Odsjek tame...

17.04.2006., ponedjeljak

TkO Je tAjAnStVeNi???????

Možda još dosad niste skužili,ali netko(a ja ne znam tkoheadbang) je napravio blog ana,obožavam te...
Mislim,bez uvrede,tko god da jesi,ali meni je tak jadno napravit blog samo da pišeš kako nekog voliš i takva sranja...bang
Mislim,ja uopće ni ne vjerujem da je to neki moj obožavatelj,prije da je neka sprdačina od osmaša,ili možda čak i od sedmaša...ne bi se čudila...mislim da je to taj "lik" pokupio od onog Zapaljenog,koji je kako sam čula,isto tako pisao o Sharoni(Dori)!......Ali,ajde dobro,čovjeku je valjda dosadno pa se nema ničim drugim bavit nego da
piše blog o meni....

Uglavnom,danas u 16 h,ja,Dora,Edy,Rudi,Zvone i Dorys OPET idemo van!UUU,jedva čekam,doma mi je baš dosadnorolleyes...

Ali,ako onaj blog piše stvarno netko tko je zaljubljen u mene,baš bi voljelja saznati tko je to....mislim,tko ne bi?rolleyes...
A dobro,dečki su opet tako nepredvidivi i svakavi,da se ne bi ni čudila da je to na kraju neki idiot(bez uvrede)!
Ma,neću se ja time zamarat....

PozZ,PEOPLE!mah

MySpace Layouts

MySpace Layouts



baš su cute;))))

<< Arhiva >>