ou jea!!!!!!
Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

WHEN THE PUNX GO MARCHING IN !!!

27.04.2007., petak

dosadno jeeee..

Hmmm..
Neznam zakaj ve pak pišem ovaj jebeni post glupi prejebeni..
Došlo mi je da jednostavno nekaj napišem..
Muzika mi pak svira..i svirami jen ultra zakon prejebeni bend.. crasso de odio
Zakon su..s zadra su, sviraju hc/pank ..odlični su..bum del na kraju posta neki njihov video..sexi..
Tu mi ve nekaj krv s oka teče..i neda mi se zdiči kaj si zemem maramicu..okej, bum se s majcom zbrisal..
Malo sam jedan blog proučaval, onak s dosade..piše se onak o osječajima ovome onome, kak svima moraš sve oprostiti, ne se svaditi, biti si dobar sa svima, a na kraju pogledaš neke komentare i vidiš kak se svi svadiju, ogovaraju jeni druge i se to tak..pogotovo vlasnik tog bloga se svadi..pa jebote, koj kurac onda pišeš kak se nesme svaditi i te pizdarije..
V zadnje vreme se svi sam svađaju..na kurac mi to ide..ja se rađe meknem od toga, kaj se još ja ne posvadim, jer ipak je bolje da se ne svadim nego da se svadim..posvadile su mi se 2 dobre frendice..ja ih obadve pokušavam pomiriti, al nečeju, i na kraju sam rekel da me boli kurac..zakaj se svi sam moraju svaditi? Zakaj nereju jednostavno si biti dobri ?..jer dok se v društvu makar samo 2 osobe posvade celo društvo bu u kurcu jer budu se na kraju svi posvadili..dotične osobe budu znale da to njima pišem..a jebiga..
Vruče mi je..oču nekaj za piti..jebemu,,
Antizabava..
Dosadno mi je..ah jebeš..
Ve več neznam kaj pisati..u kurac..
Ve bum brzo moral po bađija kaj idemo na engleski..i s svenom se najdemo kod kretenkija..
Aj bok..
Anja, volim te.

:))



Crasso de odio - dio vas





- 14:46 - Komentari (15) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

A.C.A.B
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us





KONTAKT:

MOB: 098/845/167
ICQ: 261993095


Free Site Counter

hit Counter

Image Hosted by ImageShack.us


Kurac od Ovce - Kolaps



gluhi, poslušajte stihove ove
loši mi vjetrovi raznose snove
veže nas ništa, a dijeli nas more
pitam se samo: "kome je gore?"

najveći rat - ovaj običan život
drži me čvrsto na zemlji
ne pružam ruke ka nebu
već prema tebi

nemoj me više gledat k'o prije
ove su riječi prolivene suze
jer ne znaš koliko boliti može
kad izgubiš nekog .. mrzim te bože!

ne tražim puno da budem sretan
bolna stvarnost il' san
zasjat će jednom i moja zvijezda
a poslije nje prekrasan dan

kamen života je težak - ti ga ponesi
ne živi samo za sebe - budi ono što jesi

ti i ja - u gomili
ti i ja - k'o suze na kiši
ti i ja - dobra strana lošeg sna
ti i ja - u gomili