!! ~ How can I be lost, if I've got nowhere to go? ~ - Ride The Lightning - Blog.hr

< rujan, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Veljača 2009 (1)
Siječanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (1)
Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (1)
Kolovoz 2008 (2)
Srpanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


jes / nou

Forever together in metal heaven

The time is close now, the end is near
My walk through the valley, trails of fear
I feel empty, my penance overdue,
I guess it's too late now to be with you
I'm extremely frightened of what will surely be
I sold myself, the death of me
I know you can't forgive me I know I'm on my own,
I've betrayed you I walk alone


koliko je izgubljenih duša posjetilo ovaj blog....


Free Website Counter
Free Website Counter



fino fino

When a Man Lies He Murders
Some Part of the World
These Are the Pale Deaths Which
Men Miscall Their Lives
All this I Cannot Bear
to Witness Any Longer
Cannot the Kingdom of Salvation
Take Me Home


Get this widget | Track details | eSnips Social DNA



Where's the dreams that I've been after?
You promised only lies.....
All I hear or see is laughter.....
Laughing at my cries......
Fix me!!




Linx....xD

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Diabolique Angel

Xaveon

metallac

Music4Ever

Mruklica

Frula-The world is in shadow. To one side stretches the forest, to the other city. his claws are stained with blood. his senses whisper of prey that runs before he, and of predators who stalk even the likes of him. he hear the howls of his brothers and sisters. Luna rises. his blood boils. It is time to hunt.

--mallena--

The metal will live on!

Tinchek

shagrath

Bloody Misterical

~°†°~ Bloody ~°†°~

ElectroKiss



finofinofino







nisam se mogla odlučiti izmađu ova 2 fetusića baš su slatki!!!cerekfino

Emptiness is filling me, to the point of agony, growing darkness taking dawn, I was me, but now she's gone......




Wakened by horrid scream,
Freed from this frightening dream...



-------------------------------------------------------------
....~ CLIFF BURTON ~....
10.2.1962 g - 27.9.1986 g
R.I.P.
YOUR SPIRIT WILL BE ALWAYS PART OF METALLICA
we love you we love you

-------------------------------------------------------------


Fear of living on, natives getting restless now, mutiny in the air, got some death to do, mirror stares back hard, kill it's such a friendly word,seems the only way, for reaching out again....


scream from my soul....

-zovem se Martina
-nadimak mi je Mizulj
-idem u prvi razred primjenjene umjetnosti..xD
-ovisnica sam o čokoladi
-volim: -svoje frendove
-obožavam životinje
-najviše obožavam vukove
-krv
-noć
-mjesec
-dobre lyricse
-volim crtati
-upoznavat nove ljude
-šetat se s frendovima
-muziku
-grliti se
-obožavam Metallicu
-malo sviram bubnjeve
-moj uzor:Lars Ulrich
-slušam metal i malo punka
-naj bendovi:...METALLICA... ...Iced Earth... ...Evergrey... ...Iron Maiden... ...Cradle of filth... ...Arch Enemy... ...Deathstars... ...Megadeth... ...Dry Kill Logic... ...Deep Purple... ...Hladno pivo... ...Children of Bodom... ...Ramones... ...AC/DC... ...System of a down... ...Slipknot... ...Vader... ...Sentenced... ...Quo Vadis... ...Marduk... itd...


-mrzim:-preslatki sok
-pticu trkačicu jer nikad ne umre
-umišljene kučke
-kada netko tuče životinje ili kada ih ubijaju
-neke ljude
-laži
-fake frendove
-rasiste i naciste
-biti sama
....

-strahovi:-pauci
-kukci s nogama (ne pitajte)xD
-smrt nekih ljudi do kojih mi je stalo
-istrebljenje kakaovca (čitaj: izumiranje čokolade)


No one but me can save myself, but it's too late
Now I can think, think why I should even try....


ako me bilo tko treba..sam za zajebanciju ili tek toliko za frendicu ili moralnu podršku...sretan
moj msn: angelofdarknes333@hotmail.com

If you're alone, I'll be your shadow. If you want to cry, I'll be your shoulder. If you want a hug, I'll be your pillow. If you need to be happy, I'll be your smile. But anytime you need a friend, I'll just be me

-evo i mog vukića Larsa


adopt your own virtual pet!


Life is for my own to live my own way....









finofinofinofinofinofinofinofino

evo rječi jedne pjesme koja mi je fakat prekrasna....cerek
Fade To Black


Fade To Black Lyrics


evo i riječi pjesme Ride The Lightning...cerek


Ride The Lightning Lyrics

riječi pjesme Master Of Puppets...cerek


Master Of Puppets Lyrics

riječi pjesme One...cerek


One Lyrics



Metallica

Metallica was:

1. postava
Lars Ulrich (drums)
James Hetfield (vocals,rhythm guitar)
Ron McGovney (bass)
Dave Mustaine (lead guitar)

2.postava
Lars Ulrich (drums)
James Hetfield (vocals,rhythm guitar)
Kirk Hammett (lead guitar)
Cliff Burton (bass)

3.postava
Lars Ulrich (drums)
James Hetfield (vocals,rhythm guitar)
Kirk Hammett (lead guitar)
Jason Newsted (bass)

Metallica is:

4.postava
Lars Ulrich (drums)
James Hetfield (vocals,rhythm guitar)
Kirk Hammett (lead guitar)
Robert Trujillo (bass)


Njihovi albumi:
KILL 'EM ALL-1983g

RIDE THE LIGHTNING-1984g

MASTER OF PUPPETS-1986g

AND JUSTICE FOR ALL-1988g

METALLICA-1991g

LOAD-1996g

RE-LOAD-1997g

GARAGE INC.-1998g

S&M-1999g

ST.ANGER-2003g

DEATH MAGNETIC-2008g

fino fino



Dyers Eve

Dear Mother
Dear Father
What Is this Hell You Have Put Me Through
Believer
Deceiver
Day in Day out Live My Life Through You
Pushed onto Me What's Wrong or Right
Hidden from this Thing That They Call Life

Dear Mother
Dear Father
Every Thought I'd Think You'd Disapprove
Curator
Dictator
Always Censoring My Every Move
Children Are Seen But Are Not Heard
Tear out Everything Inspired

Innocence
Torn from Me Without Your Shelter
Barred Reality
I'm Living Blindly

Dear Mother
Dear Father
Time Has Frozen Still What's Left to Be
Hear Nothing
Say Nothing
Cannot Face the Fact I Think for Me
No Guarantee,it's Life as Is
But Damn You for Not Giving Me My Chance

Dear Mother
Dear Father
You Clipped My Wings Before I Learnt to Fly
Unspoiled
Unspoken
I've Outgrown That Fucking Lullaby
Same Thing I've Always Heard from You
Do as I Say Not as I Do

Innocence
Torn from Me Without Your Shelter
Barred Reality
I'm Living Blindly
I'm in Hell Without You
Cannot Cope Without You Two
Shocked at the World That I See
Innocent Victim Please Rescue Me

Dear Mother
Dear Father
Hidden in Your World You've Made for Me
I'm Seething
I'm Bleeding
Ripping Wounds in Me That Never Heal
Undying Spite I Feel for You
Living out this Hell You Always Knew




subota20.09.2008.

~ How can I be lost, if I've got nowhere to go? ~

ey..
ae da napišem post...
nisam dobre volje...
nimalo...danas je trebalo biti super...
ali ne..opet s događa svaki put isto...svaki jebeni put...
opet ja moram pazit na sve..izvlačit situaciju...probat popravit stvari...
pitam se jel bi netko mogao napraviti nešto takvo i za mene?
nisam sigurna kakav bi odg tu trebao biti...
ne znam više...

najebat ću ja na kraju...kao i uvijek...
no nema veze..
drugi su mi bitniji....mnogo bitniji od mene...bar će oni biti dobro...
upravo provjeravam frendicu...
dobro je...bit će ona dobro...

ne znam..fkt ne znam više...

Was he the one causing pain
With his careless dreaming?
Been afraid
Always afraid
Of the things he's feeling
He could just be gone


opet depresivan post...a u kurac...
u zadnje vrijeme se dešavaju ružne stvari....no bit će dobro na kraju..
iskreno se nadam....

These days drift on inside a fog
It's thick and suffocating
This seeking life outside its hell
Inside intoxicating
He's run aground
Like his life
Water's much too shallow
Slipping fast
Down with the ship
Fading in the shadows now
A castaway

They've
All gone
Away


da idem malo na ljepše teme...možda bu mi lakše kad prestanem razmišljat o ovom....
izašao Death Magnetic...:D
prejebene pjesme...
kupit ću si album...:D i dobih plakat :D

emmm...još ljepih tema....niš mi ne pada na pamet....
glup post.....a nea veze...
malo sam se ispucala...=/

why can't I forgive me?

uživajte vi meni...
nadam se da ćete imati više sreće nego ja...
pusse....






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.