

Doslo je vrijeme i da se na ovom blogu napise nesto ozbiljno, a moja je duznost kao jedno od predsjedavajucih tijela u drzavi Rujevici da se dotaknem teme koja je aktualna jos i danas, traje stoljecima i istrebljuje bijelu rasu s ovih podrucja koja je inace manjina! Naravno da pod tim mislim na Rome, mulate, gargane, cigane ili kako ih vi dragi pohotnici i pohotnice inace nazivate. Dragi staratelji vi nesvjesno saljete djecu u skolu NEznajuci da je vase bijelo dijete svakim danom izlozeno maltretiranju i iznudivanju materijalnih sredstava. Ovaj post se cini vrlo rasisticki ali u stvari on to nimalo nije, to je samo surova realnost, meni bi mulati trebali dignut spomenik u samoj srži Pehlina gdje jos niti jedan bijelac nije krocio jer je stado njih prezivjelo na moju grbacu! Istina da ja nisam svojevoljno donirao nego bivah nedavno pokraden i u djetinjstvu iznudivan ali kad se zbroji steta bili su par njih fino zbrinuti za neko vrijeme. I sve je to jos uvijek u redu, ali kad onda vidim u novinama kako mi cokoladni grintaju kako oni nemaju prava u drzavi, kako se na pehlinu nema uvjeta za zivot, i neki dan dobrotvorna akcija "ne rasizam" na kantridi. Pa nek se gone u kurac ti coporativni primtivci, Burekana profiteri, jebes ti takav bizinis kad te on u djetinjstvu jebe u guzicu a onda ti za deset godina place da nema kruha i vode, mene iskreno cisto zaboli kurac nek pase travu. Moram priznat da sam u zivotu sreo par tamnoputih koji su stvarno okeJ ali oni su "crne ovce" u vlastitom coporu. I tako se i dalje nastavlja beskonacna bitka black&white. Duznost mi je pozdraviti Leju koja se intezivno pocela javljati na nas blog, inace ona je teski zagovornik hitlerove politike, osisana je na celavo, marte na gambama i kukasti kriz na lijevoj podlaktici... Molio bih da mi nimfomanke, trudnice s Gornjeg Jelenja i ratni profiteri ostave komentar jer me ful zanima njihovo pogled na svijet. pozdravlja vas protivnik HEP-a WECO (ne kupujte zarulje, solarne celije su IN)

- 15:06 - Komentari (12) - Isprintaj - #

15.05.2006., ponedjeljak

Bljeeeeeeeeeee!

Dragi moji blogoljupci govori vam Chiro...
i sami vidite da nemože proći ni jedan dan a da ja ne naserem nekakva SHIT u ovaj blog.
Inače nisam danas bio u Školi,ono umor od Varždina i to,druga klima,nadmorska visina,tlak zraka i to.
Jebe se vama šta je u Varždinu kruh 5 i 25kn.Pošto danas nema ništa pametnog za pisat moram vam pisati jednu haiku poeziju;
Zgrada je siva
Poštar je plave,
Slanac


to vam je to,Pušite svi čergrtuši slijepo crijevo and don"t worry ona nije otrovna...

- 21:53 - Komentari (1) - Isprintaj - #

14.05.2006., nedjelja

Vratio sam se iz Varaždina

Dragi moji jebem vam svima njemačkog ovčara u njušku...
Ja upravo stigao iz Varaždina imali tekmu,ustvari dvije..jednu dobili jednu pušili jaja...
to mi je inače bila zadnja utkmica u in maj mader faken karijeri...morate me podržat u tome,odlučio sam se prepustiti drogi,cugi,i sex-u...
Molim svoju best friend Nusha da prokomentira moj odlazak iz rukometa,jer je antilopa u africi jako žedna!!!inače osjećam se dobro,sad ću pojest sendvić od parizera,pa na spavanje jer sam se jutros dignuo u 5 sati,pa vi vidite?
Dragi moji čovječuljci ako ikad pročitate ovaj blog ostavite i komentar jer samo golub sere na stol od mcdonaldsa.
može jedna haiku poezija;
Šibenik je dolje,
Varaždin je gore,
Lijevo

POzdravlj vas najjebeniji Čovjek na Balkanu....THE CHIRO

- 22:13 - Komentari (5) - Isprintaj - #

13.05.2006., subota

Ide mishko u grad...

Evo zene i muskarci, u meni kLjucha jedan strah da mi chiro ne bi privatizirao blog pa sam odlucio da se javim malo svjetini... Trenutno se spremam za grad, ono, standard brijem dlake oko jaja, lizem si bradavice itd... moram se zahvalit nushi sto nam se javila na blog i u iducem postu exluzivno njena slika(gola) kako na trsatskoj kuli razbija orahe? I josh jednom mnogobrojnim fanovima apeliram da se jave istrijanu(sparozhinu) radi trejdanja salveta jer ih on mora skupit sve, takoder ako neko ima sobu vishka da je ustupi nasem damiru, romariu, izbjeglici koji je pobjegao od kuce. Iskrene cestitke doticnom jer je mu je napokon ostvaren san iz djetinjstva, sluzbeno je postao crnac jer je doslovno upoznao zivot na ulici. Damire sad si u ghettu, drz se, svi smo uz tebe and stay black because Renata Sopek likes crnce??? Pozdravljava vas vash najseksipilniji momak u drzavi WECO

- 21:23 - Komentari (3) - Isprintaj - #

ne osjećam se dobro

poštovanje!evo malo da se javim"našim mnogobrojnim fanovima",ne osjećam se dobro i to nije danas u modi,damir,martina njegova draga i ja sinoć smo išli spavat u stan kod moje none...pošto me obuzela želja za pićem počeo sam pit i sad mi je žao jer me cjelo jutro jebe vrtoglavica i sjebana bol u trbuhu znate ono kad vam se neobjašnjivo jako sere...e pa baš tako.
Veco je koliko ja znam u gradu,al šta vas boli kurac gdje je on kad je vani sunce?
budite mi nasmijani,a ja se ne osjećam dobro...
CHIRO

- 14:37 - Komentari (0) - Isprintaj - #

11.05.2006., četvrtak

jedite govna

evo ja i moja izbjeglica damir sjedimo pred kompjuterom,pa vam odlučili ukratko opisat jučerašnju situaciju...
da sad ne duljim neka retardirana profesorica drukala ga je starcima,krava zvala doma,a stari ga doma čeka sa 3 minobacača,i dvije kinderice...uglavnom je najebo,pa je odlučio dati petama vjetra...al ko jebe damira sad sam ja na redu...
danas sam saznao da sam osvajač nagradne igre "Ideš na popravni"tako da sam malo u kurcu,i tako...
ali nije bed nije mi prvi put,a nadam se da je zadnji.
pošto sam u basu vidio trebu koja ima kljove ko Ronaldinh0(neznam kako se piše)bio sam inspiriran za nogomet koji je usljedio ispred vecotove,đamirove i istrianove škole...moram im pokazivat kako se igra i to,znate ono žica jednom,pa rolica,i kestenpire...
inače sad smo bili malo sa ženskama vani pa dok se damir ljubio,ja sam se lagano svađao sa mojom dragom...
i tako to jedite mi govna jer idem na popravni,pa se šemopi trasu...žemo,
CHIRO,i njegov izgubljeni pastir Damir

- 22:57 - Komentari (4) - Isprintaj - #

10.05.2006., srijeda

i come in peace

dragi moji...upravo dođem doma kad se poštovani prijatelj damir,odlučio zaputiti na put...frajer pobjegao od kuće???pa šta da vam kažem,veco je glumio majku terezu,a ja bi sad trebao glumit nelsona mandelu jer se frajer posvađao sa starcima na mrtvo...
i tako vam je to čovjek me zvrcne i humano upita "Čiro mogu doći kod tebe spavat jer sam pobjegao od kuće",a ja naravno čovjek sa srcem od franje tuđmana pozvao ga k sebi...
sad ga idem smirivat,a onastavak bute čuli sutra...
brijte na ljubav,i orahnjače...CHIRO

- 22:52 - Komentari (3) - Isprintaj - #

Dokaz moje muskosti

Evo posto ja i ciro vodim cyber rat i kako macak tvrdi da sam zensko , odlucih postavit na blog prvu fotografiju mene i kvalitetne zenske s kojom sam se slikao u zagrebu. Mislim da je vise nego dovoljno.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

jos cu samo rec da mi se najsocijalniji covjek na balkanu danas utrpo da mu "objasnjavam matematiku", normalno da je ta osoba nas slavni istrian, grožnjan kojem moram na komentar iz prvog posta uzvratit jednim retorickim pitanjem: Zasto ne ic subotom van kad u Istri mozes brat sparoge? macak mi je pojeo sve sta imam doma, skoro je poceo brstit po namjestaju koliko je neishranjen... Vidim ja da ljudi vide u meni majku Tereziju br.2 i to su poceli zlorabit ali majke mi andrija ako sutra necu doc na baklavu,pa durdevdan je bio valjda ti je nesto i za mene ostalo??? njami

- 21:44 - Komentari (1) - Isprintaj - #

sad bi ja trebao odgovorit.com

ukratko...pošto je moj prijatelj zaključio da sam se ufurao moram ga malo spustit na zemlju.
al trenutno neznam kako...
krenut ću tamo gdje on stao...
JASAMINAPošto sam proglašen papučarom zbog lijepih riječi na račun mojih prijateljica,sad bi trebao posrat Đesminu.
Đubre od žene,smradulja(šala), svi mi znamo kako nam je Đez pekla kolače za novu godinu,nećemo joj to zaboraviti...
Još nešto...ispravak netočnog navoda aleksandar nije srbin on je BIN
I sami vidite da serem gluposti u ovom postu ali to vam je bolna istina koju trenutno nemogu...neznam šta
p.s.naš prijatelj darjan(ISTRIAN)zahtjevao je da objavim oglas u kojem moli da mu se jave svi oni koji skupljaju salvete za moguću razmjenu,preferira rozu i kaki boju,a može i papirnate maramice,ali ni to nije sve može i WC papir(troslojni)

A sada moja najjača strana:Haiku poezija
PAŠKI SIR JE 0(nula)
SARAJEVSKI ČEVAP JE 13...
...14(četrnaest)

Izdavačke kuće za objavu haiku poezije javite se na ovaj blog...garantiram vam zaradu!!!Majkemiii
WECO JE ŽENSKO...
Chiro

- 16:05 - Komentari (2) - Isprintaj - #

09.05.2006., utorak

Evo malo i mene (veco)

evo da napisem par rijeci jer vidim da se ovaj macak ufuro i da mi objavljuje postove svakih 10 min. Moram konstatirat da si dragi mc prijatelju medu top 5 papucara in Rijeka a i sire jer si o zenama reko sve samo najbolje ali kad bude dolazilo do penetracije ti ces imat pune ruke posla a ja cu doma bit suh ko biljka! to je ta svjetla strana papucara. cisto da informiram ljude koji nas citaju a ima vas ful puno da je meni rodendan za tjedan dana tako da se planiramo prebit od alkohola ko afrikanci i slobodno se pozovite kootizacija je 30kn po osobi, a ako si slucajno dobro zensko ulaz slobodan.
Vidim da je na meni da vam opisem trofaznog acota jer ga i bolje poznajem, inace takoder drug iz razreda.
3Aco3 krsno ime ALEXANDAR prezime necu jer sta je previse je previse. Od milja ga zovem trofazni, mozda bas zbog prezimena??? Skoro pa nas covjek, malo mu fali... "Salim se", dobar covek, drug u nevolji, ima aerodinamicne usi kojima beskompromisno cepa zrakom, hoda s jasminom, curom iz trgovacke o kojoj cete isto cuti ponesto, na listi je ze transplataciju jetre jer mu je ova velicine zira i malo je omlohavila od kolicine unesenog alkohola. Pristojan i tu i tamo kaze nesto u aoristu, i toliko za sad....

Molio bih sve koji slucajno zalutaju na nas blog da prokomentiraju nas nenadjebiv dizajn za kojeg smo se stvarno pomucili i izgubili noci! vjerojatno cete uskoro cut cirota jer se macak ufuro, pozdraf

- 20:21 - Komentari (4) - Isprintaj - #

nastavak pregleda naših prijatelja

STELADraga,lijepa,pametna(inače ovo piše čiro)sexi,nekad i.... ma nećemo srat po njoj,a ipak bi mogli?
inače pohađa PSHG(tipični gimnazialac),uči za popizdit puno,ali nesmijete joj ništa prigovart na to jer ćete najebat,to vam kažemo sa velikom sigurnošću...voli popit,kao i svi,zajebant i ozbiljna žena u jednom.
17 joj je godina još samo mjesec i kusur dana tako da se pomalo pipremamo za njezin rođendan...
UBIT ĆEMO SE OD ALKOHOLA
Ukratko to je to;pa krenimo dalje...
IVONATipična plavuša,samo što je trenutno crvena???no nemojte se obazirati na to
jer svi znamo viceve o plavušama...draga, a gruba,pametna a glupa...no mi je baš zbog toga volimo jer je uvijek spremna nasmijati svojim ispadima.Ide u razred s nušom tako da školu znate.
voli sve šta vole mladi,a voli sve što je LIGHT,tako da kilažu nemorate pitat,ali ljudi kakve ona sise ima...???to trebate vidjet,bolje rečeno doživjeti...
dosta o njoj,poslje ćemo vam opisati ACO-ta(naš voljeni srbo)
POštovanje pa se čitamo,molimo vas komentar

- 16:03 - Komentari (2) - Isprintaj - #

dan kao i svaki treći samo što sam mokar

dragi moji.ako vas uopće ima,ja sam vam malo prije stigao iz škole.
znam da vas za to boli miško ali boli i mene...
moj cijenjeni prijatelj Vedran je u školi,ali i sami znate da su čudni putevi Božji tako da vam nemogu garantirat da je to istina...maybe je u Alienu...poznatom okupljalištu svih onih srednjoškolaca kojima je kofein i nikotin draži od knjige...
to bi bilo sve za ovo popodne,valjda?
brijte na ljubav,i na kremšnite,pozdrav od ČIRE
rESpect

- 15:49 - Komentari (0) - Isprintaj - #

08.05.2006., ponedjeljak

kako smo poceli???

alo!!!Evo čiro(delikvent koji trenutno eskivira skolu) zvoni mi u 7 i kusur ujutro dal mi se moze ukrpat ovog finog prijepodneva jer nema kamo. Ja sam ga normalno udomio i nahranio i kupili smo kruh i novine i slusamo dundova i stari mi ŽviŽdi.
Evo kaze ciro da napravimo blog, pozdravio bih sve koji nas poznaju, mami i tati na podršci, bez njih ovo ne bi uspjeli. Zelimo mir u svijetu, al nas istovremeno boli kurac sta je nafta 8 kuna glavno da plin ne poskupi, jer mi je i bojler na plin? enter
Evo ponešto o nama....
ČIRO? imenom andro se kliče, 18 godina, idem u pomorsku skolu u bakru svaki dan osim danas, ali danas ne zbog nutelle?
U slobodno vrijeme kojeg imam i previse bavim se rukometom i to zamislite u rk zamet. Ostatak slobodnog vremena provodim s mojom curom stelom, najpametnija i najljepša cura na balkanu a i šire, a i kraće, a i bliže, a i dalje. sad cu stisnut enter
Stisnuo sam ga. Volim zabavu, cugu, drustvo, a to vole svi pa vjerojatno nisam puno drugačiji od drugih, osim što mogu popit više od vas. Neću trošit slova jer slova su brojke a brojke su pare a pare su novac, a novac je život? Sad ce nastupit moj nenadjebivi mc prijatelj vedran.

VECO* zovem se vedran, imam 17 godina( jebiga mladost ludost), strojarska skola, ne znam pravopis i padeže, i ja idem u skolu. San mi je varit u viktor lencu jer su malo vece pare i imaju dobru kantinu. Nemam curu a nema mi ona mene, tako da se zajedno nemamo. Ali sve žene kad me vide kako skupljam pare iz fontane žele da me pipnu, da me dirnu, traže moj broj faxa itd. Kleptoman sam ali nikad u zivotu nisam ništa ukrao. Igram malo nogomet, napravim više pijadeta nego Oblomir Gombalo. Ful sam lijep i imam dobre kvadricepse. Da ne duljim a bas mi se duljilo, da ja i ovaj iznad mene kazemo par riječi o budalama koje se druže s nama, a baš su budale jer Bog(ako ovo napisete malim slovom to je bogohuljenje) zna šta oni vide u nama...

1. Prvo pa muško NUŠA stari joj je ambasador u rimu i plaču dobiva u eurima. upravo je na državnom iz biologije šta vam govori da je pametna ali i jako lijepa. Nušo mi smo uz tebe. Evo lagani test tvoje pameti kad budes ovo citala: kolilko pantigana ima pretklijetki i sibirska koala noktiju??ha mishko ide u GAM ima dobre sise i pali se na mene(veco)HA. Dosta o njoj vidim da vam je više pun kurac nje i biologije ali ona je stvarno super cura i mi vam je preporučamo.
2. Drugo pa žensko ali crno,a ne belo Damir on ima poseban ten, white power, mi nismo rasisti ali veco je blizu rujevice pa onotri točkice On je veliki zajebant kao mi ide s vecotom u razred i opsjednut je sexom. Ful je inteligentan ,i lep ko slika a slika je 0,01*10 na šestu riječi? Bez njega nam ne bi bila špica.Evo jedna rima za njega;crna kosa,taman ten baš si dobar prijatelj?dosta o njemu ćut čete još o njemu:
3.Treće pa žena ŠIMEDARJAN šĆuLaC,žMINJAN,GROžnjan,istrian prokleti,pijanac..Jako dobar prijatelj i drug,voli žicat za marendu,on isto ide sa vecotom u razred.Moj bivši suigrač u klubu,žestoki partijaner,ali na batifjaku i ekipu...Bijelac je i voli domaće bijelo vino,
ima dobru sestru(emilija),živi u parku,to je to...o njemu će te isto čuti mnoge pričice...enter
U SLJEDEĆEM NASTAVKU POGLEDAJTE;:.STELA,IVONA,ACO(trica),SELE i mnogi drugi exclusivno samo na ovom blogu...poštovanje

- 11:11 - Komentari (3) - Isprintaj - #

Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
U ovom gublo se brije samo na bavlju. Nemoj te pustat malu decu da ga citaju, jer ce dobit osip po rukama ako ih imaju? mozda im zahrdaju kuke, a mozda i ne??* Ljudi sa metalima bez uvrede...
Mi smo casual jebaci, volimo oprasivat djevojke i dobre majke ali samo dobre. U samom blogu vidjet ce te koji nam se balvan desava svaki dan. Pusa( samo zenama)