j 10000 PA TI VIDI, UZMI TELEFON I NAZOVI! - to drink or not to drink - Blog.hr

to drink or not to drink

23.03.2006., četvrtak

10000 PA TI VIDI, UZMI TELEFON I NAZOVI!

Meni nesto u zadnje vrijeme svi pitaju kako imam tako duge trepavice.
NE, ne koristim maskaru!
MOZDA SAM RODENA S TIM?!thumbup (a mozda je to Maybelline), (a mozda nije, ha?!)
Pa da vise ljude uvjerim, objavila sam svoju malu intimnu slikicu.
TATATATA
Ma to je sve, samo se malo kur*****im,
eni mala, NE PSOVAT
sorry moja savjestinut

- 16:33 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  ožujak, 2006  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
looking for trouble?
Koga je to sve volim......
-moju oftzu, najbolju i definitivno
najnermolniju cucku
-moju Lenciku, morbidna
(slican se slicnom raduje,hehe)
-moju seku gagu bez
koje ne bih mogla
-moju/eg iggya (fakat sorry
ali ne mogu prestat s tim)
-bubi, moju spavalicu
-romy, moju mala zvrndu
-svoje fake starce (evil i silver)
-svoje malo kuče
-London
-engleski
-žutu boju
-ljude kojima nikad
ne moze biti dosadno
-ljude koji uvijek imaju
bolesne ideje
-ljude koji se ne srame
brukat (za razliku od
nekih fisa....)



Music is supposed to be an
Escape, somewhere you go
Where you can be yourself
Or be whatever you want to be

-Arctic monkeys
-Good Charlotte
-Yellow card
-Sum 41
-NoFx
-System of a down
-Blink 182
-Coldplay
-Ramones
-Bowling for soup