ou jea!!!!!!
Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

WHEN THE PUNX GO MARCHING IN !!!

18.09.2007., utorak

a bez nje...


KBO! - O, ne, ne!

I docek Nove Godine i svaki rodjendan
provodis bez mene al' nisam slobodan
i dok govoris o ljubavi ja mislim da si fer
al' sve je laz od nje.
I svaki drugi dan za nju je sa mnom dosadan
kaze:" Ne razumes me, al' si ipak potreban!"
A njen telefon svaki minut odzvanja
i moli Boga da nisam ja!


Da barem sada znas kome sada pripadas
a kad sedim pored nje njen pogled govori mi sve!
"Zar zelis takav zivot?" - a ona ko da zna:
svacija i nicija!

ref:
O, ne, ne!
Ti si samo tudji san!
A, bez nje - zivot mi je dosadan!
O, ne, ne!
Kad bi bila manje zla!
A bez nje...

Sad godinama posle svega dolazis u snu,
bilo gde da krenem, kao da si tu!
I kazu mi da vidjaju te s' kim i ko zna gde!
Al' mene briga bas za sve...

ref:
O, ne, ne!
Ti si samo tudji san!
A, bez nje - zivot mi je dosadan!
O, ne, ne!
Kad bi bila manje zla!
A bez nje...




..............
i tako..
u subotu je rock in marof..na to se ide..sviraju pasi, ringišpil, gužva u 16-ercu i kaj ja znam kaj još..
i tak..dosadno mi je..ve sam kod Svena bil..i došel doma malo prije..zabavno bilo..
muziku slušam baš..sutra pak škola,,jajjj..okej..
idem ve..aj bok..


- 21:13 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< rujan, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

A.C.A.B
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us





KONTAKT:

MOB: 098/845/167
ICQ: 261993095


Free Site Counter

hit Counter

Image Hosted by ImageShack.us


Kurac od Ovce - Kolaps



gluhi, poslušajte stihove ove
loši mi vjetrovi raznose snove
veže nas ništa, a dijeli nas more
pitam se samo: "kome je gore?"

najveći rat - ovaj običan život
drži me čvrsto na zemlji
ne pružam ruke ka nebu
već prema tebi

nemoj me više gledat k'o prije
ove su riječi prolivene suze
jer ne znaš koliko boliti može
kad izgubiš nekog .. mrzim te bože!

ne tražim puno da budem sretan
bolna stvarnost il' san
zasjat će jednom i moja zvijezda
a poslije nje prekrasan dan

kamen života je težak - ti ga ponesi
ne živi samo za sebe - budi ono što jesi

ti i ja - u gomili
ti i ja - k'o suze na kiši
ti i ja - dobra strana lošeg sna
ti i ja - u gomili