Odsjek tame...

28.03.2006., utorak

Yo,my People!!!


Još jedan obični utorak u nizu...Ne znam zašto uopće pišem ovaj post...Možda zato kaj je tek 12:15,a imamo školu tek u 14 sati,a meni je jako dosaaadnooo!!!Danas prvi sat imamo hrvatski(moj naj predmet,raska nam ga predaje,pa taakoo).A valjda će nam više donjet te glupe zadaćnicerolleyes...Već mi je rekla da sam dobila 5yes,ali još se ne zna tko je najbolje napisao i tko će čitati...Dosad sam uvijek jarolleyes,osim jednom,ali nadam se da neću morat danas,jer MI SE TAKO NEDA!!!!Zašto uvije jaheadbang????

Ok,smirimo hormone,ha ha!Jučer smo na izvanškolskom engleskom(na koji od vama poznatih idu ja,Edy,Nikky_Knežija)umjesto naše normalne(valjda???) profe imali nekog ludog frika...Fuj,kako frajer đubri...Mogao bi i zube opratmouthwash!A što se može,nadam se da će do sriede naša Sandra ozdravit!Teacher,brz oporavakkiss!

A Vas,ljudovi,pozdravljam...POzz----wave

<< Arhiva >>