Octavarium

As far as I could tell, there's nothing more I need
But still I ask myself could this be everything?

27.06.2005., ponedjeljak

Fjaka 2

Ovome treba peglanje Danas je jednostavno takav dan da nemam volje ni za što... Iako imam posla preko glave, sve mi se čini tako besmisleno. Sve mi je tlaka. Kad i pogledam kako mi je prošao dan, zgadi mi se totalno... Opet sam sve obaveze prebacio za sutra, a sutra će sve to opet čekati zadnje sate...

Ali dat će Bog da ja sve to lijepo riješim, dat će mi volje. Ja jedino tako i mogu nešto napravit, jedino ako me uhvati panika... Sutra me sigurno čeka jako dinamičan i eksplozivan dan, za razliku od današnjeg.

Osjećam se zgužvan ko ovo pseto gore... valjda ga možete uočit...

Stay beautiful!

P.S. Kako vi preživljavate ovakve dane?

- 21:15 - Komentari (4) - Isprintaj - #