utorak, 03.06.2008.

Pocetak..

Bila je to mracna noc, bio je pun mjesec, na obliznjim vrhovima vidjao se je snjeg..
u tom trenutu nesto me probudilo, zapeklo , jako boljelo..
krv je tekla iz obje nosnice , bol je bila neizdrziva..
glas u glavi govorio mi je o smrti, ona je umirala.. ali neko cudno svjetlo doletjelo je
u tom trenutku i bol je nestala..drugi dan saznao sam sto se dogodilo..
prezivjela je , i danas se pitam kako..
jednog dana u astralnoj dimenziji pojavili su se i oni, iz podzemnog svijeta..
to su ujedno i vladajuci demoni podzemnih svjetova,
Moloch, Lucifer, Belfegor ili Adramelek.
Tad sam shvatio da sam mozda neka vrsta Otherkina .. o njima jedan drugi put..


18:15 | Komentari 0 | Print | ^ | On/Off |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.