Prvo me ocarao pa me razocarao

srijeda, 06.09.2006.

OGORCENA...grrrrr

sve je u kurcu...sta je to ljudima...odjednom je svcima ziva fora ne javljat se,itd..stvarno ne razumjemlud kao u djiru je neki ponos...sjebano...to bas mrzim...sta ljudima donosi ponos???mad sve je tako sjebano...LJUBAV!!! cerek da bas pravi smajlic...jao...KATASTROFA...zar je tako zanimljivo sjebat nekoga...ono zabrijat pa odjebat...da as cooooool!!! thumbup prekrasan osjecaj..."ah jos jedna,koj sam macak..ajme koju sam spiku uvalio..." iiiii.....bas me briga ko ovo cita...neka citaju i doticne osobe...zivo mi se jebe... a onda..neke osobe zele imat sve pod kontrolom...ali to cine tako da ponizavaju onu drugu osobu...ali kad oni ostanu povrijedjeni onda je to tragedija...ma daj ajde...ali ovaj djir kao necu se javit da ne pomisli....ma sta??? koj kurac??? da ne pomisli sta???? ne kuzim...zasto im je vazniji ponos nego ono sto zapravo zele...dobar je ponos...svi bi ga trebali imat ali...u nekim granicama...jer to dovodi sebicnosti...ona druga osoba ostane povrijedjena...
a koji je pak gust lagat nekome u facu MJESEC DANA!!!! kao ti si mi super,savrseno,gledam te oduvjek,sanjam te, ne znam kakve sve rijeci ne...i onda tras...RAZOCARANJE!!! ono odjebi...TO NIJE TO!!! a sta je???? i onda ostanes razocaran u ljubav...ne vjerujes vise da to postoji...bojis se iskazat osjecaje....upoznas nekog drugog...ne vjerujes mu ni malo jer ti je jasno kakve su svinje i varalice...jooooj i ponovo zaseres sve...headbangheadbangheadbang
mah...ne znam ni ja sta da mislim...burninmadburninmad

- 22:20 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

< rujan, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

  • Ovo mi je skola...
    i drugi puta cu pametnije
    jer falis mi do bola
    a znam da bit ce jos i bolnije
    jer su osveta i ponos
    dvije sestre blizanke
    rodjene u ponoc
    jedna malo prije...
    druga kasnije!!!!
    AKO IKAD VRATIM VJERU U TEBE!!!

Linkovi

PJESME...

  • Kurve
    Stvari se polako vracaju na mjesto
    ovako nesto se ne dogadja cesto
    premda, priznajem ponekad
    otplovim sam
    i tad slike izbljede sve
    i tad zatvaram se u sebe
    i tad nisi mi potrebna...
    kazaljke i dalje krugove crtaju
    umjesto zvijezda kisne kapi na grad padaju
    prazno mjesto u mom krevetu sjeca me
    bila si tu...
    ‘ko zna kuda si otisla
    ‘ko zna zbog cega se ne vracas
    ‘ko zna...sve pise u zvijezdama
    Jos jucer poljupcima mi smo se borili
    Dodirom smo jedno drugom tajne otkrivali
    STO SE DOGODILO?
    GDJE JE TA KAP STA JE PRELILA CASU?
    Sta te natjerala da odneses
    Sve sto sam volio a tebe sam volio
    Sve sto sam sanjao a tebe sam sanjao
    Ma zar sam pogrijesio sto sam se smijao
    Kad su mi govorili
    Da sve su zene kurve!!


    ZASTO BAS TI MOJA IKONO SA ZIDA?!?!


    Sve ljubavi i sve oci sto se poslje tebe jave nece biti one iste nece biti one prave


    Pogledom me milujes
    ‘ko da me dodirujes
    I svaki put...kao da je prvi
    Ja stalno mislim prestat ce
    Iz cista mira nestat ce al pozuda ne prestaje
    TI SI MI U KRVI!!


    Ljubav, nikad vise ni u sali
    laze onaj ko se hvali
    da ce da me prevari
    Ljubav, ovdje samo puca glava
    malo se i lose spava
    stomak vise ne mari
    sama da dosetam
    sama sebi smetam
    nikad kraja zabavi
    oko mene druge
    umiru od tuge
    sta to radis ljubavi
    Ako mozes lako da podneses to
    da smo samo nocas zajedno
    I da sutra kad pozelis me
    ravnopravno s drugim djelis me
    ja ti nista ne obecavam
    i kad spavam i kad ne spavam
    Ako mozes da podneses to
    smatraj da smo od sad zajedno
    Ljubav, probala sam bezbroj puta
    kad si s nekim pet minuta
    a on ti ne dosadi
    Ljubav, ja jos takvog nisam srela
    pored njega nisam sjela
    a da mi se ne zgadi
    To je tvoje djelo
    sto se vece’ cijelo
    davim i dosadjujem
    nedas mi da gledam,pijem, igram, pjevam
    a ja se usudjujem
    Ako mozes lako da podneses to
    da smo samo nocas zajedno
    i da sutra kad pozelis me
    ravnopravno s drugim djelis me
    ja ti nista ne obecavam
    i kad spavam i kad ne spavam
    Ako mozes da podneses to
    smatraj da smo od sad zajedno

...macke...