< veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (4)
Travanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (1)
Veljača 2007 (4)
Siječanj 2007 (3)
Prosinac 2006 (7)
Studeni 2006 (8)
Listopad 2006 (6)
Rujan 2006 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari Da/Ne

i kaj bute tu citali?naughty


ovo biti ja:


Free Image Hosting at www.ImageShack.us




e da vam prvo napisem koji je moj mail,pa eto:

hipica007@yahoo.com

or

ofcanakvadrat@hotmail.com

ovdje cete moci vidjeti sve o meni,mom
slatkom,kratkom i nekad ukakanom
zivotuburninmad,frendovimayes,
promjenama,
sve o mojoj ljubavicerekkiss,
osjecajima,mislima i proslosti...
smijeh


pa ti citaj!njami



Blog images



layout for myspace



image hosting for myspace









Linkici...nema ih puno...

ketiba
jedan i jedini-zuta faca
benkica
little blondica
mmajaa cackajica
horse destiny
vi$$
luca skijasica




who d hell is ofca??? njami

ime mi je Helena,
15 mi je godina vec (tek),
tocnije rodena sam
19.7.1992.,
zivim u novom zelandu,
tu mi nije dom,
dom ce mi uvijek
biti u zapresicu!yes
luda sam,uvijek nasmijesena,
iako kao i svaki normalan
ljudof imam i
dobrih i losih dana...
volim...ma sve volim,
sve ljude,zivotinje,
boje (osim roze),
povrce,voce,sladoled,
decke sa kovrcavom
kosomcerek,volim oci,
volim mlijeko,glazbu,
volim svoju mamu
i buraza,volim prijatelje,
cvijece,sunce,filmove,
ples,parfeme,dekoracije,
internet,art,fotografije,
volim svoj tamno
crveni lak i ne tako
tamno crveni,
volim grafite,
baku i dedu,ofce,
i najvise na svijetu
volim zifcirat svoju
ljubljenu mamicu...
a sta ne volim?
ne volim bahate
i arogantne ljude,
koji su puni sebepuknucuburninmad,
ne volim kisu,snijeg,
jaja,drogu,novce,
lijenost,barbike,
plastiku,lose uloske,
ne volim mrznju,
rat,glad,ne volim kad
mi nokti pucaju,ne volim
kad nesto hocu a
to ne mogu imat,
ne volim kad nemam
novaca na mobu,kad
se netko izderava na
mene bez razloga,
ne volim kad mi se kosa
frcka a hocu da mi je ravna,
kad ne mogu spavat,
kad me boli glava,
kad mi netko nesto
tupi,kad hocu mir a
nemam ga...jos puno
toga ja volim i ne volim...

i jos nesto...
VOLIM
HRVATSKU!!!hrvatskahrvatskahrvatska



Myspace


Myspace


MySpace


MySpace





kolko vas je bilo???
od danasnjega datuma koji je
3.4.2007 narafno...
i vama u 3 ujutro...hahaha



Counters




stari,dobri sms-ovi!

more je duboko,
valovi se krecu,
nemoj me zaboraviti,
niti ja tebe necu,
obale placu,
kamenje drijema,
tuzno je kad poruke
od tebe nema!

ja sam sms za
dobro jutro!
cijeli cu dan paziti
da ti se nesto ne dogodi
i brinuti se da ne
zaboravis mog posiljatelja!

voljela bih da sam droga,
da me volis kao boga,
da me ustrcas u vene,
i da ne mozes bez mene!cerek

mogli bi ti...i ja...
ne mora nitko znati....
....skroz...potiho...u mraku...
u toplom...krevetu...
gledati pokemone!naughty


dodirni me kao meka pahulja,
zagrli me kao meka kosulja,
izbrisi trag mojih nemira-
umrijet cu bez tvog dodira!

trebam nesto,nesto sto
nikad ne dosadi,a svatko
to radi,nesto sto svakomu godi,
nesto sto je u modi,
ali moram paziti da se iz
tog nesto dijete ne rodi!rofl

godine prolaze,dolaze,stanu...
cijeli ti zivot prode u danu...
zato ne zivi ko da postoji sutra
i budi sretan od jutra do jutra!

kad ides preko mosta,
pogledaj u rijeku...
to su moje suze sto za tobom teku!

sinoc sam zeljela biti kraj tebe,
lezati uz tvoje tijelo,a sada...
sada sam hvala bogu trijezna!bang

uzalud smo prosle godine cekali
dedu mraza-umro je od smijeha
kad je cuo da si bio dobar
ove godine!no

koliko iglica ima bor,
koliko metara ima dvor,
koliko zvjezdica na nebu sja,
toliko ti pusa saljem ja!!!kiss

najprije cu ti skinuti svilenu kosulju,
zatim te njezno prisloniti na usne,
lagano te kusati jezikom,
a tek onda staviti u usta...
dragi moj.....bronhi!!!thumbup

trci koka po dvoristu,
bjezi od pijetla i misli,
ako stanem sevit cu se,
ali svi ce mislit da sam kurva,
a opet ako ne stanem,
necu se sevit...
ma najbolje da slucajno padnem!!!naughty

četvrtak, 15.02.2007.

uffff...kolko je vec proslo...

dragi moji ljudofi,oprostite mi,eto bas sam sad nesto svrljala po svom blogu,hahah,i zamjetih ja da eto vec zbilja poduze vrijeme nisam napisala post...nego...kolko sam toga i rekla da cu vam napisat sve sam zaboravila...kaj mores kad sam senilna,i sad ce mi sigurno doc mama i na lavu tupit kak sve radim u krivo vrijeme,da bas sad kad moramo ic nekam ili radit nekaj,ja pisem post,ah kaj mozes...coolsmokinsmijeh
svima da vam prvo sa malo zakasnjenja zazelim sretan i veseli valentinofski dan...ja sam bila na odmoru od odmora...u jednoj kucici na playi,sa mutericom i prijateljima...i bilo mi je predobro...raj,raj,raj...pogotovo je bio raj kad su 3 busa puna deckiju sletjela iz raja na playu....mljac...cerekgreedynjaminjamicereknjaminaughtywink
e fino se ja upoznala i pobrala par brojeva...naughtycerek
bome dobrih brojeva,i onda mi je bilo jos ljepse kad sam s tih lijepih,prekrasnih,bozanstvenih brojeva,dobila cestitke za valentinovo....cerekcerekcerekkissnjami
i bas sam si hepi!!!!!
ide mi u zivotu ide mi,jos mi samo malo fali do ljubavi....znam,znam malo sam preokrenula pjesmu,al kaj mozes kad tak pase...smijeh
i tako,i onda je mama dosla na playu posle toga i onda smo nekaj razgovarale,i meni je napamet opet doslo nekaj glupo,narafno,
uglavnom razgovarale smo o morskim pesima i valovima i tak nekaj,i slusajte molim vas moje razmisljanje...kak nastaju veliki valovi na glupi nacin????!banglud
u moru su morski pesi,oni imaju posebnu moc da se povesu sa morem i onda oni s posebnim ritualima dozivaju M.R.A.C.N.E S.I.L.E D.U.B.I.N.E....da im donesu hranu,i sad mracne sile stvaraju velike,velike,velike vibracije,i nastaju veliki valovi nekim posbnim mocima,i onda morski pesi cekaju malo iza valova da im valovi donesu ljude,i onda ih morski pesi uzmu i imaju rostiljadu ispod mora...hahahah...uglavnom bilo je to tak nekaj,tocno se ne sjecam a onda sam mami objasnila i to kak sigurno ona sad misli da su tu glavni pesi ali nisu glavne su mracne sile dubine,ijer da nije bilo njih,niti morski pesovi ne bi imali ulogu u ovoj prici a bome niti ljudi ne bi bili na rostilju....njamiparty...ludbang...hahaha...luda ja...niti sama ne razumijem ovu teoriju...ovo ce bit smotan post...rofl
e i onda 2. dan,dojde neki ucitelj kao za valove i to,i za surfere i to...i uglavnom trebala sam ucit surfat ali nisam stigla,ko zna mozda nije bilo sudeno da zavrsim na rostilju,al me taj stricek nafcl skakat po valovima..hahah...uglavnom kad trometarski val dolazi bas u ono trenutku prije nek kaj se prelije moras pocet plivat ko lud...i ona dojdes u sredinu vala i onak te nosi skroz do kraja,skroz na pijesak onak na obalu...ma nemrem to objasnit...uglavnom kul je skroz..thumbuprolleyes
e tako...jos samo da vam velim da sam si kupila stavri a skolu,oni tu ne kupju knjige nek samo biljeznice,i tak da sam si to kupila...ahahahahha...tu imaju tak neke smotane biljeznice,hahahah,nemaju onak ko mi da su oslikane napred nego,onak napred im pisu formati,npr...onak meni je za biljeznicu iz drame trebala 2b5 sa tvrdim koricama,i za biologiju mi treba
1b8,i 1b5....hahahah..btw. da vas napravim jos ljubomornijima,priznat cu vam da u skoli imam samo 6 predmeta..hahahah....cerekroflyes...jadni vi...i sad cu vam rec kaj sam si odabrala: imam 3 glavna koja moram uzet a to su mathematics,english,i nesto znanstveno a pod to cu uzet biology....i onda imam 3 za birat,a to su: text & information management,drama,i za treceg sam se dvoumila izmedju art i physical education,al cu uzet p.e.,pa slijedecu godinu mogu na likovni...uglavnom jos cu nekaj priznat,kaj ce mozda razveselit mog naj profu kokosa,koji me btw. nije dugoooo posjetio...i odlucila sam da idem na taj neki koledz za film,televiziju i tako tu umjetnost...kaj nije to kul????smokinthumbupcereksmijeh
e tako,sad vi to mozete komentirat,a ja sad vidim da sam vas tolko izmucila da ne bi imali snage gledat slike...hahahah...pa cu slijedeci post posvetit samo slikama,dobro nisam sigurna za slijedeci zato kaj idem u danniverke, jedan grad,na tjedan dana,i mozda malo jos razgledavat noj ziland,pa cu imat tam vremena vjerojatno pa eto mozda se odlucim tam napisat post...thumbup
ajd ljudi ovaj put ocekujem puno pametnih komentara jer fakat imate kaj za komentirat...e da btw. imam pola uniforme...e lom...trebate me vidjet izgledam ko casna sestra makar je sosek iznad koljena...al je visok struk...hahah...pozdravljam puno svoju baku na bregu...puno te volim bakica!!!!!
kisss i vama ljudi,i uji,ujni i borneku,hehe...
i jos samo nekaj,onaj ko je dobio moje pismo nek se javi samo...kissssskisswave



| Komentari (31) | Print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.