~smile and drop the cliche~

ponedjeljak, 03.04.2006.



.i tak..opet kisa..prokleta bila...
ja bi ljeto..
ja bi sunce..
ja bi more..
ja bi pecenjare..
ja bi gorice...
ja bi vozila bicikl..
ja bi pijane konteste...
ja bi rostiljade kod tee..ja bi opet kitila bor kod tee...ja bi si opet gustala shishu kod tee...ja bi opet kod tee igrala biljar se dok vec nebumo raspoznavali pune i prazne kugle..i boje njihove...ja bi se opet smijala napusenim vicevima...-dojde jagoda u pluca i veli-jagoda..-levo plucno!...joj...i opet bi gradila kucicu za liniju...i gledala rupu...i brojala od 100 do 1...pa nazaj do 100..i bogla bi igrala...i naganjala macke...i svirala gitaru u vrtu...i pjevala budi moja voda..i bisernica solo..i na kraju spala na drugu twisteru...joj,ljeto...dojdi....



....ignore the smoke and smiLe...


ije,zna ko kaj je kurbe?s preglasom...tak sam bila u austriji i kupila sam si sladoleda kurbe-vanilija...i bilo mi je fino..a dok sam slasticara pitala "was is kurbe?",jedino kaj sam razmela je bilo yunge dame...i onda mi je bilo bed..

levaofca

<< Arhiva >>