Odsjek tame...

07.04.2006., petak

bOlJi DaN...


Hello people!wave
Ja sam danas baš dobre volje...Za razliku od jučer,kad sam stvarno bila u debelom pms-ui kad sam se onak "istresala" na blogu...Čak su i dečki iz razreda primjetili da sam opaasno živčana.Jadni Matko ma malo podragao po kosi,kao što čini svaki dan jer sjedi iza mene i inače mi to uopće ne smeta,dapače.Nojučer sam se tak nakon toga izderala na njega,da me je gledao kao da sam poludjela i samo u šoku rekao:"Ančice,zar si u pms-u?"Onda sam se opet izderala na njega da je to tipična rečenica za tipičnu mušku svinju...Joj...rolleyes
Sorry,Matko!

Ali,danas je u školi bilo čist ok!
Prva dva sata matiše...rolleyes...Dobila sam 5 iz zadaće!Yes!

Then,hrvatski sa raskom...one glupe rečenice...sva sreća da mene nije pitala...ThANx,Razrednice!
Onda povjest...cijelo sam vrijeme kurila onu glupu profurofl!Onak,zvoni,a ja se namjerno pred njom zaderem:Ajde,hvala Bogu!"na što me pogledala sa svojim "opasnim" pogledom.

KEmIja...Pitala je njih dvoje-troje...Jadan Weky,dobio je 1 i 2headbang...

I sad sam evo domeka i brojim minute kad ću se nač sa frendicama Janom & Zrinkom da idemo skupa na HIPODROM,na trening...Jedva čekam!!!Nisam ih vidjela tek od jučer,a meni se već čini da to "jučer" traje cijelu vječnost!

E sad tu brljavim po blogu i gledam onu trakavicu LJubav nema cijene...Tu i tamo je pogledam,niš posebno...
A sad još malo idem surfati po netu i po vašim zakon blogovima...cool

Bok do sutra!I naravno hvala Bogu što je petak!

<< Arhiva >>