puste želje.....

skromnost mi nije vrlina,to je osjećaj želje,žudnje u pokretu čovjeka,probisvijet....ja sam jedan od onih ljudi koji nešto žele a ne znaju šta....još se tražim....želim život,želim sreću,želim tvoje prokleto tijelo i tvoj lijepi osmijeh,bolesnu šupljinu,izvanrednu čeljust,plač kroz zubalo,pogled u prošlost,očuvan miris izliječivog znoja,tvoj rektum,bolesnu stranu....

17.08.2007. u 14:34 | 5 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (6)
Rujan 2007 (4)
Kolovoz 2007 (23)
Srpanj 2007 (24)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da/ne

Dizajn by: ×skinjaraaaa×

msn-grunger@16.com
freemail-grunger16@net.hr

punk nije mrtav
punk ni mrtev
punk ni hin
punk's not dead
El punk no está muerto
punk no kitty!
punk năo morreu punk jest fajny
Für immer Punk
asPunk n´est pas mort
Punk é non muerto
punk njet ded
punk lejsa mjtan


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us





Free Image Hosting at www.ImageShack.us


THE CASUALTIES-The Jorge Song


Another fucking love song for all you fucking drunk punks [x8]

My love for you is real... we love you chug our beer
Please dont leave my dear, my love for you is real

Another fucking love song for all you fucking drunk punks [x2]

Please dont leave just stay here,
you said youd stay this time for real,
u broke my heart dont go away,
my love for you is real

Another fucking love song, for all you fucking drunk punks [x2]

Another fucking love song, for all you fucking drunk punks [x4]

My love for you is real... we love you chug our beer
Please dont leave my dear, my love for u is real

Another fucking love song for all you fucking drunk punks [x4]


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us
evo mi dragih riječkih pički......to mi je najdraži hrvatski bend........kad su bili u sisku i kad su započeli koncert počeo sam plakati.......
ali od sreće...prevelike sreće.........htio sam na stage kod njih ali me zaštitar odneso kao malu bebu pa sam svoju agresivnost preneso na jednog lika..ali nije važno......uglavnom ovi riječani su zaslužili da budu voljeni.........


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


AZRA-Užas Je Moja Furka

smrdljivi grad zatvara podrume
smrdljivi grad zatvara ulice
smrdljivi grad je zadovoljan sobom
strukture ga dobro furaju
kosijaneri trule u patikama
muda im zaprasuju ceste
guzice spustaju nisko do poda
kako se oni samo dobro furaju
smrdljivi grad otvara jeftine bircuze
za sljakere sto locu ko pesi
studenti bez diplome
zene bez ljepote
nezenje bez stana
putnici bez para
jeftina mjuza teska cuga
lutrija je njihova furka
jeftina mjuza teska cuga
uzas je moja furka




THE CASUALTIES-Unknown Soldier


Oh oh oh

Joe is out of school, didn't fucking ask for much
couldn't get a job, the marines his last hope
down at the frontline, with a gun not a toy
kill many men, not asking what for

oh oh oh

Joe's family, the comrades next to him
die one by one, his luck is running out
Joe wrote back home, his parents unemployed
the rich is fucking laughing, profits from the war

oh oh oh

Joe is off to die, for another senseless war
no arms, no legs - his mother cries at home
Joey wears the flag, so proud to fight for us
and for the government, that doesn't give a fuck

oh oh oh
oh oh oh

Joe is off to die, for another senseless war
no arms, no legs - his mother cries at home
Joey wears the flag, so proud to fight for us
and for the government, that doesn't give a fuck

Marching to the left, marching to the right
marching on the frontline, what a fucking sight
Marching to the left, marching to the right
marching on the frontline, what a way to die

Joey, Joey, Joey tell me what you see now
Joey, Joey, Joey Please come back home now

Marching to the left, marching to the right
marching on the frontline, what a fucking sight
Marching to the left, marching to the right
marching on the frontline, what a way to die



MIKROFONIJA - Nemam snage

Mislio sam da sve znam i da sam pametan.
Sada znam da ništa neznam, to je istina.
Očajnički tražim sebe u tom neskladu.
Dok pokušavam ispraviti svaku nepravdu.
Svakog dana sve je gore,tonem već u mrak
Sve mi tako sporo teče,korak po korak
Iz dubine duše čujem očajnički glas
Strpi se još malo,,jer u čekanju je spas.

Ja nemam snage da objašnjavam,
niti da molim i obećavam.
Na kraju uvijek ja sam budala,
jer sve riješava noga u jaja! x2

Ne mogu se borit' dalje protiv ludila,
sve je više nasilja i trulih mozgova.
Sve se više primjenjuje jezik ulica,
sve je više onih razbijenih gubica.
Svakog dana sve je gore, tonem već u mrak.
Sve mi tako sporo teče, korak po korak.
Iz dubine duše čujem očajnički glas,
strpi se još malo, jer u čekanju je spas.

Ja nemam snage da objašnjavam,
niti da molim i obećavam.
Na kraju uvijek ja sam budala,
jer sve riješava noga uz jaja! x2




''Misle da znaju''
Velika većina misli da zna
što želim postići ja!
Jako se varaju
nek se u analne otvore karaju!
Misle da želim biti voljen ja
ali ja činim ono što mi se sviđa!

Refren:Širite noge
trpajte si u anus
nek se ne vidi od čmara
ne,nemate drugog dara!

Ne želim biti agresivan
jer mi nije masivan!
Ne želim biti frustriran
iako sam kastriran
nego želim biti slobodan
iako sam neplodan...



''Neshvaćen''

Između 4 zida,sjedim na sredini sobe
leđima okrenut svijetu
bez imalo volje,bez zrna samopouzdanja
sjedim i grizem sebe.

Progoni me želja,progoni me savjest
progoni me sve što postoji
ali najbolnije je kad se sjetim
da svatko svoju sudbinu kroji
i dok grlim svoj jastuk kruti
razmišljam o prokletoj smrti...














Linkovi