Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

O meni i mojim stvarima....





Blog images codes

Blog images

o meni:
IME:oka
ŽIVIM:NiJe VzNo
ROĐENA:1.8.1992
HOROSKOP:rak
ZANIMANJE.učenica
ŠKOLA:NeTrEbA Se ZnAtI
RAZRED:NeKoJi
SLUŠAM:hip-hop,pop,itd....=)
NAVIJAM:Rijeku
LJUBAV:ne

A OVO OPISIJUE MENE (moooš si mislit):

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Linkovi

IrA&BoKi - LEGENDE!!!!
bzvz

Sve i svašta

Free Music - Music Lyrics Free Hit Counters
Free Hit Counters OVO JE SLIKA OD BOKIJAFree Image Hosting at www.ImageShack.us

najljepsi deko
rebok
riki
boki
mitrovic
sale
teo
pollcode.com free polls
ImageChef.com - Create custom images
ImageChef.com - Create custom images ImageChef.com - Create custom images users online ImageChef.com - Create custom images TU CHATAJTE






Free Music
NOKILINA ImageChef.com - Create custom images ANDREA MEDITIRA 01:01-voli te!
02:02-želi te poljubiti!
03:03-želi da budete zajedno!
04:04-pozvat ćete na spoj!
05:05-želi samo tebe!
06:06-crni dečko misli na tebe!
07:07-vara te!
08:08-mrzi te!
09:09-želi te samo za sebe!
10:10-smeđi dečko misli na tebe!
11:11-sviđaš mu se!
12:12-lud je za tobom!
13:13-sanja te!
14:14-ne može bez tebe!
15:15-voli tvoje oči!
16:16-ubrzo ćete prekinuti!
17:17-ti si mu jedina!
18:18-srest ćeš ga!
19:19-tajno te promatra!
20:20-ljubomoran je!
21:21-ima drugu!
22:22-dobit ćeš poruku!
23:23-želi te nazvati!
00:00-želi spavati s tobom!
Glitterfy.com - Gráficos em Portuguęs
Glitterfy.com - Gráficos em Portuguęs
Glitterfy.com - Gráficos em Portuguęs

Glitterfy.com - Gráficos em Portuguęs

Glitterfy.com - Gráficos em Portuguęs

Glitterfy.com - Gráficos em Portuguęs

Glitterfy.com - Gráficos em Portuguęs

Glitterfy.com - Gráficos em Portuguęs
1. Ne dolazi u razred ako baš ne moraš
2. Piši zadaću kad uspiješ prepisat
3. Pred profesorom žvači žvakaču samo nakon cik pauze
4. Ne poželi u WC jer nema ventilacije
5. Dok profesor piše po ploći piši i ti - po klupi naravno
6. Ponekad zabljesni najnovijim forama
7. Zakasni na sat tako da te uopće ne puste unutra
8. Muški: pustite kosu, ženske: skratite suknje
9. Ne dopustite da profesor uđe u razred poslije vas
10. Kad dođe kontrolni ne zaboravi šalabahter
11. Voli svoj šalabahter kao samoga sebe
12. Ako netko zaboravi šalabahter posudi mu svoj-s tim da imaš rezerni
13. Kažu da je rad zdravlje - živjela bolest
14. Kada osjetis želju za učenjem sjedni, brzo će proći
15. Ponavljanje je majka znanja- sto vise ponavljas razred sve si mladi i mladi, a znas sve vise i vise
Glitterfy.com *Glitter Graphics*

Glitterfy.com *Glitter Graphics*
ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more
Glitterfy.com *Glitter Graphics*
Glitterfy.com *Glitter Graphics*
Animal Glitters

Animal Glitters

Animal Glitters

Animal Glitters

Friendster Layout hosted images

Friendster Layout

Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us
Glitterfy.com *Glitter Graphics*

ponedjeljak, 30.07.2007.

slike od rihanne



Rihanna - Umbrella
O Rihanni

PUNO IME I PREZIME:Robin Rihanna Fenty
MJESTO ROĐENJA:St.michael,Barbados
GODINA ROĐENJA:20.2.1988
OTKRIO JU JE:Evan Rogers
ALBUMI:Music of the sun,A girl like me i novi Good girl gone bad
HOROSKOPSKI ZNAK:Riba
VISINA:1,73
BOJA OČIJU:Zelena
BOJA KOSE:Smeđa
FILMOGRAFIJA.Bring it on 3 i All or nothing
LJUBIMCI:Kornjača i pas
TETOVAŽE:Na nozi(kod gležnja)-note,iza uha-riba,pri vrhu uha-zvijezda

Umbrella tekst pjesme...
Umbrella"

[Jay-Z]
Ahuh Ahuh (Yea Rihanna)
Ahuh Ahuh (Good girl gone bad)
Ahuh Ahuh (Take three... Action)
Ahuh Ahuh

No clouds in my storms
Let it rain, I hydroplane in the bank
Coming down with the Dow Jones
When the clouds come we gone, we Rocafella
We fly higher than weather
And G5’s are better, You know me,
an anticipation, for precipitation. Stacked chips for the rainy day
Jay, Rain Man is back with little Ms. Sunshine
Rihanna where you at?

[Rihanna]
You have my heart
And we'll never be worlds apart
May be in magazines
But you'll still be my star
Baby cause in the dark
You can't see shiny cars
And that's when you need me there
With you I'll always share
Because

[Chorus]
When the sun shines, we’ll shine together
Told you I'll be here forever
Said I'll always be a friend
Took an oath I'ma stick it out till the end
Now that it's raining more than ever
Know that we'll still have each other
You can stand under my umbrella
You can stand under my umbrella
(Ella ella eh eh eh)
Under my umbrella
(Ella ella eh eh eh)
Under my umbrella
(Ella ella eh eh eh)
Under my umbrella
(Ella ella eh eh eh eh eh eh)

These fancy things, will never come in between
You're part of my entity, here for Infinity
When the war has took it's part
When the world has dealt it's cards
If the hand is hard, together we'll mend your heart
Because

[Chorus]
When the sun shines, we’ll shine together
Told you I'll be here forever
Said I'll always be a friend
Took an oath I'ma stick it out till the end
Now that it's raining more than ever
Know that we'll still have each other
You can stand under my umbrella
You can stand under my umbrella
(Ella ella eh eh eh)
Under my umbrella
(Ella ella eh eh eh)
Under my umbrella
(Ella ella eh eh eh)
Under my umbrella
(Ella ella eh eh eh eh eh eh)

You can run into my arms
It's okay don't be alarmed
Come into me
There's no distance in between our love
So go on and let the rain pour
I'll be all you need and more
Because

[Chorus]
When the sun shines, we’ll shine together
Told you I'll be here forever
Said I'll always be a friend
Took an oath I'ma stick it out till the end
Now that it's raining more than ever
Know that we'll still have each other
You can stand under my umbrella
You can stand under my umbrella
(Ella ella eh eh eh)
Under my umbrella
(Ella ella eh eh eh)
Under my umbrella
(Ella ella eh eh eh)
Under my umbrella
(Ella ella eh eh eh eh eh eh)

It's raining
Ooh baby it's raining
Baby come into me
Come into me
It's raining
Oh baby it's raining

Rihanna na prvom mjestu najslušanijih singlova u V. Britaniji...

Popularna R&B pjevačica Rihanna sa pjesmom "Umbrella" već se treći tjedan zaredom nalazi na vrhu britanske top liste singlova, dok je bivša pjevačica grupe Sugababes Mutya Buena sa debi singlom "Real Girl" skočila sa sedmog na drugo mjesto.

Beyonce i Shakira s pjesmom "Beutiful Liar" sada su na trećem mjestu, dok je grupa Hellogoodbye s pjesmom "Here In Your Arms" završila četvrta na britanskoj top listi singlova.

Američka grupa Maroon 5, dobitnici Grammyja, ostali su na vrhu britanske top liste albuma, a njihov single "Makes Me Wonder" peti je najslušaniji singl u Velikoj Britaniji.

Najboljih 5 singlova britanske top liste

1. "Umbrella" - Rihanna
2. "Real Girl" - Mutya Buena
3. "Beautiful Liar" - Beyonce and Shakira
4. "Here In Your Arms" - Hellogoodbye
5. "Makes Me Wonder" - Maroon 5

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.