Odsjek tame...

27.03.2006., ponedjeljak

IzNImkA pOnEdJeljkA


Znate gda ja inače mrzim ponedjeljak,ali ovaj je bio jedna lijepa iznimka!Imali smo popodne školu...Prvi sat englesko kod one slovenke.Pisali smo test i nzačudo,bio je jako lagan...Then zemljopis..Imali su neki referat,ja sam ga se nasreću već riješila...Uglavnom,Edy i ja smo se samo zajebavali,budući da sjedimo skupa.Dva sata likovnog...Ma samo smo slušali Mp3 i zajebavali se.Onda smo trebali imati vjerkas,ali nismo,profača nije bilo.Izašli smo van i svi se zajebavali,osim naših 4 gracija za koje mi "nismo dovoljno dobri",pa su otišle negdje od nas.
Ma,još bolje,kao da nam trebaju...Mi cure smo zamolile profu iz tjelesnog da nemamo zadnji sat i pusti nas doma.Na sreću je.A dečki nažalost nisu imali te sreće,pa sad upravo jadni sjede na biologiji,dok im žena djeli testove iz biologije.Baš ih žalim...Sretno,Edy(iako već i on i ja znamo da će dobit 1 ili 2)!I baš je i lijep dan...Odmah sam dobre volje!

I LOVE ALL MY FRIENDS!!!!!!!!!!!!

Do sutra,pozz......

<< Arhiva >>