~smile and drop the cliche~

ponedjeljak, 02.10.2006.

...moj prvi put...

...bio mi je prvi. Nisu bile važne godine. Ni to što ga ne zanimaju iste stvari ko mene. Samo kako se snalazimo u tome. On je iskusan, znam. Vodim ga lagano. Okrećem. Stajem kad treba pa opet kružim. Ozbiljan je. U tim stvarima i treba biti ozbiljan. Polako me navodi. Misli su mi usredotočene samo na njega. Pogled bježi svugdje, ali tako on voli. Oprašta mi grešku, ali znam da sve neće oprostiti. Zato pazim. Zadovoljni vraćamo se na početak. Drugog puta neće biti, znamo to oboje.Kolegice, prošli ste. I tako položih. Uskoro idem po nju. Moju dragu vozačku. I vozim vas svugdje.
I mog kakacha malog vozim isto. Pa nek vidi kak zhena vozi... :))
Ti samo sastavi playlistu i plan puta.... i budi dobar....sretan, svoj, ponosan na mene, popustljiv, ležeran, moj, lakog sna, vuna, produzena, obožavaj, gitara, tojotač, nevidljive zvijezde, nasip, cedevita od limuna, jump, remi, jama, ....blizu....

uvijek desna


<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>