Svetica i Kurva

petak, 13.11.2009.

Jos jedan prođe dan

Vozeci se prema kuci shvatila je da je dan vec odavno ugasnuo. Opet posla preko glave.-pomisli. Kada bar suradnici ne bih bili toliko ljeni i nesposobni, mogla bih barem jedan dan doci na vrijeme kuci, barem spremiti veceru na miru, leci u kadu i okupati se, uzivati i odmorna gledati kasnovecernji film. Otvorila je prozor za jedan prst, zrak joj je malo razbudio svijest, osjecala je umor, dobro poznati prijatelj u zadnje vrijeme. Odlucila je ostaviti kancelariju i posao iza sebe i pokusati danas vise ne misliti na to. Dodala je malo brzine svom autu i samo cekala tren kada ce ugledati svoju ulicu.

Parkirala je ispred kuce i zagledala se u osvijetljene prozore. Vec tuje ostijetila mirise tople vecere. Oh, opet je sam sve pripremi.-pomisli tuzno i po ne znam koji put obeca sebi da ce sutra pokusati doci ranije. Usla je u kucu i ugledala poznato lice koje se razvuklo ublazeni smijesak. Morala se nasmijati kada ga je ugledala. Hodao je kuhinjom veselo odmahujuci joj rukom, zvizducuci uzglazbu radija, obucen samo u boxerice i majicu kratkih rukava. Izgleda fantasticno!-pomisli ona. Smijesak joj se pojavi na usnama i odleti mu u zagrljaj. Nakon dugog poljupca, objasnio joj je da ima maleno iznenadjenje za nju. U cudu je otvorila oci, pa za nju je svaki dan bio iznenadnjene neko sa njim. Prekrio joj je rukama oci i tako su odteturali do dnevnog boravka. Morala je obecati dado nece viriti ispod njegovih prstiju. Spustio je ruke, ona je otvorila oci, a nakon njih i usta. Dnevna soba bila je nesto novo, nevidjeno. Posvuda su bile svijece, vaze i posude prepune bijelih i ruzicastih ruza koje je toliko voljela. Stol pripremljen za veceru. Boca kvalitetnog crvenog vina u posudi sa ledom. Na stolu ogromna kutija, poklon... Za mene? – pomisli. A on joj odgovori.... Da, ljubavi za tebe! – znao je njena pitanja prije nego li je i izrekla. Brzopleto je otvorila kutiju i iz nje izbukla odjevni predmet. Dah joj je zastao u trenu. Haljina od bijele svile, duga do poda, sa tankim bisernim bretelama i uz nju komplet bijelog zavodljivog donjeg rublja. Pogledi su im se sreli, znala je da ce ovo biti duga i prekrasna noc. Odoh ju isprobati dok ti dovrsis veceru.-rece i njezno se nasmijesi. Nakon 15 min vratila se osvijezena tusem, preobucena, lagano nasminkana i u novoj toaleti. Zastao mu je dah. Pomislio je....Hvala ti Boze sto si mi poslao jednog od svojih Andjela!¨Glazba se zacula i on ju zamoli za ples uz blagi naklon.... Nestale su svijece, ruze, soba, stol, ostali su samo njih dvoje.......zagrljeni.

- 08:30 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

  studeni, 2009  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Studeni 2009 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Obuzimala me poput nemani. Zavladala bi mojim tijelom lako kao što vijetar podiže pero u zrak. Neka neobjašnjiva sila gonila me na preobrazbu iz gusjenice u leptira, iz svetice u kurvu, iz seljančice u djevojku velegrada. Kao da u meni živi podvojena ličnost....

Kontakt

  • Možete me pronači na mailu
    vilenjacicaos@gmail.com

GIBONI LJUDI ZVIRI I BESTIMJE

  • "Ljudi Zviri I Bestimje"

    Kojim imenom
    Kojom besidom
    Bi ovu jubav krstija
    I ko bi normalan
    A ko bi nasmijan
    Ovakvu tebe trpija
    I to triba znat
    Ti daješ prazno tilo
    Ali dušu nemoš dat
    I nije lako bit
    I svetica i kurva
    Sve po potribi
    Kako se namisti
    U taj čas

    Među jude,
    zviri i beštimje
    Me stavi leć
    Ako za te ja ne vridim
    Ništa ti lipo
    Nimam reć

    Među jude,
    Među zviri i beštimje
    Me stavi leć
    Ako za te ja ne vridim
    Ništa ti lipo
    Nimam reć

    Nista lipo

    Svojom mladosti
    Svojom liposti
    Nadi ješku za mene
    I pa bi ka škarpun
    Bez daha u tvoj sić
    Grubo ka gruba rič
    A I to triba znat
    Ti daješ prazno tilo
    Ali dušu nemoš dat
    I nije lako bit
    I svetica i kurva
    Sve po potribi
    Kako se namisti
    U taj čas

    Među jude,
    zviri i beštimje
    Me stavi leć
    Ako za te ja ne vridim
    Ništa ti lipo
    Nimam reć

    Među jude,
    Među zviri i beštimje
    Me stavi leć
    Ako za te ja ne vridim
    Ništa ti lipo
    Nimam reć

    Među jude,
    Među zviri i beštimje
    Me stavi leć
    Ako za te ja ne vridim
    Ništa ti lipo
    Ništa ti lipo
    Nimam reć

    Ni mrtav...