ŽiVjeli rođendani,blog,hrvatska,film,fotografija,gastronomija,ljubav,glazba,humor,internet,karijera,književnost,novac,obitelj,obrazovanje,osobno,poezija,politika,priče,putopisi,računala,religija,seks,sex,sport,televizija,umjetnost,zdravlje,znanost,rasprave,diskusije,korisnik,politika,www" /> ŽiVjeli rođendani,blog.dnevnik.hr/odsjektame" />

Odsjek tame...

02.06.2006., petak

ŽiVjeli rođendani

Hello ljudovi!
Baš je sjeban dan,kiša pada,vjetar puše...
Iako moje raspoloženje danas nije tako tmurno kao prethodnih dana...
A naslov...pa zato jer je 6. mjesec fakat vrijeme rođendana & partija!
Sutra je Svenov ročkas(zakon dečko iz razreda).Slavit će skupa sa jednomcurom iz 7.c Tenom.
Rođeni su isti dan,a super su si.
Miki,bit će 31 ljudova!!!i to sami u njegovom stanu,bez staraca i bez ikakvog nadzora(mama,ako ovo čitaš,prestani=)!!!U,šta će biti tulumiške....Moram kupit 2 poklona sad...
A nema beda...E,sad se ziher pitate kaj je s onim mojim s kojim sam vas proteklih dana zamarala...
E,moram vas razočarat...još nije ništa određeno...
I ON i ja smo tako....GLUUPII!!!!Kad on hoće,ja neću.Kad ja hoću,on namjerno neće!
A sad-ma ne znam ni sama u kojo smo fazi...nekoj glupoj,u svakom slučaju...
A,šta se može...Bez veze je sve to!Ma,neću se ja sad zbog NJEGA opet živcirati...
Danas idem sa Dorom(luv U) & compny van...pa...možda i ON dođe....

KIzz svima....

REFREN JEDNE PJESME,KOJE BI JA NJEMU TREBALA REĆI(ali ne mogu!!!)

Istina je da sam zaljubljena malo,
al ne u tebe,ti,budalo
Uzalud me čekaš na kiši satima
i umrijeti možeš tu pred mojim vratima,
Moje je srce obećano drugom
tebi je suđeno vjenčati se s tugom...................

<< Arhiva >>