KUPIO SAM POTOPNU PUMPU- 220eura

Posto zelim imati svoju vodu iz bunara kupio sam potopnu pumu za vodukoju cu spustiti u bunar i spojiti cijevima .Pumpa je snage o,80 kw dize vodu u visinu 50 metara, pumpa vodu za sat 3200 litara.
Da velim za pumpu mi je jos potreban jedan dio AQA QVICK ( 70e) preko kojeg se spoji pumpa, znaci kad u kuci otvorim vodu pumpa se ukljuci kad zatvorim pumpa se iskljuci ( taj aqA qvick sluzi kao neka elektronika koja regulira dovod vode ) .Nisam jos objasnio kakav je to strujni sat narandasta tarifa-to je takav ugovor prema kojem nema mijesecne pretplate ( 20 kn mjesecno placaju svi koji nemaju ovakvu tarifu) znaci u sa se stavlja kartica koju kupite na elektri ,jedino je kwh na toj tarifi cca oko kune , a normalni potrosaci placaju cca 60 lipa po satu. Zasto sam isao prikljuciti narandastu tarifu,zato sto cu malo trebati struju -ako izracunam ovako 20 kn pausala mjesecno * 12 mj= 240 kn koliko bi me dosao samo placeni pausal -a da nisam utrosio ni 1 kv struje.Za 240 kn imam 240 kwh struje koje mogu utrositi .Posto cu spojiti na bunar ,(ne zelim gradsku vodu) pumpu znaci pumpa ce trebati struju,pumpa ima 0,80 kv tj trosice 80 lipa za 3200 izvucene vode iz bunara.Ovako kod nas je cijena vode cini mi se cca 10 kn 1 000 litara (niam za cijenu 100% siguran) pa si mozete sami pomnoziti koliko mi sa pumpom dode cijena vode , ZNACI ZA 3200 litara mi je potrebno 80 lipa -zaokruzimo 1 kuna (amortizacija pumpe)
ijos nisam platio prikljucak vode par tisuca kuna.

16.02.2007. u 16:16 | 4 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

ljubav,sreca,zdravlje,pozdravi,pomoc i sve ostalo.

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr