NETKO JE NA MOM BLOGIĆU :) : .A TKO TO??-pitanje za sve vas

CIJELI ŽIVOT MALO TRAJE,
PUNO UZIMA, A MALO DAJE
ZATO ŽIVI NE MISLI NA KRIZU
JER ŽIVOT JE JEDAN I NEMA
REPRIZU..


Image and video hosting by TinyPic


Image Hosted by ImageShack.us

"Moguće je davati bez ljubavi, ali nije moguće voljeti bez davanja."


"Je li ljubav umjetnost? Tada zahtijeva znanje i napor!"

"Ljubav je aktivna briga za život i razvitak osobe koju volimo."

"Nezrela ljubav kaže: Volim te jer te trebam. Zrela ljubav kaže: Trebam te jer te volim."


"Ne volim te zbog onoga što jesi, već zbog onoga što sam ja kad sam pored tebe."

"Ne gubite vrijeme sa nekim kome nije stalo da ga provodi sa vama."

"Ne plačite zato što je došlo do kraja. Radujte se zato što se desilo."


Image and video hosting by TinyPic

Image Hosted by ImageShack.us




Image and video hosting by TinyPic

SLIKICA KOJU SAM KONAČNO ZAVRŠILA,,
malo je mutna,,,pa se ne vidi dobro,,,

Image Hosted by ImageShack.us


hy,slike koje sam ja crtala

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

























Image and video hosting by TinyPic

























































































































































MusicPlaylistRingtones
Create a playlist at MixPod.com













Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari: On/Off

Design by: Mladen dizajn

Opis bloga

ludiloo,,textovi,razmišljanja,ljubav

-osobe koje čitam,i koje su mi jako drage

Blog.hr



super cura
anteich...
jedna mala
LARA
super cura,,petrica
PETRICA
bracek od petrice :)

Mateya & Beno
MATEYA & BENO
opićena..ivana
IVANA :)

LAVICA

FOLK MISTER :*)

OBICHNA... :)

m~Ł~a~d~e~n

mala ~ blondy



n~e~š~t~o o m~e~n~i


završila sam školu,za modnog i
odjevnog dizajnera
..
,volim biti sretna..
ne volim nepravdu.
laž-jer nema smisla lagati,
na kraju se sve uvjek
sazna

dvoličnost.
.ne volim činjenicu da je previše
zla na ovom svijetu
nikako ne volim biti povrijeđena...
a upravo to najčešće jesam
volim crtat,volim se šetat
,,po cjele dane samo bi hodala i hodala
pokušavam uvjek biti nasmijana,
i kad mi se plače pokušavam se smijati,
bolje to nego da plačem,,,,
i da imam 19 godina



my..malo sam glavu nagnula pa je malo čudno ispala slika al ok

Image Hosted by ImageShack.us


2
Image Hosted by ImageShack.us


3
Image Hosted by ImageShack.us


4
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


5
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


hit counter
,,,,,,,.....

6
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

<

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


8
Image Hosted by ImageShack.us

9
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


10
Image Hosted by ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us








Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us




















Created by Ljubavna Spajalica
- Ljubav za sve





Created by Ljubavna Spajalica - Ljubav za sve
















































Created by Ljubavna Spajalica - Ljubav za sve





Created by Ljubavna Spajalica - Ljubav za sve





Created by Ljubavna Spajalica - upoznavanje






Created by Ljubavna Spajalica - Ljubav za sve




Created by Ljubavna Spajalica - upoznavanje





































četvrtak, 05.02.2009.

....HM,,,HM,,

ej,,evo mene na blogecu da napišem neki novi postek,,

nemam kaj drugo za radit,,

dosadno je...tj jučer mi je bilo predosadno,pretužno

samo neka samoća,,užasno sam se osjećala..

htjela sam da nestanem,,sve mi je bilo pre glupoo.. :(

al zato mi je danas dobar dan..

danas mi je dan isto ko i svaki dan,ništa posebno..OSIM

osim kaj sam malkice bolje jer sam se pomirila sa dragim,

al hm,,bolje jesam al sigurna sam da nebude ništa bolje nego

prije,,našeg prekida,,

kvragu i ljubav,,

zar se nemože jednostavno samo..

samo voljeti i boriti za tu ljubav,

vezu,

i uživati ,

ako ti je stalo.??

ako stvarno hočeš tu vezu ...??

al uvjek neke nepotrebne svađe,,

nekužim,,,

Ne pitaj

Ne pitaj me zašto ove noći pijem sam
Ne pitaj me zašto tugu pretačem u san
Jer ja sam sam kao brod na dnu okena
Jer ja sam sam kao krik koji budi te iz sna

Ne pitaj me zašto ove noći pijem sam
Ne pitaj me zašto tugu pretačem u san
Jer ja sam sam kao put kojim nitko ne ide
Jer ja sam sam kao glas koji nitko ne čuje

Ti ne znaš kako je kad te svi zaborave
Kad u snu dozivaš neke drage drugove
Ti ne znaš dušo kako prolazno je sve
Korak dva, možda tri, i već gotovo je sve
Image Hosted by ImageShack.us




................REBELDE...................
malo o seriji koja je nedavno počela na novoj tv,ali ja je gledam
od prije na A-kanalu tako da gledajte tu seriju jer je
predobra,,
Image Hosted by ImageShack.us


Sukobljene strane u seriji će spojiti ljubav prema glazbi koja ih navodi na osnivanje benda, a zanimljivo je da glumci iz serije doista imaju bend ''RBD'' koji nastupa diljem svijeta, izvodeći uglavnom glazbu iz telenovele – uostalom, baš kao i njenu glazbenu temu.
Image and video hosting by TinyPic
Radnja meksičke serije događa se u elitnoj školi koja djeci izuzetno bogatih roditelja pruža vrhunsko obrazovanje. Ugled, novac i pozicija u društvu, glavni su čimbenici po kojima se mjeri vrijednost pojedinih učenika. No, elitna škola ima i program u kojem učenici slabijeg materijalnog stanja mogu pohađati ovu školu. Upravo ti učenici dobivaju stipendiju, te zbog toga u školi dobivaju 'niži' status. Unutar škole postoji i tajno društvo 'Loža', kojem je cilj održati takozvanu čistoću unutar same škole.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

<
Glavni cilj te organizacije je zagorčavanje života stipendiranim studentima, te pronalazak načina da ih zauvijek potjeraju iz škole. Četvero tinejdžera Mia, Miguel, Diego i Roberta, naći će se u novoj školskoj godini te unatoč njihovih razlikama u statusu i položaju na društvenoj ljestvici, njihove će se sudbine ispreplesti zbog velike ljubavi prema glazbi. Roberta, Miguel, Diego, Mia, te njihovi školski kolege okusit će nova iskustva koja će im pomoći u njihovom moralnom i intelektualnom razvoju, a pod utjecajem Enriquea Madariaga oni će morati preispitati i vrijednosti svojih roditelja.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Santos i Lupita

Madriaga, poznati pisac, te bivši učenik škole u kojoj danas predaje etiku, izvest će svoje učenike na pravi put, te proglasiti rat zloglasnoj 'Loži'.Ovi tinejdžeri moraju se probuditi i suočiti sa stvarnim svijetom i okolinom u kojoj su na vrhu moć, tradicija i materijalna dobra. No, samo će oni duhom najsnažniji pronaći hrabrost i boriti se za svoje pravo da osjećaju, vole, budu voljenima, te rušiti društvene prepreke i biti svoji.
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic



| KoMeNTaRi (42) | PriNTaJ | # |