obicno smece

30.01.2006., ponedjeljak



- 17:02 - guuuukni (1) - Isprintaj - #

Evo nek vas gleda .. .



- 16:56 - guuuukni (0) - Isprintaj - #

29.01.2006., nedjelja

evo vam pa se mucite .. .



Ako vam se da evo vam pa slozite NESTO !!! lol
- 11:55 - guuuukni (4) - Isprintaj - #

20.01.2006., petak

uspija odolit .. .koji pakal

Ala nemogu virovat drugi dan da nisam pusija a jos sam uz to uspija odolit iskusenju da zapalim trubu posli skole , koja spreha al nemogu virovat kolko mi je malo trebalo da zapalim .
Da me pita mozda jos par puta sigurno bi reka ;"Daj jesi zarola tu trubu vise!!! ", al sam uspija pobic na bus usa u 17damnajsku koja mi staje isprid skole i mislija cilo fucking vrime .. . nesmim zapalit , nesmim zapalit , ali stvarno nesmim zapalit ...........
I izadjem na pazaru dodjem do preeepunog i "Duje" a i "Duje_No.1"
u kojem sam osta i zasija na barsku stolicu narucija pivo i gleda nadrkanu konobaricu koju su ispizdili neke razmazene djevojcice koje su sidile na dva stola a bilo ih je 5 sta uopce nije uredu a i jos usto je necija borsa doslovno stala nasredini kafica preko koje sam skoro i ja slomija nogu a komoli konobarica koja je mogla zaribat vilicom i tacnom , casama , kavom i svim sta je mogla imat na tacni po podu .
I nisat pijuckam ja lagano pivu gledam Nikija kako gubi na Poker aparatu a Acu (hamdiju) kako dize pare posli Nikija koji je skoro rumba cili kafic da ga ja nisam smirija jer je izgubija 100 kn. a treba mu veceras za pit no uglavnom NAJGORA stvar od svega je bila kad mi je stari prijatelj iz Spinuta gdje sam prije zivija ponudija da zapalim sa njim i jos jednim tipom skunk na kenjari .. . ajmee bolesti mislija sam se .. . znojia od muke ocu li ili necu zapalit i nakraju me spasija materin poziv ajme koje olaksanje mi je doslo to je nesto strasno !!!
E mater me zove i govori :" Evo mene na pazaru jesi u Duje ako jesi daj amo ca popit kavu negdi ".
A vidis mene gladan ka pas zivcan kaaaa ajme neznam kako da vam opisem osjecaj cak nije ni zivcanost nego neka pomjesanost izmedju onoga osjecaja kad vas pece savjest , zivcanosti , napetost odnosno moga bi rec jednostavno da je kriza iako neosjecam tolku potrebu da zapalim , vise je stvar u meni i mom stavu to sam skuzija al svejedno mi nije svejedno kuzite ... vidite da sam poceja pisat nebuloze e da se vratimo uglavnom ja materi odgovaram ;" ok ok u duje sam daj dolazim odma kupit ces mi nesto za ist pa cemo posli na pice !!!"
Tolko me bolija drob da se skoro nisam srusija i kupi mi mater pitu u bosanca na limenima i odemo na kavu na rivu tu popricamo popijemo pice i nazad doma koji pakal
Image Hosted by ImageShack.us
- 16:47 - guuuukni (8) - Isprintaj - #

19.01.2006., četvrtak

odrecanje . . .

nemos jebeno virovat al sam odlucija prestat se drogirat bar do lita .. . jer jednostavno nemogu vise ovako .
Cili mi se zivot zakomplicira nemam pojma sta da radim pa sam prvo odlucija promjenit najgoru naviku koja me tako zaokupirala ovih nekoliko god. da je to nesto strasno npr. ujutro mi vise nije cilj ka sta je prije bija dignit se jest izac vanka dogovorit se sa ekipom vanka na balun pa na pijanku ili nesto slicno ....
Sad je probudit se izletit vanka i zapalit trubu a posli kako bude ...
Prije sam puca od energije nisam zna di cu sa njom a sada mi se neda ni izac iz kreveta , zapustija sam se totalno 4 god nisam nista trenira pa ce mi to bit sljedeci cilj nac neki glupi sport da izbacim ovaj nikotin iz sebe mozda se i uspijem sredit ovu godinu .. .
Ako uspijem izdrzat do barem lita onda onaj ko bude isa samnom na more prvi put kad se budem kupa vidit ce najvecu trubu koju je ikad u zivotu vidija !!!
To je sigurno jer cu se morat nagradit nekako .. .
Evo od danas pocinje moje odricanje od trave ili bilo kakvih opojnih droga !!!!!!!!

- 13:22 - guuuukni (6) - Isprintaj - #

18.01.2006., srijeda

a judi moji .. .

Ajme neznam sta da radim od dosade, jeba ja m... onim grcima i rimljanima i ko je jos uz njih izmislija skolu a posebnu paznju poklanjam kreljici Elizabeti koja je prva uvela obavezno skolovanjea i gradila skole po hrvatskoj (mmm... koja kraljica , jooo da mi je bilo ubit !!)
Zamislite zivota nema skole dignete se lagano ujutro oko 11 ili kasnije protegnete se izađete na balkon da udahnete cistog zraka protegnete papke obavite sve sta imate po kuci .. .
Izletite laganini vanka do grada nađete se sa ekipom popijete kavu zapalite .. . neznam ni ja vratis se doma posli rucka da neumres od muke kakvu hranu trebas jest i oko 6 vanka , ekipa alkohol , dim , .. .
i tako dalje i dalje ides vanka hrvatske sa ekipom pa malo planinarenja malo u prirodu malo ovo malo ono pree bolesno al jebiga to je nemoguce.
Tek je treci dan skole a ja umirem ubija bi da mi je neko na satu da pistolj i metak koji paka ... jucer mi je bila sjednica ocu li bit izbacen iz skole ili necu ... koji showprogram ja upusen grozno , a nikako namistit facu oni mi postavljaju pitanja koja su me tako upilavala da sam tija se dignit poslat ih sve u tri pizde materine i otic ca .. .
I nakraju kad sam im odgovorija na sva pitanja nisam ni9 sam svatija sta sam reka al cini se da je bilo dobro kad sam jos u skoli ;) imam jos jednu sansu narode nesmim imat niti jedan neopravdani nesmim dobit opasku koji KURAC ONOOOO !!!
Poludit cu prika moj .. . al nema veze u ciloj ovoj prici me tjesi iako mi je skola ujutro i ova tri dana skole koja su me raspizdila ka nikad u zivotu sta skola nije uspila svako jutro bi doceka sunce Image Hosted by ImageShack.us sa trubom u ruci lagano bi je pusija dok bi se spusta do stanice na kojoj bi je dokrajcija i usa u bus zbunjen i napusen do jaja al tako mi je jebeni dozivljaj ujutro zbunjen tek se diga neznas ko ti glavu nosi popijes kavu srolas u sobi izađes a to se odvija sve dok se dignes od 6 pa do 7,kad izlazim iz kuce palim trubu i idem do stanice i taman dodjem bacim u busu sam kedan do daske smijem se facama ljudi one jutarnje najzesce loool i tako do skole i onda u klupi od dosade padnem u afan ili se smijem kako koji sat na povjesti sam zaspa u klupi lol ;)
- 16:47 - guuuukni (3) - Isprintaj - #

16.01.2006., ponedjeljak

Ajmeee

budi me ujutro otac kako sam se bija zakljuca navecer da mi mater neulazi u sobu provjeravat me kao sta cini cilo vrime a nemam pojma zasto ??? i jos se pitam no...
Zaboravim ja odkljucat vrata i pocne on ujutro u 6 uri lupat po njima ka kreten !!! Koji sok covice dizem se ono cili ukurcu zalipija se doslovno za krevet i nemogu se izvuc i nekako uspijem odkljucam mu vrata i odma se vratim u krevet kad on otvori balkon i upali svitlo , upali kompic i pocne igrat na karte i cilo ali bas cilo vrime jedine rjeci koje je ispustao bile su :" Dizi se !!! , dizi se , DIZI SEE !!! ajde dizi se ....... dizi se skola je !!!".
Tolko me upila s tim da sam uspija ponovo zaspat ...
i nakraju sam se mora dignit jer mi je mater pocela srat nad glavom i uglavnom odem na wc kao i svaki put ujutro vrtim se nazad popijem kavu obucem se stari nas odbaci , mater na posa mene do GLUPE SKOLE u kojoj sam bija 6 sati u istoj ucionici odnosno skolskoj praksi ...
i zavrsi skola ja ka ispistolja do grada zapalim trubu od dima po kojeg sam treba ic skroz u picku mile materine do skvera i nazad do grada pa onda doma i to je to ajmeee dan
Image Hosted by ImageShack.us
- 17:19 - guuuukni (8) - Isprintaj - #

15.01.2006., nedjelja

za malo ....

E ljudi danas je kvaka otiasa ca u zadar bili smo udrit trubu i ja ga odpratim do kolodvora rjesili smo pet banki tako da sam ja nakon sta smo zapalili uzeja jedan cvit a on dva i ono sta se smrvilo sa cvitova a nije bila prpa ;) i u 7 uri on krene sa sa busom svojim putem za Zadrar a ja svojim putem do "Duje No.1" ali ostanem sa Valom i njegovom curom Anjom u "Duje" koji su tako ljepo pjevali da sam zamolija Valu da mi da 10 kn da odem kupit rizle pa da mogu zapalit ovaj zadnji cvit i Vale mi da ja krenem vratim se sa rizlama otiđemo do kenjare ja zavrtim trubu od negdi 20 cm i pocnem pusit kad vidis odjedanput Vale mi govori koji je pazija tada trenutno na pandure
:" Pazi penicu evo dolaze neka dva tipa ".
A najveci problem od svega je to sta ih ja nisam vidija al svejedno nemam pojma zasto ali sam sakrija trubu 2 metra od mene u neku sjenu i vratim se kraj Vale kad odjedanput dođu neka dva lika i izvade nam znacke i da izvadimo sve sta imamo iz đepova ...
i ja izvadija sve Vale izvadija sve a ja sam tu izvadija kutiju rizla koje on nije primjetija nego tek na kraju .
I sad nas tu poceli peglat przit mozak glupim pitanjima itd. a najsmisnija scena mi je bila kad je pandur koji je pregledavao valu odjedanput poceja se vrtit i poceja njusit oko sebe i poceja govorit da je ovdi neko pusija da mu sve smrdi po travi kad sam ja skoro puka od smija ajmeee sta je to bilo i na kraju scena na koju sam skoro poludija pandur mi je totalno pokida , iskida ,raskida rizle nemogu ni sam virovat sta im je napravija Boze sacuvaj ..... zamalo
I posli smo zapalili trubu normalno do kraja koja me je tako opizdila po glavi da sam se jos po ure doma cerija u krevetu a onda zaspa ka top a sutra ujutro skola ajmeeee
Image Hosted by ImageShack.us

- 23:18 - guuuukni (7) - Isprintaj - #

Subota ....

Evo sad navecer idem opalit jos jedan post dok mi se jos da no uglavnom zamislite dana mislija sam da cu umrit od dosade ,
kvaka koji je prespavao kod mene je vec bija na nogama u 11 uri i uspjesno me uspija probudit otisa sam na wc obavija sta imam mater nam je spremila kavu ustvari nemam pojma koji je kurac bija to sta mi je dala al ja sam to nazva kavom i uz zadnji duvan popija je bili smo na internetu i imali sme NESTO u planu koji nam je oko 3 ili nemam pojma kolko uri propa a kako nam je propa taj plan propala nam je i cila subota sta smo isplanirali tako da smo obadvoje bili grintavi , nabrijani i zivcani do jaja al smo se nekako dogovorili izac iz kuce a od 11 uri ujutro pa do 6 popodne smo ispusili kutiju bilog filtera 160 tako da smo trebali kupit jos duvana i sricom mater me je spasila sa 20 kn od kojih sam 10 potrosija na svercerski duvan i na novi Poker aparat u "Duje_No1." a posli toga smo se zaputili na dom jer smo culi da ce izbit neka cipa koja na kraju nije bila ...
Umrli smo od ladnoce al nas je coki ugrija i spasija kad nam je da ona 2 lipa cvita mmm..... al je onda bija problem nabavit rizle koje sam ja uspija rjesit tako da smo presli cili dom i onda sam naisa na Emu Garber koja mi je dala 3 ipo kune i onda smo se spustili do trafike "Vitaminko" i kupili 3 zvake i ogromni komad rizle al cevam je bija u tome sta nije bilo onih zakon smokija za jednu kunu i nije bilo normalnih rizla nego crvene RS ona tanke da nemogu bit tanje tako da smo se dogovorili zarolat svak svoju trubu ....
I dok sam vadija sve iz dzepova duvan pa kidaj dva filtera pa izvadi rizlu pa okreni pa obrni i polizi pa zavrti dobili smo dvi solo trube i poceli pusit nakraju smo od 6 uri popodne pa do 12 i nesto bili se vrtili po toj fotelji umirali od smija zejebavali ljude sa onim upaljacom sta svitli a pogotovo onu Andreu i Piletinu olitiga nasu poznatu Katiju koja je rekla DA CE PILICI JEDANPUT ZAVLADATI SVIJETOM .
A Andrea koja se cak i strasila kad bi slozili neku facu i rekli joj buuu ..... a da vam negovorim
Da i ja mislim kako ja glupo dane provodim i na kraju otisli ja i kvaka na 19-najsku koja nam je skoro pobigla ispred nosa jer su se meni noge doslovno pretvorile u beton nisam ih osjeca od hladnoce ,
zapalimo duvan dodze bus do Mertojaka budem sa kvakom jos 15 min u busu taman dok je krenija i dosa do druge stanice izadzem svojim putem i dodzem doma evo pisem post ....

Boze sacuvaj dana
Image Hosted by ImageShack.us
- 01:47 - guuuukni (5) - Isprintaj - #

13.01.2006., petak

kod pileta ...

Da zapocnemo ova protekla tri dana pokusajte samo pogodit di sam bija cak mi ni starci nisu znali jer mi ih se nije dalo slusat no bija sam u piletine olitiga katije ...
Uglavnom u kuci su bili khm khm .... Marina , Ema , ja , trogrlic , ona glupa Andrea , kvaka , Petra , Poli , Vale , Anja , itd. nemogu ih se svih sitit no u glavnom lol bija sam pre upusen i zbunjen kao i pas od katije koja je poludila kad je saznala da smo joj upusili pasa ...
Uglavnom Katija je izubijala kvaku i mene kao sta smo i mi nju ali nema veze ....
Kvaka je zajeba zid patikama a zidovi su tako novi da je to nesto strasno .....
Ali kako je je Katija navalila na kvaku to je bilo nesto neopisivo bolje da vam nepricam ....
U kasnim vecernjim satima dok sam ja pokusavao sklopiti oko ubijen ka mazga Katija me je svojim naglim pokretima koji su mi licili na udarce budila i nakraju se umjesao i kvaka koji je ka za to vrjeme bija na iskonu chatao ... jeli olitiga ne skoci on priko mene i ubijeme ali i preko Katijine glave tako da ju je poklopija ali sta je najtragicnije od svega obadvoje su se nasli na meni .... Svatija sam da definitivno nema spavanja za mene pa sam se i ja poceja lemat s njima i na kraju je Katija pukla neku drsku di mos naslonit ruku ka nemam pojma ni ja sta je neka zeljezna sipka i ona je pukne i mene optuzi ... a posto
je mene bolija kurac jer smo ja i kvaka zapalili negdi oko nemam pojma ni ja kolko truba tako da i ako niste primjetili ali najvjerojatnije jeste da smo pukli svi ka kokice ali nema veze ja sam ovdje samo opisa jednu od sto scena sta su se desile u ova protekla zadnja dva dana koja ja nisam nesto najbolje opisa al cu probat se sitit necega jos dobrog lol da vidimo hmmm a da evo jednog Katijinog bisera . Pita kvaka Katiju : "katija jel ovdi di ima kupit mali topli od 5kn" a vidis nje odgovara : " Nema maximalno 6kn" lol KAKO JE GLUPAA
uglavnom u njezinoj kuci 72 % se pusilo 20% ih je pricalo zakidalo i gledalo telefiziju a ostalih 8 % je islo u dobrotvorne svrhe ....
Jedna stvar koju vam mogu dobro opisat je kako je kuca izgledala na danasnji dan .... Sigurno je Katiji danas petak trinajsti loool
Case sve dotijedna prljava neke su zbog naravno mene i ostalih ljudi postale pepeljare a ja sam biser prosua cikove iz pepeljare i pepel u jednu casu da bi oslobodija pepeljeru lool ;) Stolice sporke a bile kao i zidovi koje su također neki dotični ljudi usporkali haha sobe su bile hmm sporke ..... razbacane odnosno cila kuca je bila ko da je neko ugazija na minu ... Ali znam ja da ce se nasa Kate kojoj smo svi obecali pomoc sredit vrlo uredno svoju kucu sretno kateee
Ja sam vam ispricao samo zadnja dva dana lol ;) ako zelite procitat prvi dan pogledajte kvaka

Image Hosted by ImageShack.us
- 17:57 - guuuukni (2) - Isprintaj - #

Sljedeći mjesec >>

  siječanj, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

on/off

Opis bloga

Image Hosted by ImageShack.us

Inace PanterA je najaca grupa nasvitu takodjer i najbolja !!!
Ako ko ima problema sa Panterom ima i samnom lol ;)

Bow Man 2

Linkovi

Image Hosted by ImageShack.us
UVJEK SE MORA SLUŠATI

Image Hosted by ImageShack.us
--------------VIP----------------
kvaka
Baja
Perkovic
Ema
Marina
Troga
Anja
Romana
Blog.hr
Image Hosted by ImageShack.us
i totalno nevažna lista :
pile(Katija)

Image Hosted by ImageShack.us
Neznam za vas kom al moj je sigurno ovak looool

Na koncertu benda Damageplan ubijen je Dimebag DarrellImage Hosted by ImageShack.us, gitarista bivše Pantere i ovog benda i još četvoro ljudi
Nisam siguran ali ja mislim da je cetvoro ljudi je ubijeno, a dvoje povređeno na koncertu grupe Damageplan u nocnom klubu u Kolumbusu u Ohaju, Neki luđak je poceja pucat na taj bend i publiku.
Na kraju je tog tipa ubila pandurija.
neki su govorili , da je taj tip cilja na samom početku koncerta na clanove grupe Damageplan.
U klubu je bilo oko 200 ljudi,odjedanput se tip popea na scenu i poceja pucat na clanove grupe, a potom i na publiku.
Grupa Damageplan formirana je prošle godine.
Pantera je bio jedan od najpopularnijih metal bendova početkom 90-ih, kada se nalazio na vrhu američkih lista i dobio nominaciju za Gremi nagradu 1994. godine za album “Far Beyond Driven”.

Bivši članovi grupe Pantera gitarista "Dimebag" Darrell Abbott i bubnjar Vinnie Paul osnovali su Damageplan sa vokalom Pat Lachman i basistom Bobom Zilla Kakahom.
Image Hosted by ImageShack.us
Eto morao sam ovo napisati i ovo ce uvik ovdi stat
Damageplan
PanterA


E moram zahvalit Marini koja mi je uredila Blog
hvala Marina

Image Hosted by ImageShack.us
Marina je BOG

Image Hosted by ImageShack.us

Ovako izgledam kad nema trave lol ;)

"Ko rano rani , taj ima podocnjake."
"Ko drugom jamu kopa,taj je fizicki radnik ili grobar."
"Ko se zadnji smije , taj nije skuzija bazu na vrime."
"Ko je lud - ne budi mu drug."
"Nije zlato sve sto sija, nego ti se to cini."
"Kad cigan pregovara,gvozdena vrata neotvara!"
"Ko tebe kamenom ti njega kruvom starom tjedan dana."
"Ko prvi djevojci njegova djevojka, ko zadnji djevojci njegova ZENA."
"Ko se mača laća la kukaraća.!"
"Ko nema u glavi, ima medju nogama.!"
"Ko uci znat ce,ko jede srat ce!"
Image Hosted by ImageShack.us
Traktor i rolex u ustima zvaka uskoro će moja biti skoro cura svaka.
Nema kruha , rece bez motike lopov i opali motikom po pekari !!!
S kim si, s njim si...
Kamen po kamen palacha - zena po zeni povraca
Prosao je pored mene kao mrtvac !!!

Moj te ganja oko panja
na tri metra rastojanja,
pa te vine preko drine
u tri picke materine!
Lupi mala od plocu,da ti sise klokocu .. .
popela se krmaca na Jablan , Jablan pade krmaca ostade
Cese krmaca pizdu , uzela cipkastu zicu ...
Evo ti ga moja mala evo , pa sa njega gledaj Sarajevo
Propa je ko muda kroz traljave gace ...

Od kolijevke pa do groba najljepše je kad se droga proba

Image Hosted by ImageShack.us

----------------------------------------------------------------------
Free Web Counter

hit Counter


A nemos virovat ovo sam sam uspija napravit lol ;)
----------------------------------------------------------------------



PANTERA lyrics










loool 3x puta hahaha ako želite vidit nešto za ZAVARIT POGLEDAJTE ---ovo---