utorak, 03.06.2008.

Duhovi...

Ispricat cu vam o temi o kojoj znam podosta ... nesto sam sam pronasao na internetu, u knjigama i sl.. a nesto se dogodilo samo od sebe.. mogu slobodno reci da sam sam kriv za neke negodovstine s pokusajima zvanja duhova.. bilo mi je zanimljivo, iako niposto ljepo..
Dakle, na pocetku, postoje dobri i losi duhovi .. dobri duhovi su bili dobri ljudi za zivota, sluzili boga i sl.. losi duhovi su duhovi ljudi koji su bili losi ljudi u svim pogledima..
Tu dolazimo i do onih "ZLIH" duhova, sve sto cu reci o njima da ih nesmijemo nikako povezat s losim duhovima, jer velika je tu razlika.. objasnit cu.. ZLI duhovi NIKADA nisu nastanjivali palanet Zemlju niti bili u ljudskim tjelima.. Vrlo su opasni i kada udju u nekoga skoro ih je se nemoguce rijesiti... moguce da udju u vas preko raznih rituala, najcesce sotonizam...

dosta o njima...


18:35 | Komentari 3 | Print | ^ | On/Off |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.