petak, 04.08.2006.

IDEM NA MORE!

Ljudi ja idem na more.Dok se ja ne vratim uživajte,igrajte se mačke i miša i šta ja znam radite.MOLIM VAS DA MI PIŠETE PUNO KOMENTARA I NEKA IH BUDE 350 MAKAR ILI 400 KAD SE VRATIM SA MORA.SVIMA POZDRAV I BOK.
I najvažnije,POZDRAV MOJIM VJERNIM ČITATELJIMA!!!!!!!!!!!!!!!!PUSA I BOK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
GLASAJTE MI ZA CRO BLOGERE!IMATE SA STRANE TAJ LINK CRO BLOGERI!vIDIMO SE ZA 10 ILI 15 DANA!BOK SVIMA!

Vicevi:Zašto žene ujutro trljaju oči?
-Jer nemaju muda!

Ruga se tenk žabi:
Kako si krastava,buljava,pih.....
A žaba kaže:bolje biti takav,nego imati
kurac na vrhu čela!

Što plavuša radi na čeliku?
Sluša metal!

Perica je non-stop bezobrazan, prica svasta, muci djevojcice i napokon se one pozale uciteljici.
Uciteljica kaze da je naj bolje da, cim Perica kaze nesto bezobrazno, one pokupe i izadju iz
ucionice.
Sutradan ujutru uleti Perica u razred i vice
- Ej, narode, preko puta skole su poceli zidati javnu kucu!
Djevojcice vrisnu i istrce napolje a Perica vice za njima:
- Polako, ku*ve, otvaranje ce biti tek za godinu dana!

Dodje Mujo iz Njemacke i konacno vidi svoju Fatu. E Fato mogli bi se sada malo je*ati. fata sva sretna legne na krevet gola te joj Mujo pocne lizati, nakon pet minuta Mujo rece Fati, Fato daj sada prni da dodjem malo do svjezeg zraka.



BOK JOŠ JEDNOM SVIMA I ŽELIM PUNO KOMENTARA KAD SE VRATIM SA MORA I GLASAJTE MI ZA CRO BLOGERE.LINK VAM JE TAJ GORE!VIDIMO SE!BOK SVIMA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

VAŠA MARIJANA!!!!!!!!!!!!

- 06:35 - Fly with my eyes! ( ukupno: 81) - Kill me! - YO,men!

<< Arhiva >>