Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv








Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


o meni:
Zovem se Josip Marić, mrzim kad me neko zove Josipe!
Zovu me Mara,Marić,Jopa(Vrankić hehe tako me zove samo glupi Kandić)...
volim slušati muziku(punk) grupu OFFSPRING,Sum41,Blink186,Pimple plan,Green day,Bad religion ostali punk,rock
i sve pomalo ali mrzim cajke. volim se zajebavati,igrat play2,surfati po internetu,volim ženske(haha ko nevoli)
Fan sam Hajduk.Volim košarku, i navijam za Philadelphiu 76ers
MSN: mara4@windowslive.com

ovo su neki od mojih prijatelja:
Marko(Maca 3) blabla (blablabla-prićajmo tomato)
Tolj(Harber) zijev
Kandić(Kanda 14) njami
Primorac(Prima-99) fino
Pehar(Peha) zujo
Šetka(Šele) lud

evo malo muzike















Image Hosted by ImageShack.us

Green day

AMERICAN IDIOT




Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Green Day Lyrics
American Idiot Lyrics


Free Music

Free Music



Free Music

Bipolar disorder [maniac depression] begins in the late teen years and continues throughout life.
Bipolar disorder

© """OFFSPRING"""





Dosadni siječanj

Bog ljudi malo da se javim, nisam dugo pa evo sad.
Glupi dani se nizaju, svaki isti.Dođem u školu ona glupa i dosadna lica stalno nešto seru i pricaju, a tek ženske ko jebe njih.A tek nastavnicimad joj za puknut.A mogu ovako nabrajat
Ali ipak nije sve tako sivoEvo zadnjih par dana i nisu dosadni kao što naslov piše. Imali smo utakmice
dvije gdje smo naravno pobijediliyes(Kaštele mlađe i starije).
Za dva tri tijedna i školsko u košarci ufff(kako Jelena kaže) samo kad pomislim na to uljepsa mi se zivot.Eto tako je u posljednjih misec dana.


26.01.2008. u 19:56

| Komentari (4) | Da/ne | Isprintaj | # |






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.