stevin blog

09.06.2005., četvrtak

pun mi vas je kurac

e sad mi vas je dosta kučke jedne bezobrazne.mogli ste buljit u mene ,zajebavat me,reč mojoj staroj da se družin sa huliganima,zajebavat me oko duvana,vina,lipila,škivavanja,robe,govorili ste mojoj staroj koliko duvana popušin na velikon i da nije bilo vas moja stara ne bi saznala za dosta toga.pička van materina čak ste se usdili kad san ja doša blažen na biologiju,a dan prije toga na hrvatski,vi ste imali pristojnosti i kolegijalnosti reč škrapički:"Nastavnice mario se fiksa tj. drogira-sad kad sam vam se ovako lijepo uvuka/la u šupak oče li mi kemija bit 5".jebo van mater ja san dan nakon toga,nakon 2 godine skupljanja toga u sebi,zapravo osjetia kako je bit izdan,prolia san suze u psihe(mirne-triba joj dignit spomenik šta je sve proživila sa kvakon pa menon),bolilo me je i još me boli.Ali ja san moga i uspia to podnit gradeći neku kulu zaštitničku od vas malih tračerskih gadova,ali neki to ljudi nisu sposobni i mislim da je dylan takva i da takva treba da bude,jebo van mater u slezenu.ko je vama da za pravo da je zajebajete da se druži s onima koji puše travu jeste vi ludi,u školi a posebno na katu i zidovi imaju uši.uuuuuuuuuuu oni puše travu,uuuu.na to san na vika al da mi netko zajebaje frendicu koja je čista,zdrava,pametna,lipa,bla,bla... samo jer nam je držala stražu dok smo duvali na izletu(moran zapalit zacrvenia san se) i šta se zanima za lika koji je snama duva.
8.a jebite se(izuzeci čago,ban,ive,siszgo,ines,doris,roko,mateljan).
pogotovo goge,andreica,novak marina,jakov,josipa,marinela,hrvi,mime,lana,jere,kate,tea...
odjebite u svoj život,većina vas je "popularno" tako da vi imate moć,ali ja iman noć,a i dan,keve mi ako bude sranja radi vaših tračeva do kraja škole i ja čujen za to;čuvajte me se.a ines ću ja nagovorit da mi kaže koje zajebava pa ako ne uspi je ra zgovorom šta teško da će uspit svama,onda će bit krvi i neće me bit brga jeli muško ili žensko.
- 00:46 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< lipanj, 2005  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

ovo je blog jednog pizduna,kvakinog i bajinog frenda,pankića. ako ćete ćitat ćitajte ako ne ko vas jebe

kurac

SSensual
TTame
EElitist
VVirtuous
OOrderly
/
VVirile
UUnusual
JJoyous
OOutrageous

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com

jebi mater živote

jebi mater živote,jebi mater majko,šta si me rodila i pokušala odgojit jebite mater svi

vrati se(pjesma koju san napisa za kvaku prije misec dana)

kad ću opet uživat svaki dan
kad ćemo opet pit svaki dan

kad ćemo pivo umisto kave
još jednom poplavit kužinu moje stare
želin stebon uživat u mirsu trave

kvaka oi vrati se
kvaka oi spasi se
prijatelju vrati se

marte gege tregere stavit ćemo usrid lita
svako jutro na kavu u ghetta
navečer po litru vina
pa dvi piva

kvaka oi vrati se
kvaka oi spasi se
prijatelju vrati se

u mračnim noćima
kasnim satinma,svak sa svojon ženskon
al zajedničkom bocom

kvaka oi vrai se
kvaka oi spasi se
prijatelju vrati se