< srpanj, 2007  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (4)
Travanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (1)
Veljača 2007 (4)
Siječanj 2007 (3)
Prosinac 2006 (7)
Studeni 2006 (8)
Listopad 2006 (6)
Rujan 2006 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari Da/Ne

i kaj bute tu citali?naughty


ovo biti ja:


Free Image Hosting at www.ImageShack.us




e da vam prvo napisem koji je moj mail,pa eto:

hipica007@yahoo.com

or

ofcanakvadrat@hotmail.com

ovdje cete moci vidjeti sve o meni,mom
slatkom,kratkom i nekad ukakanom
zivotuburninmad,frendovimayes,
promjenama,
sve o mojoj ljubavicerekkiss,
osjecajima,mislima i proslosti...
smijeh


pa ti citaj!njami



Blog images



layout for myspace



image hosting for myspace









Linkici...nema ih puno...

ketiba
jedan i jedini-zuta faca
benkica
little blondica
mmajaa cackajica
horse destiny
vi$$
luca skijasica




who d hell is ofca??? njami

ime mi je Helena,
15 mi je godina vec (tek),
tocnije rodena sam
19.7.1992.,
zivim u novom zelandu,
tu mi nije dom,
dom ce mi uvijek
biti u zapresicu!yes
luda sam,uvijek nasmijesena,
iako kao i svaki normalan
ljudof imam i
dobrih i losih dana...
volim...ma sve volim,
sve ljude,zivotinje,
boje (osim roze),
povrce,voce,sladoled,
decke sa kovrcavom
kosomcerek,volim oci,
volim mlijeko,glazbu,
volim svoju mamu
i buraza,volim prijatelje,
cvijece,sunce,filmove,
ples,parfeme,dekoracije,
internet,art,fotografije,
volim svoj tamno
crveni lak i ne tako
tamno crveni,
volim grafite,
baku i dedu,ofce,
i najvise na svijetu
volim zifcirat svoju
ljubljenu mamicu...
a sta ne volim?
ne volim bahate
i arogantne ljude,
koji su puni sebepuknucuburninmad,
ne volim kisu,snijeg,
jaja,drogu,novce,
lijenost,barbike,
plastiku,lose uloske,
ne volim mrznju,
rat,glad,ne volim kad
mi nokti pucaju,ne volim
kad nesto hocu a
to ne mogu imat,
ne volim kad nemam
novaca na mobu,kad
se netko izderava na
mene bez razloga,
ne volim kad mi se kosa
frcka a hocu da mi je ravna,
kad ne mogu spavat,
kad me boli glava,
kad mi netko nesto
tupi,kad hocu mir a
nemam ga...jos puno
toga ja volim i ne volim...

i jos nesto...
VOLIM
HRVATSKU!!!hrvatskahrvatskahrvatska



Myspace


Myspace


MySpace


MySpace





kolko vas je bilo???
od danasnjega datuma koji je
3.4.2007 narafno...
i vama u 3 ujutro...hahaha



Counters




stari,dobri sms-ovi!

more je duboko,
valovi se krecu,
nemoj me zaboraviti,
niti ja tebe necu,
obale placu,
kamenje drijema,
tuzno je kad poruke
od tebe nema!

ja sam sms za
dobro jutro!
cijeli cu dan paziti
da ti se nesto ne dogodi
i brinuti se da ne
zaboravis mog posiljatelja!

voljela bih da sam droga,
da me volis kao boga,
da me ustrcas u vene,
i da ne mozes bez mene!cerek

mogli bi ti...i ja...
ne mora nitko znati....
....skroz...potiho...u mraku...
u toplom...krevetu...
gledati pokemone!naughty


dodirni me kao meka pahulja,
zagrli me kao meka kosulja,
izbrisi trag mojih nemira-
umrijet cu bez tvog dodira!

trebam nesto,nesto sto
nikad ne dosadi,a svatko
to radi,nesto sto svakomu godi,
nesto sto je u modi,
ali moram paziti da se iz
tog nesto dijete ne rodi!rofl

godine prolaze,dolaze,stanu...
cijeli ti zivot prode u danu...
zato ne zivi ko da postoji sutra
i budi sretan od jutra do jutra!

kad ides preko mosta,
pogledaj u rijeku...
to su moje suze sto za tobom teku!

sinoc sam zeljela biti kraj tebe,
lezati uz tvoje tijelo,a sada...
sada sam hvala bogu trijezna!bang

uzalud smo prosle godine cekali
dedu mraza-umro je od smijeha
kad je cuo da si bio dobar
ove godine!no

koliko iglica ima bor,
koliko metara ima dvor,
koliko zvjezdica na nebu sja,
toliko ti pusa saljem ja!!!kiss

najprije cu ti skinuti svilenu kosulju,
zatim te njezno prisloniti na usne,
lagano te kusati jezikom,
a tek onda staviti u usta...
dragi moj.....bronhi!!!thumbup

trci koka po dvoristu,
bjezi od pijetla i misli,
ako stanem sevit cu se,
ali svi ce mislit da sam kurva,
a opet ako ne stanem,
necu se sevit...
ma najbolje da slucajno padnem!!!naughty

nedjelja, 01.07.2007.

DoN't WoRry,bE HaPpY ;o)

helof ljudi moji...vise niti ne znam kak bi pocela...tolko se toga dogodilo otkad vam nisam pisala....prvo da se zbilja zahvalim profesoru na svemu sto je napisao,od suza nisam uspjela procitat zadnji dio i onda sam pokusala drugi puta i jos nije islo...ali dobro treca je bila sreca...profesore vi ste zbilja legenda,cak i u tuznom,teskom trenutku imate humora,kroz suze sam se smijala,pogotovo onaj zadnji dio snail-mail! drago mi je da vas je thank you card razveselila to je zbilja bilo najmanje sto sam mogla napraviti da vam pokazem koliko sam zahvalna na svemu sto ste ucinili za mene i sve ostale( i zahvaljujem se svojoj mami kaj me stano terala da to zavrsim)
eto danas sam se vratila iz winter campa na kojem je zbilja bilo odlicno,isla sam sa youth grupom iz crkve,i moram priznat da sam se u ovo vrijeme tamo zblizila sa Bogom,ma kolko god to vama svima glupo zvucalo! upoznala sam hrpu ljudi,i bilo je zabavno do besvijesti,dole sam vam stavila slikice pa pogledajte...prom je proso super,meni je bilo full zabavno,plesala sam sa svima i bilo me je svud po plesno podiju ili kak se to vec zove! isla sam i na after party i tamo mi je bilo odlicno sa svima sam se razgovarala i svi su mi rekli da su se slozili da sam osoba s kojom je zbilja jako bit dobar prijatelj i da sam jako otvorena i pristupacna,a ja to sve vec znam...hahaha...kak sam umisljena,zekam se!
i to je zaprafo to od svega kaj sam vam htjela rec, e da mama ce me ubit zbog ovog ali sluzbeno objavljam da sam ostavila petera.lol.hahahahaha...fala bogu....ajd ljudofi volim vas sve,i svi mi jako falite,ja sam sad na praznicima,imam 2 tjedna slobodno pa cu jos napisat koji postek...fala na svim komentarima :o) a sad navalite na slike!

smurfy rokz! moj novi kucni ljubimac zbog kojeg se mami dize kosa na glavi i zbog kojeg mama posizi ali ja ga volim najvise na svijetu to je moj stakor,zove se smurf sto bi u prijevodu bilo strumf!kaj nije presladak????

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ja,peter,jaimee,anthony-slikica prije proma!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

jaimee and i!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


just me,myself and i

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

winter camp 2007
svi together...najdite me negdi imam bijelu majicu i crni sal!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

svi se malo igramo i poziramo za kameru!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

i na kraju 2 komada,za curke,da vidite s kim se druzim!

Callum pozira za kamericu...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Ricardo ko da je iz raja ispal,nije tu bas dobro ispo ali da ga vidite uzivo curke,ladica bi vam ispala (khm,khm...kao sto je meni!cerek)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

eto to bi bilo to...molim sve iskomentirajte,ispljunite sto mislite,mislim na sve vas!
puseki iz noj zilanda!



| Komentari (113) | Print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.