< srpanj, 2007  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (4)
Travanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (1)
Veljača 2007 (4)
Siječanj 2007 (3)
Prosinac 2006 (7)
Studeni 2006 (8)
Listopad 2006 (6)
Rujan 2006 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari Da/Ne

i kaj bute tu citali?naughty


ovo biti ja:


Free Image Hosting at www.ImageShack.us




e da vam prvo napisem koji je moj mail,pa eto:

hipica007@yahoo.com

or

ofcanakvadrat@hotmail.com

ovdje cete moci vidjeti sve o meni,mom
slatkom,kratkom i nekad ukakanom
zivotuburninmad,frendovimayes,
promjenama,
sve o mojoj ljubavicerekkiss,
osjecajima,mislima i proslosti...
smijeh


pa ti citaj!njami



Blog images



layout for myspace



image hosting for myspace









Linkici...nema ih puno...

ketiba
jedan i jedini-zuta faca
benkica
little blondica
mmajaa cackajica
horse destiny
vi$$
luca skijasica




who d hell is ofca??? njami

ime mi je Helena,
15 mi je godina vec (tek),
tocnije rodena sam
19.7.1992.,
zivim u novom zelandu,
tu mi nije dom,
dom ce mi uvijek
biti u zapresicu!yes
luda sam,uvijek nasmijesena,
iako kao i svaki normalan
ljudof imam i
dobrih i losih dana...
volim...ma sve volim,
sve ljude,zivotinje,
boje (osim roze),
povrce,voce,sladoled,
decke sa kovrcavom
kosomcerek,volim oci,
volim mlijeko,glazbu,
volim svoju mamu
i buraza,volim prijatelje,
cvijece,sunce,filmove,
ples,parfeme,dekoracije,
internet,art,fotografije,
volim svoj tamno
crveni lak i ne tako
tamno crveni,
volim grafite,
baku i dedu,ofce,
i najvise na svijetu
volim zifcirat svoju
ljubljenu mamicu...
a sta ne volim?
ne volim bahate
i arogantne ljude,
koji su puni sebepuknucuburninmad,
ne volim kisu,snijeg,
jaja,drogu,novce,
lijenost,barbike,
plastiku,lose uloske,
ne volim mrznju,
rat,glad,ne volim kad
mi nokti pucaju,ne volim
kad nesto hocu a
to ne mogu imat,
ne volim kad nemam
novaca na mobu,kad
se netko izderava na
mene bez razloga,
ne volim kad mi se kosa
frcka a hocu da mi je ravna,
kad ne mogu spavat,
kad me boli glava,
kad mi netko nesto
tupi,kad hocu mir a
nemam ga...jos puno
toga ja volim i ne volim...

i jos nesto...
VOLIM
HRVATSKU!!!hrvatskahrvatskahrvatska



Myspace


Myspace


MySpace


MySpace





kolko vas je bilo???
od danasnjega datuma koji je
3.4.2007 narafno...
i vama u 3 ujutro...hahaha



Counters




stari,dobri sms-ovi!

more je duboko,
valovi se krecu,
nemoj me zaboraviti,
niti ja tebe necu,
obale placu,
kamenje drijema,
tuzno je kad poruke
od tebe nema!

ja sam sms za
dobro jutro!
cijeli cu dan paziti
da ti se nesto ne dogodi
i brinuti se da ne
zaboravis mog posiljatelja!

voljela bih da sam droga,
da me volis kao boga,
da me ustrcas u vene,
i da ne mozes bez mene!cerek

mogli bi ti...i ja...
ne mora nitko znati....
....skroz...potiho...u mraku...
u toplom...krevetu...
gledati pokemone!naughty


dodirni me kao meka pahulja,
zagrli me kao meka kosulja,
izbrisi trag mojih nemira-
umrijet cu bez tvog dodira!

trebam nesto,nesto sto
nikad ne dosadi,a svatko
to radi,nesto sto svakomu godi,
nesto sto je u modi,
ali moram paziti da se iz
tog nesto dijete ne rodi!rofl

godine prolaze,dolaze,stanu...
cijeli ti zivot prode u danu...
zato ne zivi ko da postoji sutra
i budi sretan od jutra do jutra!

kad ides preko mosta,
pogledaj u rijeku...
to su moje suze sto za tobom teku!

sinoc sam zeljela biti kraj tebe,
lezati uz tvoje tijelo,a sada...
sada sam hvala bogu trijezna!bang

uzalud smo prosle godine cekali
dedu mraza-umro je od smijeha
kad je cuo da si bio dobar
ove godine!no

koliko iglica ima bor,
koliko metara ima dvor,
koliko zvjezdica na nebu sja,
toliko ti pusa saljem ja!!!kiss

najprije cu ti skinuti svilenu kosulju,
zatim te njezno prisloniti na usne,
lagano te kusati jezikom,
a tek onda staviti u usta...
dragi moj.....bronhi!!!thumbup

trci koka po dvoristu,
bjezi od pijetla i misli,
ako stanem sevit cu se,
ali svi ce mislit da sam kurva,
a opet ako ne stanem,
necu se sevit...
ma najbolje da slucajno padnem!!!naughty

petak, 13.07.2007.

hepi bday to you,hepi bday to me,hepi bday to everybody!cerek

prvo da se iz srca zahvaljim profesoru coconutu-kumari i razredu za sljikicu sa vasim prekrashnim licjekima (sliku razreda) i za zamjenu za thank you card zbog koje sam se u isto vrijeme smijala i plakala jedno 2 sata! bozek moj zbilja ste mi se svi promjenili,nadam se samo da ste jos uvijek ona ista zabavna bica kakvi ste bili iznuter! kosto vidite danas sam opicena mozda zato kaj sam sanjala da sam bila u zapu opet i znate tam u centru kod semafora,e tam sam bila probala ectasy sa deckom koji zgleda ko harry potter iz ove skole u noj zilandu bang i jos nekim tam tipom i mislim da je helica-pcelica smijeh bila samnom i uglavnom drogsali smo se tam s tim tabljeticama roflbangludblablanutnono(uzas) i dosle 2 zenske i naganjale nas sa metlama i uglavnom hela nije mogla pobjec od te zene koja je nju naganjala a mene je neka zenskica prvo naganjala po centru i ja onak sam se trudila da trcim a nisam mogla i onda sam se skrila iza zivice rolleyes i pobegla od nje i dosla sam doma i onak mama se nekaj derala za mene ja nisam znala za sebe jer sam bila nadrogsana ko kreten nuteekrolleyes i isla sam se tusirat i to je zapravo to! oprostite kaj sam vam to naskrabala ali fakat mislim da sam ljuda!banglud

nego prijedimo na stfar zbog koje sam i pocela pisat ovaj post!
SRETAN RODJENDAN ZALJUBLJENA PEPE (stara zelim ti brdo komada,love do neba,kartu za avjon da mi ste brze dojdes tu,zelim ti i srecu a kaj je najimportant zelim ti zadravlje da sve to kaj sam ti prije pozelila iskoristis najbloje kaj mores!),SRETAN RODJENDAN BRATIC LEGENDO (koji mi se neces javit pa ti niti iz inata necu nist posebno pozelit),SRETAN RODJENDAN BAKA KOJA JE PRODLA OFCE (i nikad joj to nebum oprostila ali opet zelim ti baka zdravlja i srece,i da mi se jos 50 godina mozes popet na motor i otpeljat se do toplica),SRETAN RODJENDAN DEDA PREDSJEDNICE (volim te dedica),SRETAN RODJENDAN TETA ROMANA (isuse bas sad vise niti nije fora da te zovem teta jelda? makar te se jos uvijek bojim hehe,zelim ti svega kaj si ti zelis i zelim ti da to kaj si ti zelis da ti se to i ostvari bas kak ja znam da bu-i ovo ne bi smjela rec ali zelim ti da se sto brze odselis iz one lude kuce spiderkovih thumbupsmokinrolleyes)hahah,SRETAN RODJENDAN BESTAK PRIJATELJU STARI (tebi zelim sve kaj sam ovima gore pozelila),SRETAN RODJENDAN OFCO LUDA KOJA KONACNO IMA 15 GODINA I KOJA CE ZA RODJENDAN OD MAME DOBIT LAVA LAMPU (btw. to sam ja! tebi ofco zelim novi remen,avijon,novog pesa,nove hlace,majcu,malo sminkice i bicikljin i i jos jedno 5 kila dole jer znam da si to jako zelis,joj nedo bog da mi ovo mama procita btw. ofca sam ja to valjda znate ne?smokin)!!!!!!!smokin ko je sad faca????
i sad je dosta bilo vickovih zelja na krugovalnim radijopostajama ii kak to vec ide! nadam se da ste svi sretni i veseli i poletni kao sto sam ja! znate da vas volim! fala na komentarima! a sad bjezim putevima kreveta! puzeski iz zeljenog novog zeljanda!kisswave



| Komentari (82) | Print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.