O jednoj ljubavi

26.03.2005., subota

The B

Došao je B., nakon dosta vremena, bez svoje «bolje« polovice. I imao je vremena poslušat moje jadikovke.
Trebalo je malo poticaja, dva – tri gutljaja pive Karlovačke(malo besplatne reklame) pa da emocije poteku iz mene kao vodopad. Neke stvari ne možeš reći bilo kome, iz straha da ćeš bit neshvaćen ili da ćeš bit izrugivan jednog dana, netko tad zna tvoju slabost i što može upotrijebiti protiv tebe.
Ali pomogao je B. da shvatim koliko je još ima u meni , nije napravio facu «potpuno te razumijem,ostajem bez riječi, kakva kuja», već mi je pokušao dokazati da ja ipak nešto vrijedim i da je to samo faza. «Pa nećeš valjda ,budalo glupa, opet stavit svoj život na čekanje, dao si joj godinu ,ne daj joj više ni dana!»
Okružen ovom glupom samoćom i pogrešnim ljudima(svaka njima čast, ali nemaš volje pričat neke stvari ljudima za koje si siguran da ti ne mogu pomoć) sve sam to potisnuo u sebi, a tog otrova ima koliko hoćeš i presporo hlapi, možda nikad neće potpuno nestat.
E pa B.,hvala što postojiš,opet si bio u pravo vrijeme na pravom mjestu!


KAO DA SI PORED MENE

Nema nikog pored mene
Ali kao da me gledaš
Tvoje me oči odasvud vide
A kad se zagledam u njih
Nestaju u tami
Kao da ih nikad bilo nije
Jedino mirisi ostaju
Ti mirisi što nikada ne blijede
Dok na jastuku spavaš sam
I mirisi cvijeća
Cvijeća koje nikada ne vene
Jer cvjeta u uspomenama
I ništa ne tone u zaborav
Kao da si tu
Kao da te uvijek ima
Kao da si pored mene

06. 02. 2003.

- 13:47 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  ožujak, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi