STRUJA KRECE, OBNOVA 1000 zasto 1000 zato!

Evo posto sam bio opet u sredivanju stare Zagorske kuce nisam mogao nista pisati pa c sad to pokusati ispraviti. Dodem ja kuci sa novim ugovorom za prikljucenje struje (3.180,00 kn) i idem u banku da uzmem lovu i pravac Elektra. Dodem u Elektru i velim ocu platiti ovaj prikljucak kad mi veli zena na salteru, je gospon morate platiti jos i energetsku suglasnost 220 kn.Velim dobro izracunajte mi sve zajedno i odereju me skoro 3.500,00 kuna .Posto sam platio sto je trebalo idem sad da se dogovorim kad ce mi doci prikljuciti struju. Doem ja kod covjeka koji je za prikljucke kad mi on veli je trea mo jos jedanput izaci van i tocn proracunati koliko treba kabla i gdje ce tocno ici ormar za struju. Veli on meni da ce izaci za cca 4 dana ,nako dogovaranja smo se dogovorili da izade drugi dan,veli mi jos da mi treba netko nanovo spojiti struju u toj kuci i dati papir da je ovlasteni elektricar. Dode on drugi dan sa autom,kad ja vidim 2 auta od Elektre -sad si mislim ovaj drugi ce mu sigurno drzati metar dok mijeri, al sam se tu prevariorofl Dode ovaj sa Elektre dosta tocnorofl SAMO dva sata i petnaist minuta zakasnjenja kako smo se dogovorili,ali bitno da je stigao. Pozdravimo se ko da je dosao u sekundu,i predstavi mi on kolegu koji je sa Elektre i velida mi on to sve sto se strujetice moze spojiti. Posto je ovaj prvi (sa kojim sam dogovarao da izade na uvidaj koliko treba kabla i gdje ce staviti str.ormar) isao SAM mijeriti, ovaj drugi koji je dosao da mi napravi struju pod radnim vremenom ide u kucu da se dogovorim sto i gdje,,uzme on papiric i vidim pise na papir-Fid sklopka -350 kn,ormar gdje ce biti osiguraci 550 kn,jedan osigurac 38 kn-kad je sve izracunao sto treba SAMO MATERIJAL JE BIO BEZ POSLA 3.250,00 kuna???????????? bangbang Posto sam vec gledao cijene ovog materijala znao sam vec priblizno da me zeli OPRATI ,posto sam vidio sto mi se sprema nisam ni htio pitati koliko dode jos i posao.Nego velim ja njemu da nek mi veli koliko bi dosli ti radovi sa MOJIM materialom, kad mi on veli ,cujte ja vam radim samo sa svojim materijalom. Dobro velim budemo se jos culi u vezi radova velm ja njemu ,nisam htio reci da me zeli oprati sa duplom cijenom koju je naveo samo za materijal.Dobro velim ja njemu i dovidenja.Posto j ovaj izmijerio koliko treba kabla i kud ce ici str.ormar veli mi da neka mi neko razvede struju kud zelim i nek mu onesem prijavnicu od tog ovlastenog Elektricara. Dobro velim ja njemu rijesit cu ja to. Otidem ja u trgovinu elektromaterijala da kupim sto treba. Velim ja trebam FID sklopku platio sam ju 180 kuna (ovaj elektricar mi je htio uzeti 350 kn) trebam ormaric za osigurace platio sam ga 160 kn (htio mi je elek.uzeti 550 kn) osigurac 1 kom 18 kn (elek.mi je htio uzeti za 1 kom 38 kn). Kad sam kupio sto mi treba od materijala izasla me cijena 1.460,00 kuna-posto samplacao kesom-dobio sam popust i platio sam 1.280,00 kuna---------a kod ovog Elektrinog covieka bi me materijal----------------- dosao bes posla 3.250,00 kuna plus posao . U razgovoru sa trgovcem veli mi da ima jedan obrtik koji nije skup,te mi ga odma i nazove,odma smo se dogovorili gdje se nademo i veli mi da moze odma danas poceti sa radovima. Poceo je sa radovima i isti dan zavrsio te mi je racunao 800 kuna za izvrsene radove s mojim materijalom i ispunio mi je prijavnicu za elektru koju treba na elektri predati .Znaci materijal i rad ovlastenog elektricara me je dosao 2.080,00 kuna .Platio sam manje posao i materijal nego kod elektrinog covijeka sao da sam uzeo materijal,a on bi to izveo jos pod radnim vremenom i ko zna koliko bi mi jos naplatio ,bolje da niti neznam. Otiem ja sa prijavnicom na elektru i predam ja tu prijavnicu i da se dogvorimo kad ce mi prikljuciti struju,kad mi veli ovaj covijek cuj za cca 1 tjedna, a ovaj koji je s njim u sobi veli cuj nemoj zavaravat covijeka reci da bu to trajalo minimum 3 tjedna posto nemamo nista na lageru ,niti srtrujni sat ni kutiju u koji ide sat ,dobro velim ja neka dodu ja cu ostaviti kljuc kod susijede pa ce ona otvoriti kucu kad dodete.

06.03.2007. u 10:50 | 0 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

ljubav,sreca,zdravlje,pozdravi,pomoc i sve ostalo.

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr