neKo noFo promijenjeno razmisLjane maLe debiLne i crne oFce - .oFcin maLi veeLiki sviEt. - Blog.hr
25.06.2009.
neKo noFo promijenjeno razmisLjane maLe debiLne i crne oFce
Listen: .RHCP.
ReaD: .Sophie Kinsella.sječaš me se? (preporuke)
Out: .Ugl doma.aL u petak na dejt s trenerom.vodi nas na veceru.:D
Love: .jos uviek zeLim preskocit dio.jer bi treo bit prazan.

uziMam tipkovnicu k sebi.i pocinjem..

znaČi.poČinjemo.

evo što je.
PeopLe always leave. Možda jednostavno ne moraju otići.mogu se jednostavno promjeniti.
iLi Ne.
To e moi pravi probLem.stvarno neznam cemu da vjerujem.
aL nekad je neki debiL,normaLno da bi izjavio nes pametno , rekao: Vuk dLaku mienja, aLi ćud nikada.

I? Sada bi me vi svi treaLi shvatit?
Kome vjerovati?
Što misLiti?

Pocinjem se osječati gLupo.neznam.jednostavno.tako.gLupo.
A i uostaLom.svatko ima pravo vjerovati u ono sto zeLi.tako cu i ja.
Ja cu vjerovati u oboje.neznam kako.aLi ocu.
Vjerovat cu da se Ljudi mogu i nemoraju promijenit.:D
Ok.ovo nie bas za smiLe-a aL sam ga staviLa.tako. -.-

Image and video hosting by TinyPic

Evo jedna stranica u mom dnevniku:

aHha,da..danas bi treaLo bit neko Ljeto.aL nie.jer vani ne presTaje bura i kisa.iL šta to već.
I,sad je naša pametna oFca došLa pisat ovo besmisLeno sranje.ko da bi mi ovaj dnevnik trebo šta pomoć.a neće,znam da neće.Kakve koristi od ovog? Ovo mi e ono neka ko foL uspomena.da jednog dana sjedim ko zna gdje i ko zna s kim i čitam ovo i cerim se (iLi ruLim).e neću! NE-ĆU!! Ne žeLim ovo jednom čiat,jer to znači da su ovi dani prošLi,da ih više nema.a Juuj.
i.da.badave sam ja u komp ubacila CD od RHCP kad ga moj debiL neće sam otvorit nego moram ja! JBT.

Image and video hosting by TinyPic

I to bi biLo to.
Maha oFca

12:03 - Komentiraj ( 107 ) Print - x -On/Off

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

izBlogiraNo:
10.Lipanj 2009. 13:57 (zadnji danic skolee.<3)


PraFila:
. nemoi mi odbojavat.plz.
. nezelim lance (ne)srece
. ignoriram: "ej.fora blog.svrati i komaj."
. ako ti se ne sFida blog.samo klikni x u kutu ekrana.i to e to

oFca :
<3 Foli
.prijatelji.jubav.Muziku.zabaFu.Ljetoo.
crtanje.pisanje.slikanje.pless.pjesmu.i deckee.OdbOjku.<3perFerziJe


Ne Foli:
.sFe sto je toliko grozno da ne Foli.:D

Image and video hosting by TinyPic

VoLjam <3

.kOa pametna.
Kad kazes da isTina posToji
to je jos samo jedan znak
da ljudi mogu LagaTi.


Image and video hosting by TinyPic

Crna abeceDa.crne oFce

a adrenalin  nesto o-d-liČno
b biciikla ovo nikad ne zaVrsi dobRo
ccrna oFcasta rec. -.-
ččitanjeLoVe <3
ć sLovo Ć
d  debiL  that's me. :D
e  emocije  imamo ih svi
f  faK  neki put mi izLeti.
G glazba  prati me kroz život.to e moa prVa LjubaV
H  hRvacka  moa domovIna
I  istina Ok.ovo e teska riec
J  juha FuuuJ
K  kune  Mmmmm.
L  ludost  to mi je u genima.DadA
Lj  ljubav  nešto što je toLiko neobavezno,
Da postajemo obaVezni
M  more  sUmmErr
N  narKoman  on se igLa
Nj  njOk  HaaHaa
O  optimistiČna oFca  jeee.Ja
P  puding od cocoLade.  NjaaaMi
R  rOk-roK  tako kaze svinjica
S  sport  JeeeeJ
Š  škola  ok.ovo nisam treaLa napisaT
T  tObOgan.  wIiII
U  useRano  Haha.voLim reci
V  viNo  Mmmm
Z  zUb  samo sam se toga sjetiLa
Ž  žabe preslatke životinje.aaawiLinoo


.uzmi sve što ti život
pruža, jer je prekratak
za trenutke o kojima
mislimo da će zauvjek
trajati.


Image and video hosting by TinyPic

.živi život.jer ovo su ona
dobra stara vremena
koja ce ti jednom
.nedostajati.


Image and video hosting by TinyPic


sonGs f0r you.truth 4me
1.Nikada ne moj
Reći zbogom ljubavi,
Jer ona je uvijek tu.
Uvijek u srcu.

I traži samo jedan pogled
Samo jedan trenutak
Jedan dodir.

Ali taj zbogom.traje tako kratko
A boli tako dugo.
I vidim ga u svakom srcu,
Čujem ga u povjetarcu
Nikada ne nestaje.




2.Love is you
Love is me
Love is something you can´t see.
Love is great
Love is kind
Love is alvays in my mind...



All I ever wanted
In my entire life
Is to see you smileing
And
All I ever wanted
Is to you be mine...

Because, Its so hard
When Im sitting behind you,
And I know that I cant do anything
To get you, to you be mine..
N
Its so hard
To beleve
That I cant do anything
To get you,
To have your smile
To tach your hands
To youu be mine...

Buth...
Love is you,
Love is me
Love is something you cant see...
Love is great,
Love is kind
And
Love is alvays in my mind...
All that because of you...




MusicPlaylist
MySpace Playlist at MixPod.com


credits
Budalica.dz - x