stevin blog

22.05.2005., nedjelja

koji kurac

šta je ovo koji mi je kurac dobia san ponovni poriv za samoubojstvom.možda je to zato šta mi je kuzme(moja stara frendica)poslala poruku neke vrste,a i sinja san je dans u parku.naime stvar je u ovome cilu jebenu jednu zimu ona jee meni slala da će se ubit,pa onda sutra ujutro da nije,pa bi onda tako i ja njoj.pa iskustva sa botunima i dimon,pa planovi da pređemo na iglu.sva sriča nismo.to je bilo dok san bia u sedmon razredu(pa me ljudi pitaju kako san se tako brzo prominia,jeste ubrali samo atmosferu).sad neznan šta je s njon.al ona je ok.uglavnon neznan zašto bi se ubia upadan u neko kvazi-depresivno stanje,žvali mi se neman skin,žderen sve čokoladno,dimin ko turčin,duvan kad stignen,snifan lipilo opet nakon dugo vrimena,neznanpririzat ću vene pa grkljan(sigurna laka smrt),ako ko ima kakav prijedlog za živit nek komentira do ponediljka a onda ću kako siszgo kaže promislit oću zabit kacavidu u glavu ili skočit sa balkona.aj bog u kurcu san
- 00:45 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  svibanj, 2005 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

ovo je blog jednog pizduna,kvakinog i bajinog frenda,pankića. ako ćete ćitat ćitajte ako ne ko vas jebe

kurac

SSensual
TTame
EElitist
VVirtuous
OOrderly
/
VVirile
UUnusual
JJoyous
OOutrageous

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com

jebi mater živote

jebi mater živote,jebi mater majko,šta si me rodila i pokušala odgojit jebite mater svi

vrati se(pjesma koju san napisa za kvaku prije misec dana)

kad ću opet uživat svaki dan
kad ćemo opet pit svaki dan

kad ćemo pivo umisto kave
još jednom poplavit kužinu moje stare
želin stebon uživat u mirsu trave

kvaka oi vrati se
kvaka oi spasi se
prijatelju vrati se

marte gege tregere stavit ćemo usrid lita
svako jutro na kavu u ghetta
navečer po litru vina
pa dvi piva

kvaka oi vrati se
kvaka oi spasi se
prijatelju vrati se

u mračnim noćima
kasnim satinma,svak sa svojon ženskon
al zajedničkom bocom

kvaka oi vrai se
kvaka oi spasi se
prijatelju vrati se