Odsjek tame...

25.03.2006., subota

Novi blog i novi pocetak...


Ej,people...Za one koji ne znaju,ja sam Palcica15.U novom izdanju,dakako...Onaj stari blog(10 razloga zasto te mrzim)sam izbrisala zato jer su za njega doznali neki ljudi za koje nisam htjela da doznaju pa tako...Danas je bio bas super,lijep i suncan dan.Ujutro smo Iskra & ja bile na Jarunu.Ona na biciklu,a ja na rolama.Sunce je przilo za ubit.Onda smo se kao djeca od 5 godina isle poljevat sa vodom tam na onim javnim pipama,znate...A onda kao jos veca djeca smo isle skakat na trampolin(mislim,koja pljacka,12 kn 5 min,al ajd...).Ma,bilo je sve u svemu dobar dan,pogotovo zato jer sam kasnije isla sa starom i sestricnom u King Cross pa sam si kupila jedan slatki(cudno) traper sos(?!?)I eto,dragi moji blogeri,to vam je za danas sve od mene...
pozz...do sutranut

<< Arhiva >>