odlagaliste

utorak, 27.04.2010.

EXPO preview day

Jucer je bio probni dan, poznatiji kao privju dej.
Tada puste samo 200 – 300 000 ljudi pa da svi malo treniraju funkcionira li to sve uopće. Kinez je svoj dio posla odradio prilično profesionalno. Tri linije metroa voze do ulaza, na samom ulazu je 60ak ulazića, milijun sikjuritija. Avenije su velike i prohodne, mnoštvo zahoda, Kinezi informatori uslužni i pristojni sa simpatičnom razinom znanja engleskog jezika.
Moja slobodna procjena je da treba oko 5 dana da se sve pogleda.
Malo sam se igrala u google earth jer me danas bole noge, pa sam evo skužila zašto uljepivši područje expoa na Zagreb.

Image and video hosting by TinyPic

Ekipa u sastavu LJ, Laoshu i ja krstarili smo kojih 6 sati...
Laoshu nije ni znao što je to EXPO pa smo mu morali sve objašnjavati. On je inače rođen u IKEI.

Image and video hosting by TinyPic

Laoshu i kineski paviljon

Postoje autobusi unutar sajta. Električni su i pune se na stanicama tako da izbace pipak s krova koji dotakne neke rašlje na stanici. To su zapravo povremeni trolejbusi.
Ako želite ući u većinu paviljona treba strpljenja i vremena. Jučer ih dosta još nije bilo otvoreno, pa su redovi za ove otvorene bili jezivo dugi. Neki još nisu dovršeni, kao recimo, khmm, hrvatski.

Image and video hosting by TinyPic

Praktični Japanci su lijepo napisali procjenu vremena čekanja. 3 sata ako se ne vidi na slici.

Image and video hosting by TinyPic

Laoshu: ja bi u Australski paviljon
ja: jesi ti normalan, pogledaj koliki je red!
toliki je i bio red za sir u ikei, svaki dan sam čekao satima
ali onda sam te ja kupila i dajem ti sir svaki dan, budi zahvalan
ja bi u Australski, čuo sam da u Australiji ima miševa velikih kao ovca, te da ih ljudi poštuju
ajde Laoshu, evo vodim te u Sjevernokorejski

Image and video hosting by TinyPic

pričali su mi kolege miševi da je Pyongyang jako opasan grad
čula sam i ja te priče, neboj se Laoshu, Shanghai je siguran za vas, mnogi miševi žive u toplim domovima, zajedno s ljudima, ovdje se miš poštuje

Image and video hosting by TinyPic

Laoshu!!! izlazi iz danskog paviljona!!!!
a baš je lijep i bijeli i podsjeća me na ementaler
arhitektonski si nedorastao

Image and video hosting by TinyPic

cio dan bih se igrao u ovom paviljonu, cijela bi mi obitelj mogla živjeti u njemu, jao koliko rupaaaa. a kad ćeš mi pokazati paviljon svoje zemlje
evo, brzo ćemo, khmm, amo malo gledati ove siromašne zemlje da ti ne bude šok
ti si mi rekla da Hrvatska nije siromašna zemlja
to je točno, a nismo siromašni jer znamo na čemu treba štedjeti, recimo na expo paviljonu

Image and video hosting by TinyPic

zašto je Egipat u europskom dijelu i jel im možda Nike sponzor?
nemam pojma Laoshu, ne kužim ja ni zašto je Izrael na Eurosongu
baš je Europa čudan kontinent
ma da, baš jesmo, pogledaj si svoj Macao

Image and video hosting by TinyPic

životinja kao forma u arhitekturi je neopravdano zanemaren koncept, nitko nas nakon Venturija nije cijenio
Laoshu nije vas ni Venturi cijenio
je, ali ga je bilo sram priznati
uostalom expo građevine graniče s pojmom 'arhitektura'
da, i miševi graniče s pojmom 'kućni ljubimac' ali isto žive u kućama

Image and video hosting by TinyPic

kakva je ovo muzika?
to je Rumunjska narodna glazba i vidiš tamo su plesači odjeveni u narodne nošnje i plešu nacionalne plesove
njima su janjeće kožice narodna nošnja?
e
smotra folklora
Laoshu, oni tako prezentiraju svoju zemlju

Image and video hosting by TinyPic

ovaj mi je super
bravo Laoshu, razvijaš ukus za arhitekturu
ma samo zato sto me podsjeća na puno mišjih brkova

Image and video hosting by TinyPic

jaooo koliko bi miševa imalo krov nad glavom u ovoj fasadi, briljantno

Image and video hosting by TinyPic

vidi Laoshu kako je Oman vješto koketirao spojem kuće i broda

a šta je ovo?
Laoshu, ovo ti je Njemački paviljon, koji će se poslije expoa rastaviti, to je čisto bacanje para

Image and video hosting by TinyPic

(Laoshu ROTFL kad je čuo da će se ovo srušiti)

Image and video hosting by TinyPic

što ste svi vi Europljani potekli iz Ukrajine?
Laoshu kretenu odakle ti ta ideja?
pa vidi, na paviljonu je mapa i piše da je 5600 BC bila poplava u Ukrajini i onda su se ljudi razbježali po Europi i Bliskom istoku
pa Laoshu, mislim da nije bili baš tako
ja vjerujem ukrajinskom paviljonu
znam, vjerovati će i 500 000 000 milijuna Kineza koji to vide

Image and video hosting by TinyPic

baš mi je drag ovaj slovenski, ima boju sira
Laoshu, ne sprdaj se s fasadom
jel to ona zemlja koja vas jebe s nekim zaljevom i ulaskom u EU?
Laoshu!!! kakav je to rječnik?

Image and video hosting by TinyPic

eno ono tamo crveno lijevo je Hrvatska a ovo ispred Luxembug, vidi, već im je hrđav
vodi me da vidim tvoj paviljon!
ček amo nešto siromašno i neorganizirano prvo, da ti snizim kriterije

Image and video hosting by TinyPic

Angola recimo
jel to ona mala afrička zemlja s manje od 4000$ GDP per capita koja je imala građanski rat?
je, čekaj da nađemo nešto stvarno jadno

evo Laoshu, Sveti Vincent i Grenadini i Saint Kittis and Nevis

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

pa dobro, nisam ni znao da su to države
Laoshu neznalico jedna kineska
ja sam Šveđanin
a jesi kitu, rođen si ovdje
IKEA miševi imaju dvojno državljanstvo
Kina ne dopušta to
miševima dopušta, nego gdje je više taj hrvatski?

Image and video hosting by TinyPic

Laoshu zašto se ne želiš slikati ispred hrvatskog paviljona? zasto bježiš? šta ti je Vanuatu bolji?













27.04.2010. u 09:34 • 5 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< travanj, 2010 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Komentari da/ne?

Opis bloga

tu odlažemo razne stvari
a za preracun iz juana u kune molim pomnoziti s 0.68

za intimna pitanja i nedoumice
natasa1hMAJMUNgmail.com



Visitor Map
Create your own visitor map!



The WeatherPixie

do pocetka 2008. na ovom su blogu bile moje i sivine nebuloze, a od tada samo moje, iz Kine i s putovanja