stevin blog

19.05.2005., četvrtak

uf,jebi boga

ispričnicu šaljen vama poštovana gospodo sedla,pera,dupla,relja,pržma ako sam vas uvridia sa onim postom.posebna ispričnica mješancu puha i mješanca čudnovatog kljunaša i krave(gospodinu sedli).Samo jebo van bog kevu aj te na oni izlet pička van kevina koji van je bog ulit ćemo se na bolu(mislite da će keli i baka ubrat) i onih pet banki poduvat usput niste tako glupi da neko bruma isprid keli a oči neče ubrat jer ja nosin tigrovu mast a ako to utrljate na određeno misto(pritom ne mislin na spolne organe) neče van oči bit crvene(to mi je rekla teacher) vi pičke jedne.Ma koji se kurac ja vama ispričajen pizduni ajte u kurac iden ja vanka i ako niste na domu čuvajte me se.
- 23:41 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  svibanj, 2005 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

ovo je blog jednog pizduna,kvakinog i bajinog frenda,pankića. ako ćete ćitat ćitajte ako ne ko vas jebe

kurac

SSensual
TTame
EElitist
VVirtuous
OOrderly
/
VVirile
UUnusual
JJoyous
OOutrageous

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com

jebi mater živote

jebi mater živote,jebi mater majko,šta si me rodila i pokušala odgojit jebite mater svi

vrati se(pjesma koju san napisa za kvaku prije misec dana)

kad ću opet uživat svaki dan
kad ćemo opet pit svaki dan

kad ćemo pivo umisto kave
još jednom poplavit kužinu moje stare
želin stebon uživat u mirsu trave

kvaka oi vrati se
kvaka oi spasi se
prijatelju vrati se

marte gege tregere stavit ćemo usrid lita
svako jutro na kavu u ghetta
navečer po litru vina
pa dvi piva

kvaka oi vrati se
kvaka oi spasi se
prijatelju vrati se

u mračnim noćima
kasnim satinma,svak sa svojon ženskon
al zajedničkom bocom

kvaka oi vrai se
kvaka oi spasi se
prijatelju vrati se