~smile and drop the cliche~

ponedjeljak, 13.11.2006.

novi post tolko kaj bu nekaj novo i osvjezavajuce

opis slike



to smo mi u ateni..na akropoli..analizirajmo sliku..ako je neko slucajno pomislil da to oni iza nas ve grade akropolu,ne,krivo mislis..vec su ju davno grci zgradili..a oni su jako simpatican narod..ti grci naravno...nadalje..imamo (zapravno nemamo al tak to 4.a govori) baku koja gleda f ivinu vodu i sigurno je zedna jako...iva ima studenu jer ona voli oblik studeninih boca,a mateja ima janu jer voli janin oblik boca..ja isto volim janu vise,al ju nemam,nego ja imam fotica f rukama...a slika nas neko s ivinim foticom inaceR...ja imam jako bele noge..ja sam mocarela,mateja je dimljeni sir,a iva je obican sir...tam dole je neksi stricek f roznoj majici i trapericama i gleda nas..inacer,grci vole nositi rozne majice..jen grk kojega smo srele u tramvaju je isto imal roznu majicu i pital nas je dal slusamo deftons,mi smo rekle je i onda nas je pital "boring?"..a mi smo se cudno pogledale jer nismo znale dal misli na bored il mislim da su dosadni...al je mislim na bored..svi skupa smo zakljucili da je bil zdrogirani..mora da je bio..jos je jako puno ljudi na sliki i oni su svi sigurno turisti i dosli su gledat akropolu...i to je to...
post koji je tolko kaj bu nekaj novo...blogovi su sexi!ve vi znate da smo mi bili na akropoli,a to je jako vazno za se nas skupa..yeah rajt
may the force be with you..inacer neam poima otkud ve ovo,al ono..
mocarela ofca leva


<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>