Službeni VULVA blog

utorak, 11.12.2007.

Mnogo lepa pesma




I JEDNA MALO ŽEŠĆA




I JEDNA ZA POKOJNOG PRECJEDNIKA TUĐMANA (rimuje se sa cigana) koji je crko na današnji dan pre 8 godina i time ukinuo teror na području republike rvacke. Svojom smrću je ukrotio podivljali ustašluk i zbog toga mu hvala( iako je mogao malo i prije riknut, al dobro) ostalo ćete čuti u ovoj pesmi (ako išta razumijete)...


dok u ovoj poručuju kako ne trebamo biti ničiji robovi...bolje umreti na nogama nego živjeti na koljenima




Sta mislite o goreprikazanim pesmama?
OK su
Jebeno su dobre
Ja sam ustasa i jebacu ti mater kad te vidim (zapravo necu jer sam pickica)
Ma bolime kurac, uroko sam se skanka i neznam gde sam
Piva je zakon
Ja sam Franjo Tudjman i jebacu ti mater kad te vidim jer sam usto iz groba
  
pollcode.com free polls



- 16:25 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.