~smile and drop the cliche~

ponedjeljak, 01.05.2006.

pivo daj za prvi maj-part uan

dobar ti je slayer ili kaj?ne,dobil sam to jer je ivek bil u italiji i kupil mi je to jer nije bilo nikaj drugo.
doroooo,idemo dalje...

ti pusis samo smotani duhan
metaca trepavicama na light my fire
gavran je mjesanac galeba i vrane
la la la la la la la lie
ivanovo vino je fino
ja se ne razmem f radijatore,se sam ja kriva,daj mi vino,tomi...
ptice same u kuci+ptice same u kuci 2,jer jena ptica prezivi na kraju
neznam
talan?a tak se preziva..ja sam mislila da misli da postoji talon f beli f 4
dooooro.doro.doooroooo.dorrrrrrro.dorooooo.ddddddddddddoro.doroe.

kokoti vec se glasaju
ana i metacha na jambi.trepavicama,naravno.
ali ne igrica jump,nego jambi.da.

a se ovo vreme jelca lezi i u notez sve biljezi.
dosta.idemo dalje pit.
al,prije part tu.tutu



metaca trepavicama je lajt motiv.pocela
a leva ko drugi

<< Arhiva >>